Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Sissit maanantaihn =)***

17.09.2007 |

Huomenta!

Ja taas tekti hävis jonnekkin... :/ EN siis jaksa enää mitään pitkää kirjoittaa.

Syntyyköhän pikkuvarpusen sissi tänään, on meinaa oikein syksyinen ilma? ;) Tsemppiä vaan sinne!!

Yö nukuttu hyvin, mitä nyt tytöt muutaman kerran heräili. Taitavat aavistaa että kohta tapahtuu jotain isoa.. :)

Illalla oli tosi paha olo, liekö johtui siitä kun NIIN väsy aktiivisen päivän jälkeen. Nyt kaikki hyvin.

Vauva on varmaan laskenut aika alas, ainakin masu tuntuu roikkuvan kovin kovin alhaalla. Mies kun eilen ajeli karvoitusta ja kokeili masua niin tuumas vaan että onko se jo noin alhaalla?? Sanoin että kyllä varmasti. Käskin kokeilla muttein uskaltanu ;)

Jep, mut nyt aamupalalle.

Mukavaa syksyistä päivää =)

outs@ ja masu rv 38+1

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ku myrskyn merkki. Vit..taa niin perk..eesti jne. Kävin aamulla neuvolassa ja sai mulle ajan heti äippäpolille, jotta katottas nyt sitä käynnistysmahollisuutta tän selän takia. No mentiin polille ja siellä ajettiin käyrät ja pääsin lekurille, joka teki sisätutkimuksen. Edelleen auki sormelle ja kanavaa 1 cm.... Ultralla ei suostunu koko arviota tehä vaan sanoi et käsikopelolla tuntuu 3,6-3,7 kg.

Sit kyseli selkä ym kivuista ja lähetti mut osastolle. Siellä sit lääkäri sano et olen siellä lähinnä kivun takia. Elikkä kolme kertaa päivässä 1mg panadolia ja jotain muuta särkylääkettä. Käynnostyksestä ei tietoakaan. En suostunu jäämään. Mähän en ala makaamaan sairaalassa turhaan syöden kaiken maailman mömmöjä. Ei se tätä ongelmaa mihinkään poista. Pitäskö mun muka vetää kaikkee siihen saakka kun vauva ehkä syntyy? Ja makaaminen on se vihoviiminen juttu tälle selälle. Ja eihän ne kipulääkkeet vie ku korkeintaan kivun. Eihän ne tätä mun murtumaa korjaa ym. Vaikka söisin loppuajan läääkkeitä, niin silti selkäni joutus olemaan koko ajan suurella koetuksella ja murtuma voi pahentua.

No nyt sit ootellaan vaan. Ja mä olen jo luopunu täysin toivosta et vauva syntys omin avuin. Ja käynnistystähän ei ajatella vielä ainakaan kahteen viikkoon. Viimisen kolmen viikon aikana vauva on kasvanu noin kilon joten tällämenolla tulee olemaan reilusti yli nelikilonen.Ei naurata mua yhtään. JA mä n tiedä kuinka vielä jaksan henkisesti ja fyysisesti pari viikkoa jos mitään ei tapahdu?!!!

Anteeks tällanen ryöpytys.En nyt jaksa enkä pysty muuta kijoittaa. Sen verran ottaa päästä ja itkettää.

Kaikille muille mukavampia hetkiä!

Uma+Vesli 40+3

Vierailija
22/25 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistaa erittäin ikävästi kolmen minsan välein ja kauhee paine tuntuu peräpäässä :o) kuulostellaan tilannetta, tätä on pari tuntia jo jatkunu säännöllisesti joten nyt ei passaa asettua paikoilleen ettei vaan taas tyssää tähän!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttis on tainnut päästä lähtemään.

umalle voimia ja jaksuja. tylsä tilanne... koeta jaksaa ja pyydä miestäsi hellimään itseäsi.

vyöhyketerapian mukaan kämmenessä on piste josta voi auttaa synnytystä käynnistymään. jossain peukalon kämmenpuolella... että kokeilemaan vaan. löytysköhän netistä kuvaa paikasta?

ulkona on tosiaan ihan mukavan syksyinen keli...

voikaa hyvin!

apinaemo

Vierailija
24/25 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tonttis on päässyt tositoimiin, kuulosti jo lupaavalta ja Umalle kovasti tsemppiä!

Itsellä oma olotila on pysynyt ihan hyvänä, huomenna sitten menisi 39:n viikon raja rikki, mutta synnytyksestä ei ole kyllä tietoakaan. Maha on vielä tosi korkealla, mutta terveydenhoitajan mukaan pää jo kiinnittynyt. Kipeitä supistuksia ei ole, mutta kivuttomia kylläkin.

Sateinen sää ei ole muakaan haitannut, tuntuu, että näin viime metreillä nämä viileämmät säät sopivat mainiosti.

Syksyistä viikon jatkoa,

Unikko

Vierailija
25/25 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että monella on ihan hirmu raskasta nyt. Harmi, harmi, harmi. Toivottavasti alkaa helpottaa.

Uma, samaa minä olen ihmetellyt raskauksien hoidossa. Kotona ei saa syödä edes maksalaatikkoa, mutta kun astuu sairaalan portista sisään alkaa tulla vaikka millaista troppia kankkuun ja suuhun. Minusta se on merkillistä. Toivottavasti jaksat vielä muutaman hetken. Ei varmasti naistentautien osastojen lääkäreillä ole riittävää ammattitaitoa arvioida sinun selkäsi kuntoa nyt. Toivottavasti jaksat nyt jotenkuten tämän lopun.

Yritetään vielä vähän aikaa jaksaa. Itse kukin.

Tänään minulla on ollut energisempi ja hyvävoimainen päivä. Oikein ihmettelen. Mieskin ihmetteli, kun en ollut tuskainen ollenkaan. Merkillistä, eka mukava päivä kuukausiin. Enteilisiköhän synnytystä pikapuolin?

Nyt menen takkaa polttelemaan.

terv peikkoäet ja turkulainen 38+1