Paljon hoitsujen pitäisi saada palkkaa kuussa, jotta tuo narina loppuu?
Kommentit (132)
Selvä, siinä tapauksessa opettajien peruspalkka nostettava 2700 euroon!
Mun puolesta vaikka kaikki korotukset opeille ja hoitsuille, on muuten niin huono liksa jo akateemiselle että huh huh.
Sama tuo mulle on, mikä muiden peruspalkka on, nyt kysyttiin sairaanhoitajilta.
Ja opettajilla vastuullinen työ; tavallaan joo, mutta ei siinä kenenkään hengestä olla vastuussa, ja se on kuitenkin se raskain vastuu.
mekin oltaisimme tyytyväisiä jopa 2300e JOS meillä ois kaikki lomat, pyhät ja illat vapaat JA 10viikon kesälomaa. Vau, et ois mahtavaa.
Vierailija:
mekin oltaisimme tyytyväisiä jopa 2300e JOS meillä ois kaikki lomat, pyhät ja illat vapaat JA 10viikon kesälomaa. Vau, et ois mahtavaa.
teitäkin pyörii siellä aika paljon alemmalla korkeakoulututkinnolla. Joka siis on samantasoinen tutkinto kuin sh AMK. Ja ettei siitä tarvitse inttää tässä enää, tutustu asiaa koskevaan lainsäädäntöön.
Vierailija:
Ja ettei siitä tarvitse inttää tässä enää, tutustu asiaa koskevaan lainsäädäntöön.
Tutustu sinä vaikka yliopistojen hakuoppaisiin, niin alkaa helpottaa! Niin, niiden OIKEIDEN yliopistojen!
eläkkeelle, nuorilla on kaikilla ylempi korkeakoulututkinto, vähintään. Muulla ei saa töitä. Ja tohtoreita ja lisensiaatteja on jo liikkeellä aika paljon.
Puhumattakaan siitä, että opetusvelvollisuus on joku naurettavat 20h/viikko. Jos teet yhtään yli sen, niin johan nousee liksakin. IKINÄ ei tavallinen opettaja tee tuntimääräisesti täyttä työviikkoa. Ehkä jollain todistustenkirjoitus viikolla tulee 40 h täyteen. Ja puolet mun suvusta on oettajia eri aineissa, ammateissaan pidettyjä ja arvostettuja.
Hoitsuille ainakin 500¿ kuussa lisää. On tosiaan eri asia olla toisen hengestä vastuussa kuin jonkun lapsen oppimisesta. Akateeminen kun on niin pitäis saada kuukin taivaalta! S**tana.
monta. Esim historia ei työllistä niin älyttömän hyvin muuten, että kyllä siellä kouluissa pyörii melko määrä muita. Uskonnon opettajia ja matemaattisten aineiden opeja tiedän myös tohtoreita.
Mielestäni kaikille koulutetuille ja naisvaltaisille aloille pitäisi antaa 500¿ lisää.
kaikkihan me oltais palkankorotus ansaittu. Mutta kun niukkuutta jaetaan, niin tahtoo ihminen muuttua itsekkääksi.
Kerrotko minulle vielä, mistä tuo raha otetaan?
Nipistetäänkö se pois miesten palkoista?
Korotetaanko tuloveroa?
Nostetaanko polttoaineveroja lisää?
Lasketaanko eläkkeitä saman tien?
Vai meinaatko, että ihan periaatteesta pitäis elää kädestä suuhun? Sekö on ainoa, oikea tapa?
niin aluks 700 euroa.