Miettikää vaan, mitä teidänki ukot tekee työmatkoillaan....
Eilen tuli taas todistettua miesten valheellisuus ja petturuus. Olin kaverini kanssa Helsingissä ulkona eräässä suositussa yökerhossa. Paikalla oli myös iso työporukka, pelkkiä miehiä Ruotsista, Iltaliasta, USA:sta, Saksasta ja isäntänä suomalaisia. Äijäporukan suomalainen isäntä bongasi meidät ja tarjoutu ostamaan juomia- samalla esitteli ulkomaalaiset äijät ja pyysi meitä vähän juttelemaan. Ok, ajattelimme, että mikäs siinä- eipähän mene omat rahat.
Ilta kului ja viina virtasi- tanssittiin, juteltiin- oli ihan kivaa. MUTTA. Silmiinpistävää oli kuitenkin se, että kaikella tällä ' liehittelyllä' oli selkeä päämäärä ja taka-ajatus- saada muijat hotelliin jatkoilla ja sitä kautta sänkyyn.
Me ' leikittiin' mukana jonkin aikaa, kunnes alkoi kättä lipua reittä pitkin, tanssiessa peffan silittelyä, seksistisiä vihjailuja....
Lähdimme aina silloin tällöin pois pöydästä, mutta aina joku ukoista tuli vastaan ja pyysi takaisin.
Ja jokainen mies oli naimisissa tai ainakin kihloissa sormuksista päätellen. lapsistakin puhuttiin, monella niitäkin oli. ja silti EHDOTTIVT ILLAN PÄÄTTEEKSI, ETTÄ LÄHTISIMME HEIDÄN HOTELLIINSA YÖKSI.
Olin oksentaa ajatuksestakin.
Tiedän, että teimme varmaan itsekin typerästi, kun lähdimme tanssimaan jne. Mutta toisaalta, miksipä ei? Saimmepa ainakin koko illan ilmaiset juomat:)
Aamulla tuli tosi yökkö olo ajatuksesta, että tollastako se on aina, kun miehet lähtee työmatkoille? paikalliset järkkäävät niille naisia ja juottavat känniin ja koittavat saada vieraille panoseuraa?
Noikin ukot oli isosta it-firmasta, hyvätuloisia ja hyvännäköisiä miehiä. Silti vonkaamassa ulkomaista lihaa perheen tietämättä.
Ei siis kannata olla liian luottavainen omankaan miehen ' liikematkailun' harmittomuuteen....
Kommentit (29)
ja tarjoamaan ' hierontaa' . Tätä tapahtuu siis nimenomaan länsimaisille liikematkalaisille.
En mielestäni antanut ymmärtää, että olisimme jollain lailla provosoineet miehiä/antaneet pillua/hyväksyneet tätä hiplaamisyritytsä- vai? Mielestäni kirjoitin, että siinä meni vähän YLI, kun kättä alkoi mennä reittä pitkin jne.
JOS olisin huora, minua moinen käytös tuskin olisi häirinnyt. Mutta kun en ole, se häiritsi ja tein siitä lopun.
Viina' palkalla' siis keskustelimme, nauroimme, pidimme hauskaa ja tanssimme nopeita miesten kanssa. Olisimme voineet liueta paikalta heti alkuunsa, mutta miksi turhaan, jos seura on mielenkiintoista ja kaupan päälle saa vielä viiniäkin?
Musta on aika törkeetä vetää meidät tässä lokaan. Me ei ehdoteltu kellekään mitään, ei annettu ymmärtää mitään.
ap
Ette antaneet ymmärtää mitään? No millätavalla sitä muuten annetaan ymmärtää, kuin just niin kuin te teitte? Jäädään siihen roikkumaan ja juomaan.
En tietenkään pidä hyvänä käytöksenä sitä että vokotellaan varattuja, mutta ensisijaisesti päätös pettää on kuitenkin aina sen joka pettää, ei sen joka " käyttäytyy lutkamaisesti" tms.
Itse olen miesvaltaisella alalla jolla on paljon työmatkoja joiden aikana tapahtuu paljon pettämistä, ja mikä ikävintä sitä ei edes yritetä salailla. Niiden tyyppien työkaverit tietävät tasan tarkkaan mitä tapahtuu, mutta jotenkin se on muka hyväksyttävää!
Yleistää ei sikäli pidä, että tietenkään KAIKKI reissussa kulkevat miehet eivät petä, osa siksi etteivät halua ja osa siksi etteivät onnistu siinä. Omalta kohdaltani olen kuitenkin ottanut linjaksi suojella sydäntäni ja välttää reissumiehiä.
eli sellaisella, missä on aika tasaisesti kumpaakin sukupuolta niin kuhinaa riittää ja myös naisilla ja heissäkin vartuillakin. aika usein firmoissa on useampia, joilla on vakkariheila työpaikalla, joista perhe kotona lienee kummallakin osapuolella autuaan tietämätön.
viime viikon perjantaina ja jutun juoni oli just toi. Suomalainen isäntä sano mulle, että ton jenkin nimi on se ja se, jos haluat tehdä tuttavuutta.
Terkuin miehetön yh.
mutta ei niitä isoja alan yrityksiä nyt niin montaa ole...
ap
Tehkööt mitä huvittaa (ja niin tekeekin).
Suomessa ollaan aika lastenkengissä tässä jutussa. Muualla moni liikematkalainen odottaa saavansa naisen hotellihuoneeseen saakka isäntäfirman puolesta + juomat päälle.