Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytkö suihkussa illalla vai aamulla? Miksi?

Vierailija
02.01.2013 |

Aloitan: aamulla. Tuntuu, että vasta herään aamusuihkussa ja lisäksi on kiva aloittaa päivä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena. Yön aikana kuitenkin "nuhjaantuu", vaikkei paljon hikoilisikaan.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teillä riittää rahat nin suureen vedenkulutukseen?

Vierailija
82/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aina. Että olen raikas päiväksi. Yöllä ei haittaa vaikka olisi vähän hikinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen eläin menee illalla lakanoihin pyörimään käymättä ensin suihkussa, päivän hiet ja rasvat iholla

Ei lakanat välitä siitä haisetko vai et. Mutta muut ihmiset päivällä saattavat välittääkin. Tänäänkin bussissa oli kaks likaiselle ja hikiselle haisevaa tyyppiä.

Vierailija
84/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin tietenkin. Ei oo mukava mennä hikisena ja haisevana lakanoihin. Lisäksi on mukava kun lakanat säilyvät puhtaampina. Päivän hiet käydään huuhtomassa aina yötä varten.

Vierailija
85/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden aamulla johonkin, niin käyn sitä ennen suihkussa. Jos olen kotona, niin käyn suihkussa vasta sitten, kun päivän "työt" on tehty.

Vierailija
86/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Iltaisin.

Koska en omista hiuskuivaajaa ja pitkät paksut hiukset kuivuvat hitaasti.

Tykkään muutenkin iltasuihkusta.

Kyllä ne ohuet ja lyhyetkin hiukset kuivuvat hitaasti, ja siksi en käy illalla suihkussa. Eri asia tietysti, jos käy alkuillasta.

Vierailija
87/87 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla. En halua mennä likaisena vuoteeseen. Vuoteen tulee olla asunnon puhtain paikka. 

Harrastan iltaisin liikuntaa, joten on parasta kun pääsee ennen maate menoa lämpimään suihkuun pesemään päivän rasitukset ja hikoilut pois.

Pesaisen kevyesti aamuisin vain kesäisin helleöden jälkeen. 

Olen tästä kyllä vahvasti eri mieltä. Keittiön puhtaus on paljon tärkeämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi