Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kate McCann on tyypillinen liian vanhana äidiksi tullut.

Vierailija
17.09.2007 |

Lapsella on koliikki ja sitten 2-vuotiaana lapsi on mustasukkainen sisaruksilleen. Voi iik. Kyllä on kamalaa ja ehdottomasti sen arvoista, että pitää vuodattaa kansainvälisessä lehdistössä heti sen jälkeen kun on rauhoittanut lastaan unilääkkeillä 4 vuotta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niin pieni on mustis. Miten joku lekuri voi olla noin pihalla?

Vierailija
2/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voimakkaasti joku lapsi voi olla mustasukkainen. Ja ei kaikki 2 vuotiaat ole lainkaan mustasukkaisia! Ei meillä ainakaan ollut. Lapset ovat erilaisia. Onhan jotkut aikuisetkin sairalloisen mustasukkaisia ja toiset eivät. Sama se on lapsilla että joillain se mustasukkaisuus voi saada ihan " sairaalloisia" piirteitä, eikä niitä kukaan osaa ennakoida. Eikä lääkäreillekkään ole mikää itsestäänselvä asia, että tietävät ennakkoon miten 2 v. reagoi pikkusisaruksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäinen tuo Kate McCann on, missä sanottu??

Vierailija
4/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit vaan on kärsivällisempiä ja jaksavampia kuin toiset oli sitten minkä ikäisiä tahansa.

Vierailija
5/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä, mitä tekemistä äidin iällä on sen kanssa, miten hyvin jaksaa koliikkia?

Vierailija
6/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minkäikäinen tahansa, on nainen aina väärän ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki alle 21-vuotiaana lapsen saaneet ovat typeriä teiniäitihupakkoja ja yli 24-vuotiaana lapsen saaneet ovat mummoäitikalkkiksia. Eli ainoat oikeat iät lasten saamiseen ovat 22 ja 23. Nytpähän tiedätte, jos olette ehtineet unohtaa.

Vierailija
8/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lapsella on koliikki ja sitten 2-vuotiaana lapsi on mustasukkainen sisaruksilleen. Voi iik. Kyllä on kamalaa ja ehdottomasti sen arvoista, että pitää vuodattaa kansainvälisessä lehdistössä heti sen jälkeen kun on rauhoittanut lastaan unilääkkeillä 4 vuotta.

jotka eivät ole omasta mielestään vielä tarpeeksi vipattaneet menomonoaan. Nuo kyseiset vanhemmat ovat ikäisekseen täysin kypsymättömiä, eikä heidän olisi ikinä pitänyt ryhtyä lastentekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla heistä ainakin yksi lapsi syntynyt ennen kuin tämä äiti täytti kaksikymmentä. Tyyneydellä ovat lapsiinsa suhtautuneet ja erittäin hyvin kasvatettuja lapsia. Äiditkin sitten lapset tehtyään siirtyneet korkeakouluihin opiskelemaan. Kymmeniä tällaisia tapauksia tunnen.

Vierailija
10/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero on se, että minun ystävät ovat yhtä lukuunottamatta saaneet lapsensa yli 30 vuotiaina. Ja arvostavat lapsiaan yli kaiken, omat menot on jo ehditty mennä ja nyt on aikaa lapselle. Ei tarvii masentua sen takia, että ei pääse minnekkään tai ei jaksaisi lapsia ja kaipaisi vaihtelua ja enemmän omaa aikaa.

Vierailija:


Useimmilla heistä ainakin yksi lapsi syntynyt ennen kuin tämä äiti täytti kaksikymmentä. Tyyneydellä ovat lapsiinsa suhtautuneet ja erittäin hyvin kasvatettuja lapsia. Äiditkin sitten lapset tehtyään siirtyneet korkeakouluihin opiskelemaan. Kymmeniä tällaisia tapauksia tunnen./i]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetta vain ikäisiänne, ei ole kovin laajat tuttavapiirit. Kolmannes suomen lapsista syntyy yli 35 vuotiaille äideille.



Aika monta veronmaksajaa jäisi syntymättä.... jos

Vierailija
12/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tilastollisesti aivan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


surkeasta kielenhuollollisesta kirjoitusasustasi päätellen!



Ja että tunnet ihan " kymmeniä" ... ohhoh!

Vierailija
14/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsin painavaa todistusaineistoa tällä kuuden miljardin asukkaan maapallolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Useimmilla heistä ainakin yksi lapsi syntynyt ennen kuin tämä äiti täytti kaksikymmentä. Tyyneydellä ovat lapsiinsa suhtautuneet ja erittäin hyvin kasvatettuja lapsia. Äiditkin sitten lapset tehtyään siirtyneet korkeakouluihin opiskelemaan. Kymmeniä tällaisia tapauksia tunnen.

No onpas sulla superlaaja tuttavapiiri! JOs tunnet pelkästään tällaisia äitejä kymmeniä. Minä en tunne äitejä ylipäätään kymmeniä, hyvä jos 10, eikä yksikään ole ensin tehnyt lapsia ja sitten mennyt yliopistoon. Mutta onneksi sinä sentään tunnet.

Oletko varma että korkeakouluihin? Jos kuitenkin amikseen???

Vierailija
16/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tappoi kaksi lastaan oli tyypillinen liian nuorena äidiksi tullut

Vierailija
17/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskut äidit eivät vaan jaksa ja hakevat apua äärimmäisistäkin keinoista. Unilääke on sellainen. Enemmin sitten vaikka virikehoito, että saa hetken levätä tai keskitytä vauvan hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme