Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Annoin" miehelle jonka kanssa olen treffaillut ja sen jälkeen

Vierailija
15.09.2007 |

hänestä ei ole kuulunut mitään. Hitto! Tähän asti hän on vaikuttanut kiinnostuneemmalta kun mä ja todella ihanalta - kyllä ärsyttää jos ei hänestä kuulu enää mitään...Itse olen yhden viestin lähettäny eikä tullu vastausta niin mietin olisko epätoivosta lähettää vielä toinen viesti tai soittaa...;=(

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni kai se vois vastata ku mä laitoin viestin, jossa sanoin että oli mukavaa ja kyselin hieman seuraavaa tapaamista..? En vaan osaa jotenkin unohtaa asiaa ku haluaisin tietää mistä on kysymys... AP

(eipä ole mulle aiemmin näin käynytkään)..

Vierailija
22/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että homma eteni sinne asti..AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsikin itsensä noloksi.

Silloin kun nykyistä miestä treffailin, tämä oli mennyt sänkyyn kolmen tai neljän nettideittikumppanin kanssa ennen mua. Niiden kertojen jälkeen oli kuulemma tullut morkkis. Kuitenkin jostain syystä sitten mun kanssa ei ollut niin.

En nyt osaa suoralta kädeltä sanoa, mikä oli se suurin ero mun ja niiden muiden naisten välillä, miksi mies ei mun kanssa saanut morkkista (kolmansilla treffeillä mentiin sänkyyn, ja vielä heti) - mutta näiden muiden kanssa oli tullut tylsä fiilis.

Vierailija
24/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä. Ai ei vastaa viestiin, mikä se oikein kuvittelee olevansa...Sai sit varmaankin mitä halusi. Viestistäsi sain myös sen kuvan että hän ei tyydyttänyt sua...pöh...ja tuokin että lähtee omaan kotiin nukkumaan...

Ansaitset paremman. Älä ole enää yhteydessä siihen. Ei se ole susta oikeasti kiinnostunut, joistakin on kiva feikata, ne tekee mitä vaan saadakseen naisen sänkyyn ja sit onkin jo uus kiikarissa...

Virheistä pitää oppia.

Vierailija
25/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä " antaminen" tapahtui?

Vierailija
26/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
27/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei vastaa, niin anna sitten olla.

Vierailija
28/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa pikkuhiljaa ymmärtää miksi sanotaan että miehet on sikoja..

Minä tyhmä menin ihastumaan ja toinen on vaan pelaillut...Hitto! AP

Vierailija
29/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sitä kiinnostaa niin tohon on ainaki helppo vastata (mun mielestä) AP

Vierailija
30/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan kysellyt kuulumisia

Vierailija
31/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mulle kelpaisi myös seksisuhde...) AP

Vierailija
32/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun itsekunnioitus oikein on nainen???!!!! Et takuulla kuule siitä. Luulen että se ehkä ottaa suhun yhteyttä, jos kaipaa panoseuraa. Anteeksi suorasukaisuuteni, ei ole tarkoitus loukata sinua, vaan herätellä...

Minkä ikäinen olet ap?

Minä 37.

terv. 17

Vierailija
33/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille kyllä yleisesti kelpaa seksi, mutta monet eivät halua kuitenkaan olla tekemisissä naisen kanssa, jolle se seksi (seksisuhde) sopii. Tämä on mun kokemukseni.

Vierailija
34/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoo kaiken aina suoraan..

No, jos kyse olis siitä että sitä olis nolottanu ni luulis et ton jälkeen uskaltais vastata. Mutta jos ei niin toisaalta hyvä että näin kävi kolmansilla treffeillä etten käyttäny siihen enempää aikaa / ihastunut enempää (ja on sekin joskun laittanut mulle 2 viestiä peräkkäin kun unohdin vastata...) AP

Vierailija
35/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttavat spanielit eivät ole kiinnostavia, ei miehet eikä naiset. Sussa ei ole mitää haastetta. Ei mitään halipulaa, vaan viilempi linja, jos sulla on pakottava tarve laittaa.

Et vastannut siihen että huolehtiko hän sinusta sängyssä vai tyydytti vain itsensä?

terv. 17 ja 26.

Vierailija
36/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata pelailla. Ja todennäköisesti mies jotenkin häplääntyi jo teidän sekstailun takia, mutta älä siitä itsellesi syytä ota, se on täysin miehen oma ongelma. Ja parempi olla tuhlaamatta aikaansa miehiin, jotka eivät itsestään tiedä sen vertaa, että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Mutta tuskin se äijä sua syyttää, se vain käpertyy itseensä ja miettii (tai sitten ei).

Vierailija
37/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen puoleen varmasti parempiakin löytyy (harmi vaan kun oli muuten niin mukava). Enkä ole mielestäni laittanut itseäni aleen vaan ollut vain rehellinen ja jos miestä ei kiinnosta niin en ainakaan voi miettiä/harmitella myöhemmin olisiko pitänyt vielä tehdä/yrittää jotain lisää. Ainakin yritin.. AP

Vierailija
38/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kaiketi laittaisit sille viestin että miksi susta ei kuulu? Tai soittaisit suoraan.

Ei silloin hyssytellä, ja varota sitä ettei ahdistella toista.

Usko pois mulla on kokemusta vaikka minkälaisista vedättäjistä, ja nykyään osaan pitää paremmin puoleni, olemalla rehellinen ja tietyllä tavalla vaativa. Ja miesseurasta ei ole pulaa...

terv.17 ja 26 ja 30

Vierailija
39/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samanlainen tilanne, paitsi että mies laittoi itse mulle teksiviestin seksin jälkeen ja sitten minä sähköpostia, mutta nyt ei kuulu mitään, ja vaikutti kuitenkin sellaiselta tyypiltä että sanoisi jos ei kiinnostaisi, mutta ei sitä näköjään voi koskaan tietää

Vierailija
40/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuu puolestaan. Jos mies on kiinnostunut, niin se ei malta olla laittamatta viestiä. Jos viestiä ei kuulu, niin on se merkki ettei ole kiinnostusta.

Jos mies tyydyttää vain itsensä sängyssä en takuulla suostuisi näkemään sitä enää uudestaan. Mutta kai nämä oppii ajan kanssa, olen ollut samanlainen nuorempana. Odottanut ja ikävöinyt jotain ääliötä...Huh!

Nykyään harkitsen tarkkaan ennenkun menen sänkyyn, niin tiedän että mies on sellainen joka välittää myös minusta, niin ei tule pettymyksiä...

Hyvää syksyä kuitenkin sinulle AP!

t. 17 26 30 etc etc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme