En ymmärrä teitä pinnalliset merkkivaatevouhottajat!
Mutta ei se mitään, onneksi mun ei tarttekaan! Eläkää vaan rauhassa omassa merkkimaailmassanne, jossa suurin murhe on na kamalat tarhakaverit, jotka ulkoilevat lassie-puvussa!
Ja jos saatte päänne hetkeksi irti pe**eestänne niin miettikää hetki kuinka onnellisia olette, jos elämänne suurimmat murheet on oikeasti siinä!
UGH! olen puhunut!
Kommentit (29)
Vierailija:
jos haluaa aktiivisesti satsata lapsensa ei pukeutumiseen, ei _samanaikaisesti_ voi mitenkään olla kiinnostunut muista maailmaamme ravisuttavista ilmöistä. Olet niin surullisen väärässä, ja harvinaisen yksioikoinen ihminen!
Se mitä en edelleen ymmärrä on se, mitä MUIDEN LASTEN vaatteet kiinnostaa ketään muita, kuin niiden muiden lasten vanhempia!
Ai niin, mutta minähön olenkin harvinaisen yksioikoinen ihminen. Ja surullisen väärässä.
Ap
ja silti mä tunnen tuskaa sairaiden lasten puolesta :( Nämä kaksi asiaa eivät liity millään tavalla toisiinsa. ELi pitäiskö sen näkyä vaatteissakin, jos menee huonosti?
joka talvi pitää ostaa, niin kyllä mun mielestä Reimatec on ihan liian kallis. Lassie on mun mielestä ihan ok, vaikkakin aika paksutekoinen. Nyt olen muutaman talven ostanut lapsille GreenHill merkkistä kosteussuojattua haalaria ja olen tykännyt kovasti. On erittäin laadukas ja hyvännäköiset. Hinta on vähän enemmän kuin Lassien haalarit, mutta ei paljoa.
Ja meillä kyllä käytetty haalari on aina kakkoshaalari, ja käytössä loska- ym keleillä, koska jos haalaria on joutunut pesemään esim. viisi kertaa talven aikana, on se varmasti jo menettänyt jotain lämpöarvostaan. Vai miten on Reimatecin kanssa?
Kyse oli siitä miten muut mollaavat toisia, ei ap:n mielipiteistä vaatteista. Olen samaa mieltä ap:n kanssa.
14
Vierailija:
jos haluaa aktiivisesti satsata lapsensa ei pukeutumiseen, ei _samanaikaisesti_ voi mitenkään olla kiinnostunut muista maailmaamme ravisuttavista ilmöistä. Olet niin surullisen väärässä, ja harvinaisen yksioikoinen ihminen!
Se mitä en edelleen ymmärrä on se, mitä MUIDEN LASTEN vaatteet kiinnostaa ketään muita, kuin niiden muiden lasten vanhempia!
Ai niin, mutta minähön olenkin harvinaisen yksioikoinen ihminen. Ja surullisen väärässä.
Ap
jos kiinnittää huomiota siihen, miten muut pukevat lapsensa ja halua aktiivisesti satsata lapsensa pukeutumiseen, ei samanaikaisesti voi mitenkään olla kiinnostunut muista maailmaamme ravistuttavista ilmiöistä. Edelleen olen sitä mieltä, että ap on yksioikoinen ja muita tuomitseva ihminen!
Jos lapsi ylivilkas tai kömpelö, niin tottakai vaate erityisen kestävä ja lätäkössä makaamisen takia vesitiivis. Jos normaali lapsi niin vähempikin riittää.
Meillä Lassietec on paras ollut tähänastisista (on ollut myös Reimatec käytössä), todella lämmin, meillä kun ulkoillaan kovilla pakkasilla ja niitä riittää, toisin kuin etelä-suomessa. Täällä ei todellakaan kovin monena talvena tarvitse jotain kosteussuojattua haalaria, korkeintaan keväällä, mutta silloinkin voi laittaa esim. kura haalrit jos on tarvis.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että myös Lassietecin haalari kestää hyvin kosteutta. Jos pitäisi enemmän kestää, niin ostaisin sellaisen, mutta täällä ei tarvitse.
11/2006 lehdessä on lasten talvihaalarien testitulokset. Viimeisimmässä lehdessä löytyy eri vaatemerkkien eettisyys-vertailu. Yllättäviäkin tuloksia.
Talvihaalaritestissä Reimatec oli selkeä voittaja, sitten Legowear ja Rasavil sekä POP, joka löytyy meiltä. Lassie oli kaukana kärjestä.
Sivuilta löytyy myös kerran kuussa päivittyvä musta lista.