Taas pesis galluppi naisille :)
Eli jos te naiset saisitte ihan vapaasti tältäistumalta sanoa tai saisitte miehillenne/hoidolle sellaisen peniksen jonka oikeasti haluaisitte, niin minkälainen se sitten olisi. toki taas tulee niitä 35cm ja 7cm paksu mutta kuka nyt sellaista sisäänä haluaisi ellei ole jokin luonnonoikku tai masokisti :)
Kommentit (34)
Noita ei kasva puissa. Oletko aina tietoisesti etsinyt nahattomia?
Miehiä sulla tainnut olla vain yksi, tai kaikki juutalaisia...
Vierailija:
minä en muuta panis,ku ympärileikkattuja...... esinahka on vaaan niin oksettava ja ruma!!!!! en oo muita elämäni aikana pannu ja yksikään ei muuten ole ollut muslimi:
ehheh. kokemusta on sekä leikatusta että leikkaamattomasta ja yhtä hyvältä ne tuntuvat. miestä ei kyllä saa käsin tulemaan jos on ympärileikattu, mutta muuten homma samanlaista..kaipa se leikattu paremmin pysyy puhtaana.
Tämähän on tyypillinen " en ole sellaista saanut - se on siis huono" -tapaus.
Vierailija:
Vierailija:minä en muuta panis,ku ympärileikkattuja...... esinahka on vaaan niin oksettava ja ruma!!!!! en oo muita elämäni aikana pannu ja yksikään ei muuten ole ollut muslimi:
Vierailija:
Vierailija:kaikki mies ystäväni,mitä on ollut ovat olleet keski/länsiafrikasta,ja niillä nyt sattuu melkeimpä kaikilla olevan ympärileikattu kalu... ei siinä tarvitse tietoisesti etsimään...
Joku kun väitti ympärileikkaamattomia rumiksi!? Seksissä se esinahka kuitenkin on vedettynä taakse, joten silloin penis lähes samannäköinen kuin se ympärileikattukin. Ei ymmärrä tätä logiikkaa ei...??
Muutoin galluppiin: keskikokoiset/suuret kalut hyviä (oisko kokoluokka sitten 3,5-5,5cm halkaisija ja pituus about parikymmentä cm), ja kaikki seksikumppanini yhtä lukuunottamatta ovat kyllä täyttäneet tämän kriteerin. Mutta orgasmeja mulle ei ole antanut kuin kaksi miestä, nykyinen mieheni ja häntä edeltävä. He siis oman penisgalluppini/rakastajagalluppini kärjessä!;)
Vierailija:
Joku kun väitti ympärileikkaamattomia rumiksi!? Seksissä se esinahka kuitenkin on vedettynä taakse, joten silloin penis lähes samannäköinen kuin se ympärileikattukin. Ei ymmärrä tätä logiikkaa ei...??ei se kyllä saman näköinen ole ja minulle seksiin liittyy muutakin kuin se varsinainen yhdyntä.. en tarkottanut loukata ketään,mutta mielestäni ympäri leikattu kalu on kaunis,enkä voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa jolla on esinahka.
mutta mielipiteeni voin antaa siitäkin huolimatta;
riittävän iso mutta ei silti mikään tuskallinen megamela, eli 14-18cm pituutta ja paksuus on vieläkin tärkeämpi, eli mielellään halkaisija lähempänä n. 5cm luokkaa. ja muutoin sellainen ylvään terhakka ja suora ja suonikas, terska voisi olla mielellään kookas, ei mikään suippokärkinen, ja mulle sopii nahkahupulliset oikein mainiosti ;)
mutta makuja on varmaan yhtä monia kuin paneskelijoitakin, turha näistä makuasioista on kiistelemään lähteä.
tärkeintä mulle kuitenkin on että siellä varren toisessa päässä sitä kalua käyttelee mulle tärkeä ja rakas ihminen jolla on aivot kohdallaan, eli tietysti juuri sellainen kuin mieheni sattuu sopivasti olemaan :)
kovasti tässä vaimo jo odotteleekin miestä kotiin viikon työereissulta...
Sattuu vaan olemaan, ja tietenkin luonnostaan, ei uskonnollisista syistä.
Onneksi olkoon.
Vierailija:
kaikki mies ystäväni,mitä on ollut ovat olleet keski/länsiafrikasta,ja niillä nyt sattuu melkeimpä kaikilla olevan ympärileikattu kalu... ei siinä tarvitse tietoisesti etsimään...
Vierailija:
Sattuu vaan olemaan, ja tietenkin luonnostaan, ei uskonnollisista syistä.
Onneksi olkoon.tietämätön ihminen,jos et tiedä että siellä päin afrikkaa ollaan kristityitä,eli ympärileikkaukset ei tehdä uskonnon takia vaan pitkän kulttuurin ja perinteitten takia.
vehkeitä, niin ehkä paras vaihotoehto on 15-18cm ja 3.5-4.5cm. Jos tunteita pelissä niin ei väliä vehkeestä minkälainen on.
Vierailija:
Tuskin noita tiukan esinahan takia leikattuja puissa kasvaa.
Tiesitkö, että tuossa on ideologiana masturboinnin vaikeuttaminen?
Terveydellisiä vaikutuksia sillä ei ole osoitettu olevan.Vierailija:
ympärileikattu
Itse olen ihan tyytyväinen ympärileikattuuni. Se on siistin näköinen, runkkaaminen onnistuu erittäin hyvin, seksi tuntuu hyvältä, helppo pitää puhtaana. Sopivasti suonikas n. 15 cm pitkä ja aika paksukin... Enkä ole muslimi, vaan ihan lääketieteellisestä syystä leikattu liian tiukan essarin takia. Tyytöt tykkää tyytöt tyt tyt, Tyytöt tykkää tyytöt tyt tyt.... ;)
minä en muuta panis,ku ympärileikkattuja...... esinahka on vaaan niin oksettava ja ruma!!!!! en oo muita elämäni aikana pannu ja yksikään ei muuten ole ollut muslimi: