Lue keskustelun säännöt.
Enää kolme joululahjaa ostamatta! :)
24.10.2008 |
Tavoitteena on tässä parin viikon sisällä löytää noi loputkin, jotta voi keskittyä muihin jouluvalmisteluihin ja joulun rauhalliseen odotukseen....
Muita samanlaisia "hassuja"? :)
Kommentit (3)
meillä lapset muuttavat lahjatoivomuksiaan aika tiuhaan vielä tässä vaiheessa. Lisäksi haluan ostaa myös kummilapsille jotain, mitä he todella toivovat eikä se ole tiedossa vielä lokakuussa.
Siksipä ostan ne lahjat yleensä joulukuun alkupuolella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en vielä ole yhtään ostanut, mutta marraskuun aikana pyrin kaikki hankkimaan. Joulukuussa voi sitten vaan olla rennosti ja valmistella joulua ;).
en ole ostanut lahjoja enkä ostakaan. muuten meillä kyllä joulua vietetään perinteisesti mutta lahjakaruselliin ei ole lähdetty enää moneen vuoteen.