Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää vaan, mitä teidänki ukot tekee työmatkoillaan....

Vierailija
14.09.2007 |

Eilen tuli taas todistettua miesten valheellisuus ja petturuus. Olin kaverini kanssa Helsingissä ulkona eräässä suositussa yökerhossa. Paikalla oli myös iso työporukka, pelkkiä miehiä Ruotsista, Iltaliasta, USA:sta, Saksasta ja isäntänä suomalaisia. Äijäporukan suomalainen isäntä bongasi meidät ja tarjoutu ostamaan juomia- samalla esitteli ulkomaalaiset äijät ja pyysi meitä vähän juttelemaan. Ok, ajattelimme, että mikäs siinä- eipähän mene omat rahat.

Ilta kului ja viina virtasi- tanssittiin, juteltiin- oli ihan kivaa. MUTTA. Silmiinpistävää oli kuitenkin se, että kaikella tällä ' liehittelyllä' oli selkeä päämäärä ja taka-ajatus- saada muijat hotelliin jatkoilla ja sitä kautta sänkyyn.

Me ' leikittiin' mukana jonkin aikaa, kunnes alkoi kättä lipua reittä pitkin, tanssiessa peffan silittelyä, seksistisiä vihjailuja....

Lähdimme aina silloin tällöin pois pöydästä, mutta aina joku ukoista tuli vastaan ja pyysi takaisin.

Ja jokainen mies oli naimisissa tai ainakin kihloissa sormuksista päätellen. lapsistakin puhuttiin, monella niitäkin oli. ja silti EHDOTTIVT ILLAN PÄÄTTEEKSI, ETTÄ LÄHTISIMME HEIDÄN HOTELLIINSA YÖKSI.

Olin oksentaa ajatuksestakin.

Tiedän, että teimme varmaan itsekin typerästi, kun lähdimme tanssimaan jne. Mutta toisaalta, miksipä ei? Saimmepa ainakin koko illan ilmaiset juomat:)

Aamulla tuli tosi yökkö olo ajatuksesta, että tollastako se on aina, kun miehet lähtee työmatkoille? paikalliset järkkäävät niille naisia ja juottavat känniin ja koittavat saada vieraille panoseuraa?

Noikin ukot oli isosta it-firmasta, hyvätuloisia ja hyvännäköisiä miehiä. Silti vonkaamassa ulkomaista lihaa perheen tietämättä.

Ei siis kannata olla liian luottavainen omankaan miehen ' liikematkailun' harmittomuuteen....

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän tee tuollaista työmatkallaan. Tai jos niin ikävästi kävisi että kuitenkin tekisi, niin omapahan on häpeänsä ja itsepähän kantaa seuraukset.

Olen itsekin ollut usein tilanteessa, jossa olisin halutessani voinut pettää miestäni. Enpä ole niin tehnyt. Turha tällaista on kotiin jäävän puolison miettiä, kun ei se miettimisestä miksikään muutu. Toisen puolesta ei voi valita - jokainen vastaa omasta moraalistaan viime kädessä itse.

Vierailija
2/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se siitä miettimisestä mitään auttaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertomus jo todistaa sen..

Vierailija
4/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten haluaa eikä se tee hänestä huoraa. Ainut syyllinen pettämiseen on se, joka on sitoutunut ja pettää. Ei nainen automaattisesti ole syyllinen.

Itse luotan mieheeni, jolla on aika vahva kristillinen vakaumus, mutta kyllä minullakin on se käsitys hänen puheistaan tullut, että työmatkat ovat monelle sellainen tilanne missä päästään vähän ' vapaalle' .

Vierailija
5/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja te hutsut sitten annatte niiden kiehnätä ja hinkkailla perseitänne viinapalkalla ;)

Vierailija
6/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään moraalitonta ole.

Miehet ne sikoja on.

Vierailija
7/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi ollut seuraavana päivänä sovittua menoa, eli oli pakko olla skarppina.

Nyt sitten meilaillaan tän jenkin kanssa, eli luultavasti sänkyyn päädytään sen seuraavalla Suomen keikalla.

Vierailija
8/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ajattelee että mies on kun vesi, joka jokaisesta mahdollisesta reijästä yrittää valua ulos, eli joka mahdollisessa tilanteessa yrittäisi pettää?

