Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassuja kuvitemia sinulla oli lapsena/nuorena joka nyt aikuisiällä huvittaa??

Vierailija
15.09.2007 |

Mä kuvittelin aiba joskus ala-aste iässä että kaikilla aikuisilla on aina rahaa. Monesti kun kävin myymässä jotain arpoja jollekin ja se sanoi että ei ole rahaa ostaa niin ajattelin et miten voi olla mahdollista että eikös kaikilla aikuisilla ole aina rahaa. Hassua, nyt aikuisena monet kerrat on penniä venytetty, eipä vaan aina sitä rahaa ole.

Ja toinen kuvitelma oli kans joskus lapsena sellainen että ajattelin et sit kun mun vanhemmat kuolee niin toivottavasti olen jo silloin yli 18 että sitten se vanhempien kuolema ei satu ja että ei tule surulliseksi kun on jo silloin aikuinen. Ja nyt aikuisena olen monesti miettinyt et miten siitä pääsee yli sit kun vanhemmista aika jättää, nimittäin olen vanhempien kanssa tosi läheisissä väleissä....

Mitäs hassuja kuvitelmia muilla on ollut?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oikeastaan aika kamalaa. jostain syystä lapsena/nuorena ajattelin aina että en elä kovin vanhaksi, että en elä esim. parikymppiseksi enkä koskaan saa lapsia tms. En tiedä mistä tämä johtui, mutta minulla oli vahva tunne siitä että kuolen nuorena. No, olen nyt reilusti yli 20, minulla on 2 lasta, joten siltä osin pelko ei tteutunut. Mutta silti minulla on edelleen pelko sairastumisesta ja kuolemasta nuorena :/

Vierailija
2/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle enemmän aikaa. Ongelma oli vaan, että pikkuveli ole tärkein ihminen elämässäni, joten en voinut tappaa häntä. Laitoin sille ruokaa ja hoidin, joskus purin pahaa oloani ja laitoin pikkuveljen kärsimään. Silti aina välillä toivoin, että pikkuveljeä ei olisi ja kaikki asiat olisi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että kun haluaa mennä naimisiin, niin on sinnikkäästi kierreltävä ovelta ovelle etsimässä miestä. Mietin tosi monesti asiaa ja se pelotti, sillä olin tosi ujo lapsi. Vieläkin on niin selvästi mielessä se tunne kun ajattelin, miten kova työ siinä on kun kiertelee taloja ja kyselee onko siellä oman ikäisiä poikia.

Onneksi jossain vaiheessa paljastui, ettei niin tarvikaan tehdä. En ihan tarkkaan muista miten vanha olin. Lapsi kuitenkin :)

Vierailija
4/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä iässä kun ei vielä ollut tietoa että mistä lapset tulevat. Luulin että lapsen saa kun niin vaan päättää! Ja päätin sitten " kokeilla" ja sitten iskikin paniikki että mitä jos oikeesti saankin nyt lapsen! Mitä äitikin sanoisi?

Toinen aika yleinen taitaa olla se että sitten ku lapsen teosta jo jotain tiesi niin luultiin että jos vaikka perheessä on 3 lasta, niin vanhemmat ovat harrastaneet seksiä 3 kertaa!

Vierailija
5/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun mietittiin veljeni kanssa, että meidän vanhemmat on harrastaneet viisi kertaa seksiä (meitä on siis yhteensä 5 sisarusta)

Vierailija
6/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen jälkeen hän syntyy pieneksi vauvaksi ja jos kuollut oli mies niin syntyy tytöksi ja jos nainen oli kuollut niin tämä syntyy pojaksi.

Vierailija
7/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toinen aika yleinen taitaa olla se että sitten ku lapsen teosta jo jotain tiesi niin luultiin että jos vaikka perheessä on 3 lasta, niin vanhemmat ovat harrastaneet seksiä 3 kertaa!

Vierailija
8/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... luulin että naisen nautinto tulee seksissä kun miehen siemen nesteet tulee naisen sisään. Eli nainen laukeaa kun miesskin laukeaa. Tämä harha luulo varmaan tullut elokuvien rakastelu kohtauksista tullut. Kuitenkin jotain olen seksistä ja sellaisesta tinnyt että tulee nautintoa mutta en kuitenkaan ollut mitään seksiä harrastanut millaanlailla.

Vierailija
9/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vauvaa aletaan odottamaan sillä tavalla, että päätetään vain tehdä niin. Luulin myös, että naisilla on AINA kuukautiset, tai siis että " sieltä tulee verta" .

Vierailija
10/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteella myönsi rakastelleensa kahdesti kun oli tullut 2 lastakin. Me puhuimmen seksistä ja muusta ja sitten tältä avustajalta myös kyseltiin jotain ja varmaan aika kiusottelevasti kun nuin vastasi mutta emme me tietenkään uskoneet että hän vain kahdesti olisi seksiä harrastanut. Ei varmaan ollut kovin luontevaa hänestä siitä aiheesta puhua 13-15 vuotiaiden kanssa.

Vierailija
11/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei itse asiassa edes ollut oma päätelmä vaan mulle joku aikuinen opetti näin. Muistan hämmästyksen ja ärtymyksen tunteen, kun bilsan kirjasta luin, miten asia oikeasti on.

Vierailija
12/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Helsingissä hesari ja Turussa turun sanomat jne. Olin ihan hämmästynyt kun kerran (yläasteikäisenä!) olin kaverin luona yötä ja aamulla sanoin meneväni hakemaan lehden laatikosta niin kaveri siihen ettei heille tule lehteä! Siis täh, ei tuu lehteä, miksei sitä teille tuoda?

Vierailija
13/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin oikein muistellakin omia apina-aikojani...

Sitten luulin, että mitä pidempi ihminen on, sitä vanhempi. Pari metrinen mies oli ainakin 100!

Vierailija
14/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan Kekkosiksi (tämä ehkä n. 4.v).

Samoihin aikoihin tätini oli käynyt kielikurssilla Englannissa ja näytti postikorttia jossa oli poliisin kuva (Bobby) punaisine takkineen ja karvalakkineen. Pitkään pyysin iltarukouksessani, ettei taivaan isä päästäisi sen näköisiä ukkoja ainakaan meidän taloon.

Vierailija
15/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset tulee niin, että pippelin päästä tulee siemen, minkä nainen nielaisee ja sitten ollaan raskaana...

Heh... Kyllä nauratti, kun muistin myöhemmin aikuis iällä, mitä olin pienenä luullut:)

Vierailija
16/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos ei tuule, ilma loppuu. Ulkomaa oli mulle joku maa ja se oli sen maan nimi...

Vierailija
17/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä sellainen luulo oli syntynyt.

Joka tapauksessa en tajunnut, miksi ne ovat niin iso juttu, että niitä siteitä oikein mainostetaan. Itse hoitaisin asian wc-pöntöllä :)

Luulo oli minulla joskus 5. luokalla, koska silloin katsoimme jonkun videon aiheesta ja olin sen jälkeen aivan kauhuissani, kun sanottiin, että ne kestävätkin 4-6 PÄIVÄÄ. Joka kuukausi pitäisi valua verta niin kauan, yök...

Vierailija
18/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, etten eläisi vanhaksi tai edes niin että saisin lapsia.

No nyt kuitenkin kahden lapsen äiti ja mittarissa hivenen yli 30v. Mulla ei tosin ole mitään kuoleman/sairastumisenpelkoa.

Yksinkertaisesti ajattelin, ettei minusta tule koskaan " vanhaa" , koska kuolen sitä ennen.

Vierailija
19/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tullutkaan.

Vierailija
20/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka supistus niin karjuin epiduraalia =)