Millaisia Tinderin nelikymppiset naiset ovat?
Kommentit (15)
Pitkät aamut, koiruliini, viini, matkustelu. Wanna-be liberaaleja, vaikka ovatkin nimby-akkoja ja äänestävät kokoomusta. Miehiä vihaavia tasa-arvonaisia. Someaddiktio ja lievä narsismi ahdistusoireilusta ja epävarmuudesta huolimatta.
Selkeästi kahta koulukuntaa. Tuo 40v on aika rajapyykki jolloin jyvät erotellaan akanoista. Osa on ihan hirveitä rosvoja. Mummeleita, rupsahtaneita ja älykkyydeltään sellaisia koulupudokkaita. Mutta sitten siellä on osa freeseja, timmejä, itsestään huolta pitäviä myös. Osa ihan semi-fiksujakin. Ehkä yleisestikin ottaen näissä keski-iän parinhakumarkkinoissa harmittaa, että vaikka muuten olisi mukava ja nätti, niin helkkari soikoon kun ovat muuten dummyja. Kai se on niin, että ne älykkäät ei ole niin herkkiä eroamaan ja heitä ei sitten toisen kierroksen markkinoilla näy. Mutta nämä nyt siellä pyörivät on sellaista apukoulutasoa, jotka ei osaa kertotauluja ulkoa tai tiedä ettei Sydney ole Australian pääkaupunki. Käy siinä sitten järkevää keskustelua. Harmi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi kahta koulukuntaa. Tuo 40v on aika rajapyykki jolloin jyvät erotellaan akanoista. Osa on ihan hirveitä rosvoja. Mummeleita, rupsahtaneita ja älykkyydeltään sellaisia koulupudokkaita. Mutta sitten siellä on osa freeseja, timmejä, itsestään huolta pitäviä myös. Osa ihan semi-fiksujakin. Ehkä yleisestikin ottaen näissä keski-iän parinhakumarkkinoissa harmittaa, että vaikka muuten olisi mukava ja nätti, niin helkkari soikoon kun ovat muuten dummyja. Kai se on niin, että ne älykkäät ei ole niin herkkiä eroamaan ja heitä ei sitten toisen kierroksen markkinoilla näy. Mutta nämä nyt siellä pyörivät on sellaista apukoulutasoa, jotka ei osaa kertotauluja ulkoa tai tiedä ettei Sydney ole Australian pääkaupunki. Käy siinä sitten järkevää keskustelua. Harmi juttu.
Hyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai ne älykkäät eivät lähde edes ensimmäiselle kierrokselle, vaan jäävät suosiolla sinkuiksi. Miehet ovat liian monta kertaa tarjonneet mulle jonkinlaista kodinhengettären/koristeen virkaa. Ei oikein innosta tuollainen.
Itse olen nyt toisella kierroksella. Timmi, älykäs, hyvin koulutettu, 40v nainen. En ole ikinä käyttänyt tinderiä, etsin miehet ihan muualta. Tai etsisin jos olisin etsimässä. Löysin uuden hyvän miehen jo ja olen nyt taas onnellisesti suhteessa.
Testasin nopeasti fb datingia ja eliittikumppaneita avioeron jälkeen, mutta ei ollut kyllä mun juttu. Siellä on liikaa miehiä ja tuli vain ahdistus niistä kaikista pyynnöistä.
Kunnon miehet eivät ole tinderissä. Miehen tulee säästää itseään avioliittoon. Tautikasoja ei kukaan halua aviomieheksi.
Kuten joku jo tuossa mainitsi että apukoululaisia. Se pitää paikkansa. Rumia ja lihavia.
m51
No ainakin vuonna 2018 olivat jo sellaisia, ettei tulisi mieleenkään asua saman katon alla.
tautipilluja