Minullapa on kotona ikioma vastasyntynyt vauva ja hänen isoveljensä.
Kommentit (35)
Mutta ikiomiani näistä ei ole yksikään, eikä siis varsinaisesti MINUN (omaisuuttani).
Oliko viestisi kohdistettu kenties sellaisille joilla ei ole tuota onnea?
Ja isänsä tekee meille ruokaa. Sydän oikein pakahtuu onnesta ja rakkaudesta... :)
Ihanaa että olet onnellinen, toivottavasti nämä katkerat naiset joskus saavat kokea sen saman, ja toivottavasti he kohtaavat ihmisiä, jotka uskovat että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
äläkä vaan pahoita mieltäsi noilla typerillä kommenteilla...
Mitä tahansa tänne joku kirjoittaa, etenkin jos joku on onnellinen, niin joku vitun ääliö löytää aina jotain, mistä valittaa, että saa pilattua toisen ilon :(
Aina pitää johonkin saatanan yksittäiseen sanaan takertua ja yrittää siitä vääntää joku peruste, miksi aloittaja ON HUONO ÄITI.
eihän apkaan väitä omistavansa lapsia!!!
ööö ihmettelen sunlaisia mammoja ja jotenkin toivosin niille paremman äidin...
Vierailija:
Lapset on lainassa vain.
T:7
ole nyt jo hiljaa äläkä takerru semantiikkaan
Et siis todella käsittänyt että " ikioma" on sanonta.. Ja tuskin ap nyt tarkoitti että omistaa lapsensa..
Jos sinulta kysytään että kenenkäs lapsia nämä ovat vastaatko että eivät kenenkään lapsia ole, mä oon vaan synnyttänyt ne..
Ei vittu sä oot kyllä idiootti.. varmaan lapsiaskin hävettää kun oot noin kylmä ja tyhmä äiti...
Repesin:)
Ei tollasia ihmisiä oikeesti oo, eihän?
Mulla on nimittäin 4 lasta lainassa. :DD
AP: minkäikäinen pienokainen on?
kun pitää ottaa huomioon KAIKKI mahdolliset seikat, mihin joku voi takertua. Lisäksi pitää tarkastuttaa teksti kielenhuollossa, etteivät kielipoliisit pääse iskemään.
Pojalla, joka on minulle ja lapsen isälle (minun miehelleni, en ole yksinhuoltaja) annettu lainaksi, oli peräsuolesta mitattuna tänään kuumetta 38 celsiusastetta, tai en tiedä sanotaanko tuota kuumeeksi vai lämmöksi.
Ootko vähän tyhmä... buaahahahhahahaaa
Vierailija:
Mutta ikiomiani näistä ei ole yksikään, eikä siis varsinaisesti MINUN (omaisuuttani).
yöparkumisia, onneksi lapset ovat jo koulussa!
Kielenkäyttösi on ala-arvoista, häpeä!
3 taitaa olla niitä pilkun viilaajia. Mutta jatka valitsemallasi tiellä!