Mitä kirppikselle, jotta jäisi käteen jotain eikä koko tulo kuluisi paikan maksuun?
Mitä ihmettä ottaisin mukaani täältä. Lasten vaatteita ajattelin myydä, mutta eihän niistä saa paljon mitään. Ei olisi kovin hauskaa seistä pari päivää myymässä ja jäädä miinukselle.
Kommentit (3)
Mun strategiani on ollut pitää hintataso alhaisena, koska mieluummin saan vähän voittoa (tyyliin 50-100e) ja pääsen eroon ISOSTA kasasta roinaa lyhyessä ajassa kin saan paljon voittoa pääsemällä eroon pienestä kasasta roinaa pitkässä ajassa. Tämä on toki makuasia. Musta on kivaa olla myymässä kirppiksellä esim. 3 tuntia kerran kahdessa vuodessa, mutta mulla on niin vähän vapaa-aikaa etten olisi valmis tekemään sitä kokonaisten työpäivien verran.
Vähän käytetyt kynsilakat, rumat koriste-esineet, tarpeettomat käyttöesineet...
ja sijoita vaikka yksi " sälälaatikko" lattiatasolle, niin pienent kirppiskävit voivat tonkia sitä, ja siitä myyt halvalla.
muut, isommat lelut pöydälle.
mutta varo vanhempia naishenkilöitä (=mummoja) jotaka mukamas ostavat ison kasan lapsenlapsilleen... he ovat trokareita, myyvät itse moninkertaiseen hintaa, mitä ovat ovat itse maksaneet. näin ainakin hgin valtterissa.