Minullapa on kotona ikioma vastasyntynyt vauva ja hänen isoveljensä.
Kommentit (35)
En oo yhtään pannu merkille että koska meidän vauvat lakkas tuoksumasta vauvalle?
Vierailija:
En oo yhtään pannu merkille että koska meidän vauvat lakkas tuoksumasta vauvalle?
Silloin kun täyttävät 18 vuotta? Jos näin niin onneksi mulla on lasten laina-aikaa jäljellä vielä 7, 9 ja 14 vuotta. Jos lainalapseni saavat omia lainalapsia ovatko ne sitten minun lainalapsenlapsia.
ONNEA AP:LLE!
*vauvatuoksua muistellessa ja kaihotessa...*
Vierailija:
Silloin kun täyttävät 18 vuotta? Jos näin niin onneksi mulla on lasten laina-aikaa jäljellä vielä 7, 9 ja 14 vuotta. Jos lainalapseni saavat omia lainalapsia ovatko ne sitten minun lainalapsenlapsia.ONNEA AP:LLE!
*vauvatuoksua muistellessa ja kaihotessa...*
Minulla on kaksi lasta, ja minun ne ovat. Mutta en silti voi sanoa, että " omistan" heidät. He tulevat tekemään omat päätöksensä, elämään oman elämänsä. Minun tehtäväni on saattaa heidät täysi-ikäiseksi ja tarjota heille sellaiset edellytykset, että heistä tulee onnellisia ja tasapainoisia.
Muuta tehtävää minulla ei ole. Minä en voi heiltä mitään vaatia (hyvän käytöksen lisäksi). Siksi he ovat vain lainassa.
Meillä 4.9 syntynyt pikkuinen ja viisi vanhempaa lasta. ♥♥♥♥♥
Kyllä jokainen täysjärkinen ymmärtää pointin että ap halusi vain kertoa onnellisuutensa että on saanut vauvan kotiin.
mutta niinkuin ap sanoi täällä on vähän vaikea nykyään kertoa mistään onnellisesta tapahtumasta kun heti viilataan pilkkua ja veetuillaan..
he ovat niitä, jotka katkeroituvat vanhemmiten, kun huomaavat, etteivät saakaan vastapalvelusta, vaan lapsi ottaa ja lähtee. He puuttuvat lapsensa elämään senkin jälkeen, kun on muutettu pois. Kyllä heitä on.
Vierailija:
he ovat niitä, jotka katkeroituvat vanhemmiten, kun huomaavat, etteivät saakaan vastapalvelusta, vaan lapsi ottaa ja lähtee. He puuttuvat lapsensa elämään senkin jälkeen, kun on muutettu pois. Kyllä heitä on.
Onko sulla heinäkuussa 03 syntynyt lapsi? Palstailitko silloin Heinämammoissa Odotus-puolella? Onnea vauvasta!
Vierailija: