Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmisiä tuntuu kiinnostavan, jos jonkun lapsi/lapset ovat hedelmöityshoitojen tulos?
Kommentit (3)
" Ai, kauheen kallista!" " Mä en ois ikinä voinu pistää itteeni!" jne jne...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en voisi ikinä ruveta isäksi jollekin käenpoikaselle.
sellaisia ihmisiä kiinnostaa jotka jännittävät omia hoitojaa ja haluavat niihin lisää toivoa. Musta se on aika ymmärrettävää.