Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun ystävä tai kaveri ei pidä sun lapsesta...

Vierailija
14.09.2007 |

Miten toimit? tapailetko ystävääsi lasten kanssa?

mulla siis tällanen kaveri josta väliin paistaa sellanen inho lastani kohtaan. Lapseni on ihan mielestäni normaali lapsi, kiukkuineen, iloineen jne.

Varsinkin sillon kun lapseni tekee ei toivottua tai saa kiukun puuskan niin näyttää että ystäväni on hermona. Sanoo myös että hän kyllä tukistais jos ois oma lapsi.

Meillä on rajat ja kiukutellakin saa, minusta on tärkeä että lapsi saa myös kiukutella ja mesota joskus, purkaa ne tunteet ulos, yleensä pian niistä rauhottuu.

Tullu sellanen olo etten halua ystävän kans tavata kun lapsi on mukana. Ystävälläni siis ei ole omia lapsia.

Voihan se olla että kuvittelen, ei ystäväni koskaan ole suoraan sanonut, mutta luulen tuntevani ystävän ja hänen ilmeet.

Sanomattakin selvää että rakastan lastani enemmän entä tätä ystävää.

JA lapseni ei todellakaan ole mikää kauhukakara. JA meillä siis rajat on mistä kiinni pidetään ettei sekään pitäs nyppiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei onnistu aikataulut ilman lapsia, niin sitten koetan ottaa lapsille jotain mukavaa tekemistä mukaan. Mulla jo pieninkin 4- vuotias, joten ymmärtävät, jos sanon, että pitää antaa mun jutella rauhassa mun ystävän kanssa. Tietysti huomioin lapsiakin vierailun aikana ja tulevat syömään jne., mutta suurimman osan vierailusta tekevät siis omia hommiaan.

Vierailija
2/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin meilläkin lapset tekee niitä omia juttuja yleensä, ja yleensä tapaamme meillä. Olen vaan miettinyt että en todellakaan aina voi järjestää lasta jaloista pois kun ystävä tulee.

Tekee kyllä yleensä aina omia juttuja.

Joskus tuntuu että ystävä muutenki rivien välistä arvostelee meidän kasvatus tapaa ja tapoja toimia lasten kanssa. En tieä vaikuttaako siihen sitte se ettei ole niitä omia lapsia (jonki verran kyllä kokemusta lapsista).

Onko lapsettomat herkästi antamassa teille neuvoja tai sanomassa että sitte kun minulla on omia niin minä ainakin teeen näin ja noin jne??

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täytyy sanoa että mä nautin muutenkin ystävien tapaamisesta enemmän ilman lapsia, myös ilman omaani.

Vierailija
4/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi että kaikkien kavereideni on pakko pitää hänestä ja olla innoissaan kanssani. Minullakin on kavereilla ollut muksuja jo vuosikausia ennen meitä ja tiedän tasan tarkkaan että toisista lapsista on mielestäni yksinkertaisesti vain mahdotonta pitää. Haluan ainakin itse jatkaa silti ystävyyttä siitäkin huolimatta ihan normaalisti, tehdään sitten jotain kivaa yhdessä, mutta ilman lasten läsnäoloa. En ymmärrä miksi ihmiset loukkaantuu kaikesta niin sydänjuuriaan myöten ja ajettelee että jos nyt ei koko paketti miellytä niin ei sit olla kevereita ollenkaan. Et sinäkään välttämättä pidä esim. kaverisi miehestä mutta haluat silti tavata ystävääsi, eikö?

Vierailija
5/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön kysymys. Jos joku ihminen ei pidä lapsistani, niin hän ei ole ystäväni.

Vierailija
6/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain, että ovat näkymättömiä eikä minun tarvitsisi reagoida niihin mitenkään.

Vierailija
7/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole loukkaantunut sydänjuuriani myöten, en yleensäkään ole sellanen ihminen joka pikku jutuista loukkaantuu.:)

Enkä tarkota että kaikista tulisi tykätä. Mutta kaikkien kanssa olisi hyvä edes jotenkuten toimeen tulla, eikö?

Se jotenkin oudoksuttaa tässä jutussa että kaverini niin selvästi sen näyttää välillä että sitä ärsyttää. Miksi pitää ilmeillä ja muutenkin näyttää se että lapsikin sen huomaa?

Ja lapsi ei ole tehnyt hälle mitään pahaa, sen olemus luultavasti ärsyttää ja se että annan lapseni myös kiukutella enkä sano lapselleni että turpa kiinni kakara..

-ap-

Vierailija
8/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan oota että kaikki olisivat innoissaan lapsistani. Tai että kaikkien ystävien ja tuttujen tulisi ihastella lapsiani ja rakastaa heitä.

On ihan ok ettei aina jaksa toisten lapsista kiinnostunut olla, en minäkään ole. Mutta en myöskään irvistele ja näytä inhoani vieraitten lasta kohtaan.

Ja jos joku vieras lapsi tulee vaikka mulle esitteleen omaa piirustusta niin kommentoin jotenkin, esim tyyliin ompas hieno työ, kivat värit olet valinnut tai onko se auto jne.

Vierailija
9/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme