Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore raportti paljastaa: Ufo aiheutti vaaratilanteen New Yorkissa

Vierailija
16.11.2024 |

Nää on kyl mielenkiintosia, mutta täytyy muistaa että suurinosa noista "tunnistamattomista esineistä tai ilmiöistä" on ihan selitettävissä olevia asioita, mutta ne vaan luokitellaan noin koska niitä ei ole tunnistettu, ne voi olla mitä vaan, vaikka joku leija jossain, mut on niitä todella paljon sellasia vakuuttaviakin mihin mä en ainakaan itse ole keksinyt selityksiä. 

Tää aihepiiri on todella hämäävä koska me ei tiedetä oikeasti kuinka pitkällä ihmiset ihan oikeasti on teknologian suhteen, ei sitä meille tavallisille tallaajille kerrota

Sit ihmisten kannattaa myös pitää mielessä se että ei lähe liikaa näihin mukaan, koska vaikka se on houkuttelevaa ufodiggarille lähteä mukaan niin pitäkää mielessä että valtamedia on silti valtamedia, se ei tarkota että ne kertoo faktoja vaikka ne kertoo just sitä mitä ite haluaa kuulla. Eli muistakaa sekin

Mun mielestä se on hieman kyseenalaista että kaikki nää "whistleblowerit" on jotain entisia CIA agentteja :D Sitähän sanotaan että ei ole sellasta asiaa olemassakaan kuin "entinen" agentti

Mut voiha ne ilman takaa-ajatuksia oikeastikkin ajaa näitä asioita eteenpäin, en mä sitä sano. Mä vaan sanon ihmisille että miettikää aina isosti kaikki, älkää hypätkö kaikkeen heti mukaan vaan tarkkailkaa hetki

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d7f788b9-0f52-4a05-80b7-7c876379e34e

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei saa enää leijjaakaan lennättä ilman että poliisi tulee aseineen. Kaikki on uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se UFO toi lentokoneen siipi.

Vierailija
4/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ole tullut vahinkoja ufojen vuoksi. Kertoo siitä että tietävät miten lentelevät täällä muurahaisten yläpuolella.

Vierailija
5/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat ampua laserilla kaikki paskaksi. 

Vierailija
6/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

star linkit aiheuttaa paljon hämmennystä

Vierailija
7/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä on pari hyvää dokkaria näistä, ei noita juttuja oikein muuten pysty selittämään kuin että ne on just sitä mitä niiden ajattelee olevan.

Vierailija
8/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufolot esiintyvät pääsääntöisesti vain USA:ssa

Vierailija
9/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
12/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kattelin Tampereen keskustassa samanlaista ilmiötä, ne olikin jouluvaloja Hämeenkadun päällä. vai oliko salaisia UFOJA.

Vierailija
13/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFO:t ovat jotain henkimaailman juttuja.

Vierailija
14/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevatko hakemaan meidät?

Vierailija
15/15 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa UFO-havainnoista tietenkin pystytään selittämään, mutta jäljelle jää aina se pieni prosentti selittämätöntä.

Tähän ehdottaisin vastaukseksi jotain 4. ulottuvuuden kautta liikkuvaa energiaa joka jonkin anomalian vuoksi piipahtaa meidän havaitsemassa 3. ulottuvuudessa. Esimerkiksi pallosalamien tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän