Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas mitä ajattelette tästä:

Vierailija
16.09.2007 |

Tein viime keskiviikkona raskaustestin, joka osoittautui positiiviseksi. EN kertonut asiasta vielä kenellekään. Illalla sain tutulta, josta en ollut kuullut kuukauteen viestin: " onko teille tulossa tyttövauva, ainakin Liisan mielestä on. Mitä kuuluu : )"

JA liisa on siis perheen 3-vuotias tyttö, joka oli vain paria päivää aiemmin alkanut jutella, että hänellä on kaveri, jonka nimi on Mikko, mikolla on pikkuveli Touko, ja nyt sinne on tulossa tyttövauva. Puhui siis meidän perheestä.

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa ehkä tahtoo itselleen tytön teidän perheestänne kaveriksi =)

Vierailija
2/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hieno provo:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitä tietenkään tässä pysty todistamaan, mutta provo tämä ei ole.

Ajoitus pelkälle sattumalle on satumaisen hyvä, koska tyttö oli alkanut puhua tuosta asiasta niin paljon, että äitinsä sen takia laittoi tuon viestinkin. Jos olisi vain kerran maininnut, niin ei olisi laittanut mutta kun oli jutellut asiasta enemmänkin.

ENkä usko, että tahtoo meidän perheestä itselleen tyttöleikkikaveria, on meidän Mikon " tyttöystävä" (Liisa aina puhuu että Mikko on hänen miehensä), ja ovat hyviä kavereita keskenään.

JA nimet ovat tässä tapauksessa muutettuja kyllä : )

Vierailija
4/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on pelkkä sattuma, mutta ainakin käytän sitä hyväkseni oman mielenrauhani takaamiseksi. Että jos yksi pieni tyttö 30 km:n päässä tietää, että meille on vauva tulossa, niin kait sieltä sitten tosiaan on joku tulossa : )

T:ap.

Vierailija
5/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lähipiirissä lapset ovat useasti " kertoneet" , että perheeseen odotetaan vauvaa, vaikkei olekaan. Ihan samalla tavallahan lapset kertovat paljon muitakin juttuja, jotka mielikuvitus heidän päähänsä pistää.

Vierailija
6/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meijän 3v tyttö kertoi yks päivä että sillä on Dunk kaveri ja se näki sen ulkona.;)

aikani kyseltyä kaveristaan.. sain vastauksen... se oli sellanen keppi pihalla.:) Mielikuvitus lentää.

Vierailija
7/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isoäitini näki aina ns. enneunia yhdestä tuttuperheestä. tiesi milloin heillä kuoli joku jne.

En oikein usko yliluonnolliseen ja pidän ennenunia sattumina. Hassua kyllä että aina tästä tuttuperheestä, joka ei ollut edes kovin läheinen ja asuivatkin parin sadan kilometrin päässä.

Vierailija
8/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen avoin yliluonnollisina pidetyille ilmiöille. Voi hyvinkin olla, että teille syntyy tyttövauva.

Vierailija
9/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin lapsillani mielikuvituskavereita sun muita, kyse nyt ei ole todellakaan siitä, etteikö kaikilla lapsilla olisi mielikuvitusta.

Mun mielestä on kuitenkin aika hurja sattuma, että lapsi alkaa puhua asiasta ihan yht´äkkiä, puhuu siitä niin paljon (mummollensa ja muille) että äiti laittaa tuollaisen viestin. Ja että se viesti tulee samana päivänä jona olen tehnyt testin. Edellisenä päivänä olisin varmasti asialle nauranut. Eikä tuo tuttu siis todellakaan ole ikinä ennen laittanut mitään vastaavia viestejä, että " nyt meidän Liisan mielestä teille on tulossa koiranpentu tai nyt meidän Liisan mielestä teidän vaari on lähdössä matkalle" .

Lisänä tässä on vielä se, että minulle on jo aikaa sitten ennustettu lapset poika, poika, tyttö, tyttö ja nuo kaksi ekaa on pitäneet paikkansa. Tuntui hassulta sekin, että lapsi oli koko ajan puhunut varmasti tyttövauvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan