Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirppikselle, jotta jäisi käteen jotain eikä koko tulo kuluisi paikan maksuun?

Vierailija
17.09.2007 |

Mitä ihmettä ottaisin mukaani täältä. Lasten vaatteita ajattelin myydä, mutta eihän niistä saa paljon mitään. Ei olisi kovin hauskaa seistä pari päivää myymässä ja jäädä miinukselle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sijoita vaikka yksi " sälälaatikko" lattiatasolle, niin pienent kirppiskävit voivat tonkia sitä, ja siitä myyt halvalla.

muut, isommat lelut pöydälle.

mutta varo vanhempia naishenkilöitä (=mummoja) jotaka mukamas ostavat ison kasan lapsenlapsilleen... he ovat trokareita, myyvät itse moninkertaiseen hintaa, mitä ovat ovat itse maksaneet. näin ainakin hgin valtterissa.

Vierailija
2/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun strategiani on ollut pitää hintataso alhaisena, koska mieluummin saan vähän voittoa (tyyliin 50-100e) ja pääsen eroon ISOSTA kasasta roinaa lyhyessä ajassa kin saan paljon voittoa pääsemällä eroon pienestä kasasta roinaa pitkässä ajassa. Tämä on toki makuasia. Musta on kivaa olla myymässä kirppiksellä esim. 3 tuntia kerran kahdessa vuodessa, mutta mulla on niin vähän vapaa-aikaa etten olisi valmis tekemään sitä kokonaisten työpäivien verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytetyt kynsilakat, rumat koriste-esineet, tarpeettomat käyttöesineet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi