Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Sisunaiset 10.9 ***

10.09.2007 |

VKO 36 (3.9 ¿ 9.9. 2007)

Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 80.1 kg, -0.5 kg, 14.7 kg, 2.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.1 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]

66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.2 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.8 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.6 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 1.6 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.9 => 30.9 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 80.8 kg, -0.2 kg, 11.4 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 31.2 => 27.3 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 103.6 kg, -1.7 kg, 2.7 kg, 5.6 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 36.8 => 35.8 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color] Ei päivitystä

83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 67.0 kg, -1.9 kg, 16.3 kg, 2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.5 => 23.7 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77 kg, 0.2 kg, 1 kg, 3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.4 => 29.0 ..( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83.5 kg, -0.7 kg, 3.5 kg, 5.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 33.2 => 31.8 ..( 1.62 m )

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color] Ei päivitystä

110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108.1 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 9.1 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 36.6 => 35.7 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 80.9 kg, -0.6 kg, 9.3 kg, 4.9 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 28.7 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 86.8 kg, 0.2 kg, 3.7 kg, 5.8 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 35.4 => 33.9 ..( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color] Ei päivitystä

95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.5 kg, -0.1 kg, 16.5 kg, 3.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 28.8 ..( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color] Ei päivitystä

95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77 kg, -0.3 kg, 18.5 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.1 => 24.3 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color] Ei päivitystä

98 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 35.6 => 35.2 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90 kg, 75.6 kg, ( 70 kg), 78.3 kg, 0.0 kg, 11.7 kg, 2.7 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 25.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

TAUKO

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 59.2 kg, 0.0 kg, 5.8 kg, 4.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 23.6 => 21.5 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä

73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61.3 kg, -1.0 kg, 11.7 kg, 2.8 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 20.7 ..( 1.72 m )

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä

84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 77.7 kg, -0.9 kg, 12.3 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 27.8 => 24.0 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Henniina : -1.9 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kaikki SISUNAISET

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1993 kg

Painamme nyt: 1731 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -8.0 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 210 kg

Kokonaispainonpudotus: 263 kg

Matkaa tavoitteeseen: 78 kg

[/color][/size]

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä saattaa toki olla muitakin, itse vain hoksasin, että nuo " ei päivitystä" -asiat eivät ole ajan tasalla, en muistanut muuttaa niitä.

Jokaisella pitäisi kuitenkin näkyä uusi paino ja uusi tavoite, huolimatta siitä, mainitaanko ei päivitystä vaiko ei.

Minlee

Vierailija
2/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en minä sitten laittanutkaan viikonloppuna ranttaliksi, vaikka uhosin. Lenkilläkin eilen kävin :) Mutta syötyä tuli vähän enemmän viikonloppuna.. Tässäpä tulokset (jotka eivät kovin huikeita ole)

Paino: 66,8kg

Muutos: -200g

Hitaasti, mutta varmasti!

Minlee: Hienosti oli lista päivitetty ja kaikki kohdillaan! Kiitos oikein paljon :)

Missäs kaikki SISUNAISET luuraa?

~Henniina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveiset täältä sateen keskeltä.

Nyt on sitten edessä uusi viikko ja uudet kujeet. Viime viikko meni omasta mielestäni ihan hyvin mutta vaaka oli aivan eri mieltä.

Eli pudotusta ei tullut, mutta ehkä se oma olo ja katsepeiliin,kuitenkin on jonkinlaista edistystä mielestäni tapahtunut. Kävin pari kertaa juoksemassa ja kerran uimassa viime viikolla. Kuntosalin jätin kokonaan väliin. Pitää taas tällä viikolla käydä hikoilemassa myös raudan kanssa (Kun ei vaaka auta niin pitää itse motivoida jotenkin muuten) Mutta kyllä se tästä. Eli:

Paino nyt ja viimeviikolla 56,4 kg

Muutos +-0

Tsemppiä kaikille ja ei muuta kun liikkumaan.

Bertta

Vierailija
4/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten päästiin kasikympin alle :) tulos oli tänä aamuna 79,2 ja pudotusta peräti 900grammaa, jeee. Samalla kokonaispudotuksessa meni rikki nyt 15kilon raja. Viikko meni suhtkoht hyvin, mutta viikonloppuna tuli syötyä suklaata. Tuli ostettua fazerin uutuuslevy. Mulla suklaan vaikutus tulee yleensä jälkijunassa eli vaikuttaa varmaan tän viikon tulokseen. Ensi viikonloppuna on vielä pojan synttärit ja en edes yritä olla maistamatta kakkua. Joten voipi olla että ensi maanantaina sitten ilmoitellaan plussatuloksia. Toivottavasti ei paukahda samantien takaisin kasikympin toiselle puolelle. Tällä viikolla vielä mies reissussa, mut jospa saisin edes tämän alkuviikon oltua kurissa. Ai niin ja edelleenkään en ole saanut kuin yhden kommentin laihtumisesta. Saa nähdä paljonko mun pitää pudottaa ennen kuin muut huomaa.

5/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten unohdin aamulla vaa´alla käynnin, sillä pakkaa nää maanantaiaamut olemaan yhtä menoa ja meininkiä, kun pitää pojat toimittaa toinen kouluun ja toinen kerhoon ja molemmat tietysti 9.00 ja ainahan sitä poikiakin silloin väsyttää ja aamupala/-toimet on yhtä hitailua vaan joten en siinä kohelluksen seassa muistanut enää itseäni punnita ;o)!

Aattelin, että joko meen huomen aamulla vaa´alle tai sitten jätän sen suosiolla lauantaille, jolloin meinaan punnita itseni joka tapauksessa, koska lauantaina on tiedossa omat 30v-pippalot niin en viitsi sitten maanantaina mennä niitä turvotusplussia käydä hakemassa ja mieltäni masentamassa ;o)!!

MINLEE:Mun tiedot ainakin ihan oikein..kiitos :o)!!

HENNIINA-:Hyvä pudotushan tuo on kumminkin..aina tarvii olla tyytyväinen, kun ees jotain tippuu..tsemppiä :o)!!

BERTTA07:Hyvä, että mieli kumminkin hyvä, vaikkei vaaka tiputusta näyttänytkään ;o)!!Tsemppiä!!

ALLAKKA:Hieno pudotus ja reippaasti alle 80kg:n onnea :o)!!Tsemppiä!

Nyt pitää lähteä hakemaan poika kerhosta..aattelin mennä kävellen kuopuksen kanssa rattailla eli kiirettä rupee jo pukkaamaan eli ei muuta, kun mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille!!

Moi..

-köris-

Vierailija
6/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt tää tämän viikon tulos: 97,7 eli plussaahan on kahden viikon takaiseen taas.. mutta kai sen voin nyt paljastaa, että viime viikolla (syöpöttely/juopottelu viikonlopun jälkeen) paino oli pompsahtanu jonnekin ihan älyttömään.. se oli 99,jotakin....!!! :( eli sikäli hyvä tilanne tämä, että varmaan sen pari kiloa tuli alaspäin viime viikosta..

mutta mutta.. punnitsin itseni silloin perjantaina, ennenkuin lähdin tuolle surullisen kuuluisalle viikonloppulomalle, puntari näytti 96!! eli yli kolme kiloa tuli, parissa päivässä!! no, läskiähän se ei onneksi vielä niin lyhyessä ajassa ollut, että niitä nesteitä.. mutta **tuttaa kummiski.. että tää nyt on tätä jojoilua ollut.. kun ei nainen saa itestään niskasta kiinni..

no, se kerrottakoon niille jotka ei tiedä/muista, että minähän olen tässä talvesta pudottanut painoa jo enemmän, kuin mitä toi lista antaa ymmärtää.. talvellahan mun paino oli jotain 102-103.. mutta toi 98 aloituspaino on siitä, kun liityin sisunaisiin.. Että sikäli tietysti onnellinen, että on edes muutama kilo lähtenyt, tässä kevättalven jälkeen!! =)

siihen olen tyytyväinen!!

Sellaista galluppia olisin udellut, että kun veden juontiahan jo suositellaan muutenkin, mutta erityisesti laihduttajille..että minkälämpöisenä juot veden?? niin kylmää ku hanasta saa, jääkaappikylmänä, huoneen lämpöisenä...??

Minä ite tykkään mieluummin huoneenlämpöisenä, eli kun juon ton lasillisen (0,33) niin täytän sen heti viileällä vedellä ja taas seuraavalla kerralla se on sopivan lämpöistä. Mut jos ei ole huoneenlämpöistä saatavilla niin viileetä, ei kuitenkaan kylmää (se vaan ei tunnu kivalta suussa, ehkä vihloo hampaita tai jotain, tai käy kurkkuun, mut en vaan tykkää)

(olipas sekavasti selitetty..)

silirimpsis!

N

Vierailija
7/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, haluatko, että laitan listoille aloituspainoksesi sen 103 kg? On meillä muillakin listoilla alkuperäiset painot. Ei välttämättä siis se paino, jonka vaaka on antanut sisunaisiin liityttäessä.

t. Minlee

Vierailija
8/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... ensiksi [b]supersuuret onnittelut ALLAKKA[/b] 70-kerhoon pääsystä!!!!! Perässä tullaan kunhan ensin lämmitellään ;-)

Mitähän [b]Köris[/b] kirjoitteli... ai niin, unohtui vaakalla käynti - vähän niin kuin minullakin... minulla tosin ei unohtunut vaan jätin tietoisesti väliin kun iltapaino oli sen verran koholla ja aamuun mennessä tiedän sen laskevan maksimissaan siitä sen kilon...

Voisin siis ilmoittaa itselleni joko pe-la-su aamupainon eli [b]80,4kg[/b] jolloin pudotusta tulisi 400g tai odottaa huomiseen ja ottaa tiistaipainon - ensi viikollahan minulle tulee väkisinkin tiistaipunnitus, kun palaan reissusta vasta ma iltana kotiin... Jospa annan tuon luvun tuossa jäpittää ja JOS huomenna alitan sen, niin saattaahan sitä innostua napsimaan kannustavammankin luvun ;-) Pidä siis Minlee vielä tuo luku minun osaltani sivussa - jookos :)

Mainittakoon, että viikonloppuna olin KAKSILLA synttäreillä enkä usko silti lihonneeni yhtään 8-) Eilen kävin juoksulenkilläkin, [b]41min, 352kcal ja 5,4km[/b] ja sen jälkeen kun ennen juomista punnasin niin vaaka näytti seiskalla alkavia lukuja!!! Voin vannoa, että näytti aivan mahtavalta - tahtoo HETI nähdä uudestaan!! Käsittämätön ajatus, että kohta se on minulle jo arkipäivää :)

Luottavaisin mielin siis astelen eteenpäin, tiedän ja uskon tähän projektiini enkä näe nälkää - en sitten ollenkaan. Tahti ei ehkä ole ihan niin kiihkeä kuin elokuun alkuviikkoina suunnittelin, mutta nyt tämä tuntuu oikeammalta. rauhallisesti painoa alaspäin ja kroppaa kiinteämmäksi - siitä ne pysyvät tulokset leivotaan.

Mukavaa viikkoa!!

Emo

Vierailija
9/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo...eli kävin sit aamulla puntarilla meinasin parahtaa itkuun.....vaaka näytti 84.2kg...oliks se sit +700 gr....en muista tota viimeviikon tulosta.Nyt masentaa NIIN älyttömästi et en tiedä mitä tekisin,paino menee ylös alas=( .....Mä vaan ootan et pääsisin tonne 70luvulle painossa,mut tuntuu olevan hemmetin vaikeeta.Luin noit teidän juttuja ja jonku kohalla oli sit et laitetaanko se paino mikä oli ku sisunaisiin liittyi,vai sit aikaisempi paino.Jos onnistuu et laitetaan aikaisempi paino,niin haluaisin omalta osaltani sit nostaa tota lähtöpainoa,ku olin ollu jo pari viikkoa laihiksella ennen ku ilmottauduin tänne.

ELI MINLEE JOS VIITTIT MULLE MUUTTAA ALKUPAINOKSI 89KG,NIIN SE OIS SIT SE KORKEIN PAINO MITÄ ON OLLU.

ja nyt on pakko taas ottaa itteä niskasta kiinni ja saada ensviikon vaa' alla käynnille miinuksia rutkasti.

Niin ja mie tykkään juoda veden niin kylmänä ku hanasta saa=)=)

Vierailija
10/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko alkanut ja punnituskin sujui iloisemmissa merkeissä kuin viime viikolla:

paino 85,5 kg

muutos - 1,3 kg

Menkkaturvotukset ovat siis ainakin hävinneet, toivottavasti vähän läskiäkin. Tänään huilipäivä kävelystä, huomenna varmaan taas menen sauvomaan.

Onnea kaikille joilla paino pudonnut!

Vierailija
11/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tietysti olis jos laitettas vaikka se 102.. (se muistaakseni oli lähempänä sitä 102 kuin 103) koska ite kuitenki vertaan siihen, ja se on mulle se lähtöpaino, josta " urakka" alkoi.. (ja kieltämättä, näyttäähän ne lähteneet kilot komeammilta ja pudotus suuremmalta kun on isompi lähtöpaino ;))

lämpöä tuloillaan.. 37,3 olo on tosi plääh..

mut nyt täytyy lopettaa.. pitää käydä rauhoittelemassa poikia.. (juu-u..ne valvoo vielä =(

moiks

(hei. ja tosi hienoja pudotuksia!! en aina muista onnitella siitä, mut ajatuksissa aina on *bd* kaikille!!) ja niille, joilla ei TÄLLÄ kertaa pudotusta tullut niin tsempit ja halaukset ja kannustus potkut, KYLLÄ SE SIITÄ!!!

N

Vierailija
12/47 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emonamoha sulla on hyvin mennyt paino nyt alaspäin. Jos vaaka ei näytä vielä huomenaamulla 7 alkavia lukuja niin veikkaampa että ensi viikolla niin käy!

Tsemppiä kaikille. Huomenna on taas päivä uusi, nimimerkillä muutama salmiakki meni.

Vierailija
13/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Voi &//%¤" %&%([/b]

Kirjoittelin pitkät rimpsut siitä, kuinka pitää muistaa, että vaikka plussaa tulisi, [b]ei lihomista silti ole tapahtunut[/b] (=läskiä kertynyt) vaan kyseessä on kehon nesteet!!! Lisäksi muistutin seuraamaan omaa painoa [b]neljän viikon jaksoissa[/b], jolloin huomaa jotain tapahtuneen - tuskin meistä kukaan painaa nyt saman verran kuin neljä viikkoa sitten..? Toivotaan ainakin, ettei :)

No, sitten huitaisin tuota Esc-näppäintä joka oli ihan kahvikupposeni vieressä ja kaikki pyyhkiytyi pois :( Varokaa, ettei teille käy samoin...

Oma painoni tänä aamuna oli jälleen [b]80,4kg[/b] vaikka kuinka yritin keikistellä vaa' an päällä eri asennoissa. Tavoitteeseen pääsyssä ollaan siis heti kärkeen 100g jäljessä, sillä tavoitteenani on haihduttaa 500g/viikko. No, sanasta miestä (tai naista) ja lupaan katsoa tuloksiani neljän viikon jaksoissa eli kolmen viikon päästä vasta arvioin, pääsenkö tavoitteeseen vai jäänkö kauas taakse :D Eiliseen kuului kuntosalitreeni, joka tunnetusti kasvattaa lihasmassaa keräämillään nesteillä --> ei hädän päivää.

Mulla on kumman luottavainen olo, vaikka laihistelen ihan issekseni - teidän avustuksella tietty - mutta siis ilman Kalorilaskuria tai mitään :) Jotenkin tuo vatsakin tulee täyteen niin helposti, enkä himoitse makeaakaan kuten ennen. Nyt on keksit saaneet olla kaapissa (ja ne on ihan oikeesti [b]lasten[/b] keksejä) useita viikkoa kun ennen olisin ahminut ne joku aamu kahvikupposen kera kerralla kitaani! Oli muuten ihanan täyttävä iltaruoka eilen: täysjyväriisiä, omatekoista tomaattisalsaa ja tonnikalapihvi :) Suosittelen!! Kaloreita tosi vähän (olisko ollut arviolta 300-350/annos) ja massu pullollaan koko illan! Eikä mitään turhaa.

Ihanaista ja päättäväistä viikkoa naiset! Tällä alkaa huomenna loma 8-)

Emo

Vierailija
14/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMO: hyvä fiilis sulla, hymysuin täällä lueskelin tuota " vaikka kuinka yritin keikistellä vaa' an päällä eri asennoissa." ....Kuullostaa tutulta =)

Onnea monelle hyvistä pudotuksista, nuo tsemppaa kyllä tällaisia

jumittajiakin!

KÖRIKSELLE onnittelut kolmekymppisten johdosta! Juhli lauantaina oikein kunnolla, maanantaina alkaa sitten taas terveellinen arki=)

Itselle meni niin kivasti viime viikko, mutta sunnuntaista lähtien olen kärsinyt jonkin sorttisesta laihdutusväsymyksestä. Olen tosi suurpiirteisesti syönyt tyyliin" 6 suklaapalaa on n. 1 annos" jne. Paino käväisi viime viikolla kunnolla siellä ihanassa seiskaseiska puolella, mutta, mutta taas ollaan takaisin seiskakasin yläpuolella, junnausta vaan......

Jokin uskonpuute tai muu tosiaan tuossa tuli, tai ehkä sitten luulin olevani valmis projektissani vaikka oikasti haluan painaa tuon 70 kiloa, en jaksa kantaa tätä persettä loppuelämäni.....

NOLANALLE piti vielä sanoa sellaista, että mulle on tuttua tuo suurempi jojoilu, älä anna sen masentaa itseäsi, saat sen kyllä kuriin! Mulla on tuo monen kilon jojoilu nyt rauhoittunut ja sen saavuttamiseksi olen joutunut tekemään töitä oman pääkoppani kanssa, eli olen ollut suurisuinen ahmija ja olen sitä vieläkin, mutta hallitsen itseni jo paremmin!

Vaikka tulos ei ollut minulle mieluisa, olen taas paremmalla mielellä ja ajattelin tänään menä uimaan pitkästä aikaa jos saan työt pois alta vikkelään, siksi siis täytyy lopettaa nyt tältä erää.

Puhtia kaikille sisunaisille syksyyn, niin kuin olen omalta osaltani sanonut: jos en täällä roikkuisi olisin jo antanut periksi!

Tuloksia:

Paino alussa: 90kg

Paino viime viikolla: 78,3kg

Paino nyt 78,1kg

Pudotusta: -200g

Ororo

15/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten mennyt tänäänkään vaa´alle, mutta tänään tein sen ihan suosiolla, sillä..

Eilinen sujui varsin mallikkaasti, sillä oltiin ensin päivällä tosiaan rattailla hakemassa keskari kerhosta, lähdettiin hiukan jämptisti liikkeelle, kun äiti vaan kirjoitteli sisunaisiin ;o) ja mentiin siis puolijuoksua sinne..ja kaike lisäks herra pian 5v. ei jaksanut kävellä vaan hyppäs seisomaan rattaiden kyytiin, joten painoa piisas ja hiki virtas ;o)!!

Esikolla oli partio ja sinne mentin pyörällä ja koko partion ajan pyöräilin itse vauhdikkaasti maastossa n.20km ja oli se totta vie kivaa ja vissiin tehokastakin puuhaa, sillä mulla on nyt pohkeet ja takareidet ihan jumissa ja painaa varmaan tonnin ;o) eli siis siksi en mennyt vaa´alle tänään vaan meen sitten suosolla vasta lauantaina ;o)!!

Mä olen jotenkin aatellut, että pyöräily ei ois yhtä tehokasta kun esim. sauvakävely, mutta en mä oo muulla liikunnalla enää aikoihin saanut lihaksia nesteillä turpoomaan eli taitaa se ihan suht tehokasta sitten kuitenkin olla?!

Pisteitä kului eilen ainoastaan 15, mutta kun ei nälkä vaivannut yhtään niin aattelin, että antaa olla, koska lauantaina ne pisteet ylittyy joka tapauksessa reilustikin!!

Ja mun n pakko kertoo, kun olin eilen itsestäni " ylpeä" , sillä kun tultiin sieltä kerhosta kotiin hikeä valuen niin sanoin muksuille, että otetaas jätskit(joita pakkasessa on esikon synttäreiltä jäljellä mua kiusimassa), keitin itselleni kahvit ja aattelin syödä sen jätskin sitten sen kanssa, mutta kun kahvi oli tippunut niin kiikutin jätskin takaisin pakkaseen, kun aattelin, etten viitsi pisteitäni siihen kuluttaa ja join sittenkin vaan sen kahvin..olin itekin ihan ihmeissäni, että mites tässä nyt näin kävi ;o)!!

NOLAANA:Kyllä se siitä taas..mulla sama edessä ens viikolla, kun varmasti saan taas turvotuksilla kerättyä monta kiloa..se veetuttaa, mutta on se välillä sen arvoistakin ;o)!!Tsemppiä!!

Galluppiin vastausta:Ensinnäkin mun tulee edelleen vaan ihan liian vähän juotua vettä..välillä juon sen helpostikin, mutta esim. nyt ei oo taas pitkään aikaan maistunut vesi hyvin, mutta siis silloin kun sitä juon niin hanasta sen otan..meillä kyllä tulee tosi kylmää vettä, mutta sitten juon sitä aina ½l mukista niin ehtii se useesti lämpiämäänkin, kun en kerralla kaikkia juo eli mulle käy ihan miten vaan ;o)!!

EMO:Tuohan on ihan hieno pudotus kumminkin ja sulla oikea asenne tän projektin suhteen ;o)!!

JOHANNAK84:Älähän lannistu plussasta huolimatta, nyt vaan oikein tiukka linja päällensä niin kyllä sä sinne alle 80kilon pääset nopeempaa kun luuletkaan..tsemppiä :o)!!

KÄÄPÄLE:No niin..mitäs mä(ja muut) sanoin..menkkaturvotusta se oli ja nyt huima tiputus taas..onnea :o)!!

ORORO:Kyllä tuo 200g:n miinusta on..kaikki se on aina omasta " taakasta" pois kumminkin ;o)!!Tuo laihdutusväsymys on tuttua mullekin, mutta suht nopeesti se ainakin mulla ohi sitten meni ja oli taas kauhee tsemppi päällänsä tän projektin suhteen..toivottavasti sulla myös näin ;o)!!

Kiitos onnitteluista..lauantaina juhlitaan kavereiden kanssa, maanantaina vanhenen vasta oikeesti ja seuraavana viikonloppuna kahvitellaan sitten suvun/kavereiden kanssa eli laihduta tässä nyt sitten ;o)!!

Eipä mulla nyt taas muuta..ulkona ihana ilma ja varmasti lenkille käy tie jossain vaiheessa taas..viimeistään pyöräilen hakemaan keskaribn kerhosta sitten, kun mieskin silloin jo kotona :o)!!

Tsemppiä taas kaikille!

t.köris

16/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotan nyt tähän viestiin siis vaan ton viime viikon painon, etten sotke sua minlee ihan täysin... :)

Paino 6.9 Torstaina: 58,9

miinusta tuli siis 300 grammaa

Vierailija
17/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin paljonko kukin on tiputtanut painoa noin 3-4 viikon aikana. Osalle siis 3 vkoa, toisille 4 tai 5 viikkoa, riippuen siitä milloin painot on ilmoitettu. Sain seuraavat tulokset:

Allakka: 0.7 kg

Bertta07: 0 kg

Chicky: 0.7 kg

Emonamoha: 1.7 kg

göögle: 2.7 kg

Henniina: 3.2 kg

ht.78: 1 kg

JohannaK84: 1.6 kg

jokoa: 2.8 kg

Katti26: 1.8 kg

Kääpäle: 3.7 kg

Körömölli: 2.5 kg

Minlee: 1.9 kg

Nolaana: plus 2 kg JOHTUU EDELLISVIIKONLOPUSTA !!!!

Ororo: 0.7 kg

ronja1982: 1.2 kg

rosvohummeri: 0.3 kg

Volga: 1.5 kg

t.

Minlee

Vierailija
18/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta tänään vaakassa ja paino nyt 80,5 kg eli -400g. Kyllä se olisi pudonnut varmaan enemmänkin jos olisin päässyt liikkumaan. Mulla oli viimeviikolla ihme mahakipu ja kuumeilua. Lauantaina vetäisin överiksi: Pääsin syömään vasta klo 16 ja ahmin kaikki mitä eteen tuli, tulos 700 Kcal ylimääräistä! Yritin sitten sunnuntaina paikkailla...

Olen kuitenkin tyytyväinen, että paino menee alaspäin : )

Nolaana: Kylmää vettä mieluiten minulle, kiitos : )

Emo: Vielä olet 100 g edellä! Käyt kyllä kadehdittavan paljon salilla ja lenkillä. Minun pitäisi saada taas uusi vauhti päälle. Hankalaa on miehen iltavuoroviikon kanssa kuntoilla. Pitää varmaan laittaa jumppavideot jälleen pyörimään : ) Nyt Emo näytetään kaikille ja ensi viikolla mahtavat alitukset!!!! Tsemppiä!!!!

Allakka: Sinä teit sen! Onnea onnea! Älä tule takaisin kasikympin kerhoon!

Johanna: Eipäs masennella, jojoilut kuuluu asiaan, kyllä se paino sieltä alas sahaamallakin tulee. Ja paljonhan olet jo pudottanut.

Köris: Minun pitäisi ottaa mallia sinusta; eikun vaan lasten kanssa hyötyliikkumaan. Onko tosiaan sinun omat kemut tulossa? Sittenhän ollaan melkein saman ikäisiä!

Kääpäle: Uskomatonta! Jälleen upea pudotus. Onnea onnea!

Noniin, nyt tarvitsen teidän napostelun välttämiskeinoja. Mulla on pinttynyt tapa, että heitän kourallisen mysliä paketista suuhuni, tai syön ihan ohimennen lapselta jääneen banaaninpuolikkaan jne. Huomasin vaan, että alkaa taas lipsumaan. Yritä niitä sitten muistella kun merkkaa ruokapäiväkirjaa...

Katti

Vierailija
19/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Katti[/b]: Joo, sadan gramman kaulaan ei ole paljoa luottaminen ;-) Tosiaan yritänkin nyt ajatella enemmän tuota omaa olemusta kuin painoa (mutta vaa' an orjuudesta on vaikeakaan päästä) jolloin nuo liikunnan aiheuttamat nesteenvaihtelut ei niin harmita. Kokonaisuudessaan tässä kuitenkin kevennytään, sanoi vaaka mitä tahansa! Mulle liikunta on vaan intohimo, nautin siitä älyttömästi vaikka usein tietty kaipaisi kaveria mukaan - turhan yksinäistä tää ex-tempore-liikkuminen ajoittain on. Salille sentään saan työkaverin mukaan :)

[b]Köris[/b]: Pyöräily tosiaan on ihan tehokasta, nostaa sykettä helposti ja aiheuttaa maitohapon kertymistä lihaksiin... pitäis aina muistaa polkea tarpeeksi pienellä vaihteella ainakin välillä ja lopuksi, niin että lihakset " aukeaa" eikä kipeydy ja mene tukkoon niin kuin sinulla taisi käydä... Mulle spinning on just sellaista avaavaa liikuntaa, jolla saa hyvin maitohappoja liikkeelle :)

[b]Minlee[/b]: n.4viikon tulokset oli kiva nähdä ja tosiaan siellähän sitä edistystä näkyy! Kiitos!

Äh, ei tästä työnteosta mitään tule kun lomakuumetta pukkaa... onneksi ei sentään lämpöilyn muodossa. Paras painella kotiin... Ai niin: sitä piti sanoa, että mulla tuota aikaa jää liikunnalle senkin takia, kun teen vain 6-tuntista päivää. Joskus kun ei muuten pääse, otan lenkkikamat töihin mukaan ja käyn lounastauolla tai iltapäivästä ennen kotiin lähtöä tunnin lenkin :)

Emo

Vierailija
20/47 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pikavisiitti, pienempi karjuu jo unille... Pudotusta viime viikolta tuli vähän juhlaviikosta huolimatta, nyt paino 102,9kg. Hiljalleen alas.... ;o)