Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkisinko tuon Dacia Dusterin?

Vierailija
30.11.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:47"]

Juuri mottorilehdessä 5/2013 oli tutkimus jossa Dacia jälleenmyyntiarvo oli parhaimpia.

[/quote]

jokatauksessa se on huono ja vaarallinen auto, mutta jos ei ole varaa ostaa parempaa, niin minkäs teet, ei ole mikään pilkan aihe.

Vierailija
22/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:07"]

Halpaa paskaa. Samaa sontaa kuin rellut. Osta käytetty auto, sillä nämä kaupat ei kannata.

[/quote]

Rellu on tuhat kertaa parempi.

[/quote]

no eihän rellusta huonompaa olekkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:47"]

Juuri mottorilehdessä 5/2013 oli tutkimus jossa Dacia jälleenmyyntiarvo oli parhaimpia.

[/quote]

jokatauksessa se on huono ja vaarallinen auto, mutta jos ei ole varaa ostaa parempaa, niin minkäs teet, ei ole mikään pilkan aihe.

[/quote]

Auto voi olla huono tai hyvä, mutta se on maasturi. Keskustelussa kuvaa hyvin maasturin arviointia, kun halutaan, että saumatkin on poistettu ulkonäön vuoksi. Jos pitää saumattomuudesta, silloin on hyvä pukea ne stringit, mutta jos pitää retkeilystä, se naru voi hiertää.

Jos haluaa henkilöauton, silloin ostaa sellaisen. Jos haluaa maasturin, minä ainakin kiinnittäisin huomiota juuri maasturille kuuluviin ominaisuuksiin. Tietenkin aina voi ostaa bling bling maasturin, mutta otsikossa puhuttiin Dacia Dusterista. Kun mallinimi on pölyttäjä, pidän ristiriitaisena odottaa siltä sitä viimeisen päälle siisteyttä, josta on kiva nousta juhlameikeissä toisten katsellessa Mannerheimintiellä. Pölyttäjään sopii paremmin ne Fjällrävenin vaatteet ja silloin se hitsaussaumakin kuuluu asuun.

Vierailija
24/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on katumaasturi, x5,  tarvitsemme talvella sellaista, kun yksityistie vaatii, se riittää hyvin, onneksi emme tarvitse oikeaa maasturia, kun tuo bemari on niin mukava muuten, kun ei kallistele ollenkaan ja on hyvä matka-auto. joillekkin katumaasturi on hyvä, koska tarvitsee hyviä katuominaisuuksia ja maaston haasteet eivät ole niin kovat. täälläpäin monilla on kyllä ihan maastureitakin ja tarpeeseen, kuten Land Rovereita.

Vierailija
25/42 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvapalstalla saa asiantuntevia kommentteja koskien eri automalleja.
Duster on maastoauto. Nyt 2014 tullut uusi malli on hiljainen. Ja aina on ollut samanlainen ajaa kun renaultit tai nissan qashqai. Moottori ja alusta on sama kun tossa nissanin lelussa.
Turvallisuus on ollut aina hyvä. Poislukien jalankulkijaturvallisuus ja esp:n puuttuminen vakiovarusteista tiputti ennen turvallisuuspisteitä

Vierailija
26/42 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dacia Duster on käsittääkseni ihan asiallinen auto.

Ei se tietenkään Humveelle maasto-ominaisuuksillaan pärjää, mutta hei ei Skoda Octaviakaan Ferrarille liikennevaloissa pärjää.

Yliarvostetuin auto on Audi. 

Vierailija
27/42 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hanki.

Vierailija
28/42 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väellä on vielä liian hyvät ansiot ja vaatimukset. Noo, kunhan tästä talous menee vielä alamäkeen, niin johan alkaa alahuuli ennä muut huulet väpättämään.

Vierailija
29/42 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäät autosta, jonka ajo-ominaisuudet ovat pölynimurin luokkaa..

Olen muuten ko. kaaraa itse kokeillut, ja siihen se jäikin.

Vierailija
30/42 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäät autosta, jonka ajo-ominaisuudet ovat pölynimurin luokkaa..

Olen muuten ko. kaaraa itse kokeillut, ja siihen se jäikin.

normi suomalainen autoilija välitä ajo-ominaisuuksista paskan vertaa -sen näkee jo myyntiluvuistakin..

Vierailija
31/42 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ja en ole katunut. Loistava hinta laatusuhde ja kyseessä uusi auto, eikä mikään yrjötty vanha x5 bemu.

Vierailija
32/42 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 13:19"]

Minäkin kävin kerran autokaupassa katsomassa Daciaa. Juu, en edes mennyt koeajolle. Oli niin helkutin huonosti tehty auto, upouutenakin tiivisteet törröttivät, sisämuovit olivat rikkinäiset, hitsaussaumoja näkyi - mieluummin ostin samalla rahalla käytetyn kunnon auton.

[/quote]

muuten olisin samaa mieltä, mutta jos hitsaussaumat näkyvät, se on vain myönteinen merkki. Monet laadukkaatkin nykyautot ovat suurelta osin vain puristusliitoksin tehty, eikä se liitostapa ole tehty kestämään materiaalin elinkaarta tärinässä jne.

[/quote]

No, minä olen tottunut siihen, että jos jotain hitsataan, hitsaussaumat ja "hitsausroiskeet" hiotaan ja maalataan ja tasoitetaan muutenkin, etteivät esim. vaatteet jää kiinni ja repeydy.

[/quote]

Kyllähän hitsaussauma on vahvimmillaan, kun sitä ei ohenneta. En ottanut kantaa muuhun kuin itse tekniseen havaintoon, nykyautoissa hitsausta tehdään minimimäärä. Mm. Tommi Mäkinen tehdessään aihiosta ralliauton yhtenä tärkeänä työnä hitsaa liitokset kunnolla. 

Sille höpö höpö tyypille, tuo on tosiasia. Etenkin pistehitsejä on vaihdettu mm. toxaukseen ja muihin muovaaviin liitostapoihin. 

[/quote]

niin liimojen kanssa, eikä normaaliauto mitää rallihitsauksia tarvitse. jos Daciassa näkyy hitsisauma, siis pistehitsi sauma, ei ole hyvä asia, kaikissa teräksisissä autoissa on pistehitsaussaumoja, se että ne näkyvät ei ole hyvä asia. täälä me äijät väitellään autoista vauvapalstalla, heh heh

[/quote]

Ai sä olet äijä..? Sisso.

Vierailija
33/42 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabe-autoilija

Vierailija
34/42 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Älkää missään nimessä ostako Dusteria. Mulla on ja 20.000 ajettuna meni kytkin, takuu ei korvannut koska oli kuulemma käyttövirhe. Sitten meni vakaajat en edes viitsinyt kysyä takuuta. 54.000 km meni koko kone alkoi viheltää, hävis veto ja kierrokset koko kone rikki. Taaskaan ei takuuta koska korjaajani oli käyttäny ralli formulaa joka ei mukamas ole riittävän hyvä. Joten Dacia Duster voi olla aluksi halpa mutta kalliiksi tulee kun ei autolla ole takuuta. Pettynyt Dacian omistaja.

Vierailija
35/42 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kytkin on muuten henkilöauton kytkin jota Dacia Dusterissa käytetään.

Vierailija
36/42 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
37/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bigster tai Jogger parampi vaihtoehto.

Vierailija
38/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, ja onkin paras auto ikinä!

Vierailija
39/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dacia Sandero oli viime vuonna myydyin automalli euroopassa. Kertoo jotain laadusta.

Vai onko muu eurooppa väärässä ja härmäläiset oikeassa, kun Dacia ei oikein Suomessa myy? Suomalaiset pelkää, että naapurit naureskelee jos ostaa järkiauton.

https://www.is.fi/autot/art-2000011014618.html

Vierailija
40/42 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskis Romaniasta 

voiko huonommaksi mennä