Ei kukaan voi koko ajan ajatella, että nyt mies menee kauppaan, kirjastoon, harrastuksiin, parturiin, kavereiden kanssa kaljalle tai työmatkalle ja en ole siinä vieressä näkemässä eli pettää varmasti.

Puolisot eivät omista toisiaan vaan ovat itse vapaaehtoisesti menneet liittoon ja kummankin on tehtävä valintansa itse ja kannettava seurauksensa.

Jos valitsee väärin niin voi voi...

Vierailija:

ettei hän tee tuollaista työmatkallaan. Tai jos niin ikävästi kävisi että kuitenkin tekisi, niin omapahan on häpeänsä ja itsepähän kantaa seuraukset.

Olen itsekin ollut usein tilanteessa, jossa olisin halutessani voinut pettää miestäni. Enpä ole niin tehnyt. Turha tällaista on kotiin jäävän puolison miettiä, kun ei se miettimisestä miksikään muutu. Toisen puolesta ei voi valita - jokainen vastaa omasta moraalistaan viime kädessä itse.

Vierailija
9/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sinkuillekin jotain vastuuta antaisin jos varatun hotellihuoneeseen lähtee. Ei sen taakse voi kätkeytyä että on ite sinkku ja voi tehdä mitä vaan. Sinkku voi olla muttei tyhmä, joten omaa käytöstään voi aina pohtia. Voihan sitä vaikka vähissä pukeissa laulaa Stockan kellon alla Sukkula Venukseen, mutta eri asia on onko älykästä toimintaa.

Minusta ap ei tehnyt mitään väärää jos joivat ilmaista viinaa ja seurakin oli hyvää. Oikea hetki oli kyllä kadota siinä vaiheessa kun alettiin ehdottelemaan.

Ja pitää muistaa että varattukin voi lähteä varatun matkaan joten ei se ole vain sinkuistakaan kiinni. Siinä vain kaksi paskaa kohtaavat.

Vierailija
10/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paljon ulkomailla liikematkustavana miehenä pari kommenttia: Osin tuo on totta. Jotkut matkustavat miehet pettää vaimoaan matkoilla. Osalla se on suorastaan tapa. Jotkut käy esim. ihan säännöllisesti huorissa. Sitä kuinka suuri osa tätä harrastaa en osaa sanoa, mutta ei se ihan harvinaista kyllä ole. Valtaosa ei tätä kuitenkaan harrasta. Flirttailu on sen sijaan aika yleistä ja aika viatonta. Yritetään muka iskeä naisia ja puhutaan poikien juttuja baarissa. Itsekin olen moista harjoittanut, mutta en kuitenkaan ole koskaan vaimoani pettänyt.

Ja tosiaan, kyllä pojat on varmaan niille naisille naureskellut.

Vierailija
11/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti olen sanonut, että jos käy vahinko, niin mua ei sillä samalla munalla panna ja tartuteta tauteja, koska ne voi olla mulle mun perussairauden takia kohtalokkaita.

Mies tähän sanoi, ettei aio eikä koskaan ole ollut lähelläkään, mutta sanoi kyllä myös että porukoissa on yleensä aina parikin ukkomiestä, jotka haksahtavat. Kerran sanoi vielä erikeen, ettei olisi uskonut siitä ja siitä tyypistä, miten törkeästi voivatkaan käyttäytyä.

Vierailija
12/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin työmatkalla tilaisuudessa, jossa paikalla useasta eri yrityksestä/maasta sekä miehiä että naisia. Päivällä puhuttiin aviopuolisoista ja lapsista, mutta illalla useimmilla oli nämä sitten jo unohtuneet. Lähes kaikki olivat löytäneet seuraa yöksi (siis tämän saman porukan sisältä). Minä porukan ainoana sinkkuna (ja nuorimpana) katselin menoa hämmästyneenä sivummalta. Sales managerit ja directorit olivat vauhdissa...

Vierailija
13/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari pitkään Yhdysvalloissa asunutta kaveria, jotka siis puhuvat täydellistä suomea ja englantia. Olen heitä joskus esitellyt amerikkalaisiksi liiketuttavikseni suomalaisissa ravintoloissa. Naisten nauratus on ollut aika hauskaa...

Vierailija
14/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehtävieni vuoksi usein miesvaltaisen porukan kanssa työmatkalla. Kolme asiaa on aivan päivän selvät.

1. Lähes kaikki miehet käyttäytyvät asiallisesti. Tällainen häärääminen on aivan poikkeus.

2. Viinapalkalla tai palkatta itseään jakavat naiset saavat kyllä huomiota, mutta ei heitä kukaan tosissaan ota. Miehet saattavat olla vähän uteliaita, mutta naureskelevat ja puhuvat tosi rumasti tällaisista naisista. Erityisesti siitä saa kuulla huulen heittoa, jos joku kaveri vähääkään repsahtaa moiseen edes tanssilattian puolella. Jos jotain on ollut, siitä piikitellään kauan. Sekin jo todistaa, ettei se nyt ihan normaali rutiini ole, että matkoille ja vieraan kanssa petiin.

3. Kukaan ei juuri koskaan ole pahaa sanaa sanonut omasta vaimostaan, vaikka olisi millainen kriisi päällä. Eikä omaa vaimoa kukaan ole vaihtamassa. Oma vaimo on miesten silmissä jalustalla.

Vierailija
15/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän siellä kaikenlaista tapahtuu... usein kuitenkin niille tyttöraukoille nauretaan, joita joku känniläinen hieraisee tanssilattialla. Minä tällainen täti sitten joskus neuvon tytöille, että ei kannata ryhtyä mihinkään, että ukot nauravat ne pellolle illan päätteeksi. Vaimo taitaa olla useimmille miehille kuitenkin Se Oikea. Eli se pyhä lehmä, kuten oma mieheni sanoo.

Vierailija
16/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä tällainen täti sitten joskus neuvon tytöille, että ei kannata ryhtyä mihinkään, että ukot nauravat ne pellolle illan päätteeksi.

Vierailija
17/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ulkomailla ja seksikumppaneita on riittänyt. Nämä " tunnustukset" olen siis kuullut kun hän oli naimisissa vielä ex-rouvansa kanssa (olimme miehen kanssa siis vuosia ystäviä ennen kuin aloimme seurustella). Hän tosin väittää olleensa minulle aina uskollinen, mutta hiukan on hankala uskoa hänen taustoillaan =). Asia ei ole minulle ongelma, en ole mustasukkainen ja tiedän mieheni olevan neuroottinen kortsunkäyttäjä, eli tautejakaan tuskin tuo. Olen sanonut että jos pettää ja omatunto kolkuttaa, niin voi tunnustaa tekosiaan, mutta urkkimaan en ala. En myöskään ole tyyppiä joka eroaa heti pettämisestä kuultuaan, mutta jos asiat alkavat minua häiritä niin tiedän selviäväni yksinkin vallan mainiosti.

Vierailija
18/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävät pelin säännöt ja tekevät ratkaisujaan. kuulostaa vähän tekopyhiltä nämä " nauravat jälkeenpäin" - jutut.

Ja vapaa ihminen on todellakin vapaa, hänen ei tarvitse ottaa vastuuta toisen täyspäisen aikuisen tekemistä valinnoista- kuten eivät puolisotkaan keskenään voi niin tehdä.

Vierailija
19/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kanssa ilmaiseksi iloittelut ei siksi yllätä yhtään.

Ja juu, pyrin välttämään työmatkoja. :-) Armas reissaa jonkun verran ja hänen suhteensa en ole kyllä huolissani.

Vierailija
20/29 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse se joskus ihmetteli miksi nämä on täällä, että eikö se ole vähän arveluttavaa... totesin siihen että jos joskus osuu sellainen tilanne että sattuu lipsahtamaan, niin ne kumit on syytä olla saatavilla, kauheetahan se olis jos tollai mokais ja sais vielä taudinkin. Mies totesi siihen että tiedät kyllä mitä mieltä hän on tästä asiasta! Oli joskus saksassa työmatkalla ja sen työkaverit paljasti että olivat houkutelleet mieheni bordelliin josta tämä oli hätäpäissään maksanut itsensä ulos, koska ei kuulemma halunnut olla missään tekemisissä moisen paikan kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi