Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Annoin" miehelle jonka kanssa olen treffaillut ja sen jälkeen

Vierailija
15.09.2007 |

hänestä ei ole kuulunut mitään. Hitto! Tähän asti hän on vaikuttanut kiinnostuneemmalta kun mä ja todella ihanalta - kyllä ärsyttää jos ei hänestä kuulu enää mitään...Itse olen yhden viestin lähettäny eikä tullu vastausta niin mietin olisko epätoivosta lähettää vielä toinen viesti tai soittaa...;=(

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä tuo on just pelaamista. Kun oliist vähän rehellisempi itsellesi, niin ei tarvitsisi pettyä. Paitsi jos haluat leikitellä tuolla tavalla, niin sehän on sitten oma asiasi. Mutta tuo on juuri sitä pelaamista.

Vierailija
2/48 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu ja hieman reipas juhlija. Reilusti päälle 30v eronnut, yksi lapsi joka ei asu isänsä kanssa. Tällä käy ns. kuukauden tyttöystäviä ja ties monesko menossa!!! Mun äidillä on tapana " valistaa" tämän miekkosen touhuista minulle. Olisiko kyse samankaltaisesta tyypistä. Joka eron jälkeen mahtailee naisystävien suurella määrällä, eikä kykene sitoutumaan kuin pieneksi hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain tuollainen asia riittää. Paha spekuloida kun ei tunne kumpaakaan teistä.

Vierailija
4/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan anna moiselle kusipäälle mielihyvää ruikuttamalla perään. Tuntee muuten olevansa mahtisonni, kun naiset jää roikkumaan panon jälkeen.

Vierailija
5/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan kun ehdin itse jo ihastua ja hänkin vaikutti niin kiinnostuneelta (eikä vaan siis seksistä). Voi voi... Missä sitten menee se raja että mikä on jo epätoivoista...? AP

Vierailija
6/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja!

Vierailija
7/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai teit jotain mikä on sinun mielestä ihan normaalia, mutta miehen mielestä hyökkäävää, pervoa tai muuten vaan outoa.

Vierailija
8/48 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitoin miehelle teksiviestiä jossa vihjaisin lähettämääni sähköpostiin muun asian lomassa. Takaisin tuli vastaus että oli posti tullut perille, mutta että vastaa myöhemmin. Oli ihan kohtelias viesti, ei tyrmännyt minua eikä sanonut ettei kiinnosta, mutta ei ole vieläkään vastannut. Joten kävin treffeillä erään toisen miehen kanssa, joka osoittautui tosi mukavaksi (ei seksiä vielä) ja jos ei ekasta miehestä pian kuulu mitään jatkan tämän toisen kanssa

Vierailija
9/48 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soita nyt ihmeessä suoraan, jos oot noin huolissasi. Miehille ei ole välttämättä juttu eikä mikään olla noteeraamatta TEKSTIVIESTEJÄ, puheluun vastaaminen on sitten toinen juttu. Ihan oikeasti kyse voi olla parhaassa tapauksessa vain siitä, ettei mies ole tottunut vastailemaan tekstiviesteihin.

Eli nyt tärkeä kysymys: onko tähän asti vastannut aina nopeasti kaikkiin tekstiviesteihisi...? Jos on, ehkä seksi tosiaan oli joko vain päämäärä tai sitten se ei kolahtanut :-/ Jos taas ei, soita nyt hyvä nainen suoraan ja kysy, onko kaikki jees.

Vierailija
10/48 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, siitä kuuluu jotain. Jos ei, siitä ei kuulu. Niin yksinkertaista se on, naiset vaan tekee siitä monimutkaista, tulkitsee ja arvailee vaikka mitä. Se on JUST niin yksinkertaista.

On ihan se ja sama mikä se syy on, se syy on siinä miehessä itsessään joka tapauksessa. Ei sun kannata haikailla sen perään, että oli " mukava" - ei tuo minusta kovin mukavalta kuulosta, jos lähinnä tyydytti itsensä ja häipyi sitten. Mukava hän oli siihen asti että sai sut sänkyyn.

Ap, uutta usvaa putkeen, itsetunto ylös, sussa ei ollut mitään sellaista " vikaa" joka tämän olisi aiheuttanut. Unohda moinen vätys ja suuntaa energiasi muualle. Parempia löytyy!! Täällä joku sulle aiheesta jo fiksusti vastailikin.

Vierailija
11/48 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selville puhelinnumeron perusteella osoite. Osoitteen avulla kysy kaikkien osoitteessa olevien puhelinnumerot!

Mun mies seurusteli vielä silloisen tyttöystävänsä kanssa, kun tapasimme. Oli tosin jo eroamassa ja ero tapahtui pikaisesti. Perheelliset ovat sitten erikseen....

Vierailija
12/48 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä syy?

Vierailija
13/48 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku oli tuossa edellä teeskennellyt olevansa minä.,,

Miehestä ei ole edelleenkään kuulunut mitään ja epäilen kyllä vahvasti nyt että hän onkin varattu. Mies vaikutti seksin jälkeen jotenkin katuvalta, niin ehkä hänellä on huono omatunto tai jotain..Tai sitten halusi vain seksiä mutta siihen nähden näki kyllä aika paljon vaivaa/aikaa/rahaa jne...(miksei sitten menty heti asiaan kun aiemminkin olisi ollut mahdollisuus?)

AP

Vierailija
14/48 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tympimään tuo, että miehet sitten kuitenkin lähteee meneen, vaikka on seksiäkin.

Vierailija
15/48 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä siinä syy?

Vierailija
16/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tuntee olonsa aika kusetetuks,, AP

Vierailija
17/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun valloitus on tehty, kiinnostus lopahtaa. Tai sitten korkeintaan tulee viestiä " tuu tänne ni pannaan" ...

Taisit nyt kohdata yhden tällaisen " saalistajan" , paska mäihä. Ei kannata yhtä viestiä enempää laittaa! No, ehkä pitemmän ajan päästä voit laittaa toisen mut jos ei siihenkään vastaa, niin

Vierailija
18/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kyllä kovasti kehui yms kun oltiin sängyssä mutta sitten kun homma oli hoidettu, meni suihkuun ja lähti. Hän oli hieman nopea ja vähän siitä huokailin, mutta ei kai siitä voi suuttua..? En siis mitään asiasta sanonut mutta saatoin vaikuttaa hieman pettyneeltä.. AP

Vierailija
19/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä huomaisi, että seksi merkitsee sinulle jotain. Ei niin, että voit harrastaa seksiä jonkun kanssa tapaamatta enää uudelleen. Miehellä voisi jopa olla hyvä syykin käytökseensä. Jos oli vaikka omasta mielestä huono? Kysyt vaan, että eikö kuitenkaan kiinnosta? Se ei tarkoita, että olisit epätoivoinen.. Voisit sitten etsiä uuden ja fiksumman jos tarvetta:)

Vierailija
20/48 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sitä miestä nolottaa. Ota vaan yhteyttä ja selvitä juttu.

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi