Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Annoin" miehelle jonka kanssa olen treffaillut ja sen jälkeen

Vierailija
15.09.2007 |

hänestä ei ole kuulunut mitään. Hitto! Tähän asti hän on vaikuttanut kiinnostuneemmalta kun mä ja todella ihanalta - kyllä ärsyttää jos ei hänestä kuulu enää mitään...Itse olen yhden viestin lähettäny eikä tullu vastausta niin mietin olisko epätoivosta lähettää vielä toinen viesti tai soittaa...;=(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No silloin kaiketi laittaisit sille viestin että miksi susta ei kuulu? Tai soittaisit suoraan.

Ei silloin hyssytellä, ja varota sitä ettei ahdistella toista.

Usko pois mulla on kokemusta vaikka minkälaisista vedättäjistä, ja nykyään osaan pitää paremmin puoleni, olemalla rehellinen ja tietyllä tavalla vaativa. Ja miesseurasta ei ole pulaa...

terv.17 ja 26 ja 30

mutta en viitsinyt ihan suoraan vaikuttaa sekopäältä;=) Kai mä ton vielä teen ennen kuin unohdan koko tyypin..

Ja tuohon viimeiseen kommenttiin, että mua taas tosi harva jaksaa kiinnostaa... AP

Vierailija
42/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta oli ihan kivaa, ja että tykkäsit miehestä, mutta nyt ihmettelet, mitä tapahtui, kun hän niin nopsaan halusi lähteä eikä nyt ota yhteyttä.

Ja voit kirjoittaa, että et sitä tästä nyt vuosisadan rakkaustarinaa ajatellut, mutta että vastaus olisi ihan mukava. Ja tyyliin " jaksuja sullekin" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minun tapauksessa mies ei todellakaan tyydyttänyt vain itseään, esileikkiä kesti molemmilla kerroilla pari-kolme tuntia, ja senkin jälkeen jaksoi todella pitkään itse aktissa. Ja vaikutti ihan kiinnostuneelta kokemaan lisää samanlaista...joten jo pelkän seksinkin (joka oli aivan mahtavaa) takia kaipailen häntä, ja kun oli muutenkin mukava ja kohtelias, hyvännäköinen...miksi se ei voi ottaa yhteyttä, kiduttavaa

T:35

Vierailija:

Teot puhuu puolestaan. Jos mies on kiinnostunut, niin se ei malta olla laittamatta viestiä. Jos viestiä ei kuulu, niin on se merkki ettei ole kiinnostusta.

Jos mies tyydyttää vain itsensä sängyssä en takuulla suostuisi näkemään sitä enää uudestaan. Mutta kai nämä oppii ajan kanssa, olen ollut samanlainen nuorempana. Odottanut ja ikävöinyt jotain ääliötä...Huh!

Nykyään harkitsen tarkkaan ennenkun menen sänkyyn, niin tiedän että mies on sellainen joka välittää myös minusta, niin ei tule pettymyksiä...

Hyvää syksyä kuitenkin sinulle AP!

t. 17 26 30 etc etc

Vierailija
44/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä se onkin varattu, ja sen takia kiire kotiin yöks ja nyt syyllisyys painaa tai jotain...AP

Vierailija
45/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ehkä se onkin varattu, ja sen takia kiire kotiin yöks ja nyt syyllisyys painaa tai jotain...AP

Vierailija
46/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo minusta hyvästä itsetunnosta ja ylpeydestä, siitä ettei suostu anelemaan keneltäkään mitään armopaloja.

Kirjoitit että halusit halipulalla vinkata että kaipaisit seuraa ja seksikin tulisi kyseeseen. Miksi suostuisit enää menemään sänkyyn miehen kanssa, joka ei edes vaivautunut huolehtimaan sinusta. Ei se riitä että on hyvännäköinen.

Miesseurasta ei ole pulaa, tarkoittaa sitä että seuraani riittää tulijoita, mutta se ei suinkaan tarkoita että kelpuuttaisin kenet vaan. Olen hyvin valikoiva.

Ja sinulle, joka kirjoitit tästä miehestä jonka kanssa teillä oli hyvää seksiä, mutta josta ei ole enää kuulunut. Laita viesti, ja pidetään peukkuja että tapaatte. Ja voithan sinäkin kysyä suoraan, vai seurusteletko nykyään?

terv.17 26 30 etc

Vierailija
47/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. En halua olla ilkeä, mut jotenkin tuo käytös viittaa siihen....

Vierailija
48/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai henkesi haisi?

tai ruippatissi? miten, onko sinulla ns. isot tissit? valahtivatko ne selällä maatessa kainaloihin?

haistoitko alapäätäsi? jos se haisi pahalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi