Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Satu ärsyttää?

Vierailija
10.09.2007 |

Eikö se ole naisen älykkyyden aliarvioimista jos Satua pidetään narusta vedettävänä pässinä? Pelinaisiakin löytyy. Veikkaan, että Sadusta eivät pidät huonon itsetunnon omaavat kotiäidit??

Minusta Sadullakin on pelisilmää ja pitää Timoa omia mielihaluja tyydyttämässä. Onko Satu koskaan sanonut ääneen, että kuvittelisi heidän seurustelevan tms? Sadulla on viime seksikokemuksesta sen verran aikaa, ettei ihme jos vähän panettaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten se, että Satu sanoi viikkotehtävässä, ettei haluaisi esiintyä pelkissä bikineissä, ettei vanhemmat tai mummo näe. Mutta seksiä kyllä voi harrastaa Timon kanssa? Mitäköhän mummo tai vanhemmat siihen sanoo? Minusta ainakin seksin harrastaminen tosi-tv:ssä on paljon pahempaa kuin bikineissä esiintyminen.

Sitten mua ärsyttää yli kaiken se Satun puhetapa ja kirjakieli. Ja samoin se räpsyttely.

Minusta on ihan oikein, mitä Timo sanoi Satusta, eli että ei ole kovin kiinostunut hänestä. Satu vaan ei itse taida tilannetta tajuta. Roikkuu vaan koko ajan Timossa.

Vierailija
2/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa uran ja matkustella. Ja palkata kotiin jonkun siivojan tai au-pairin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin paneskellaan paremman puutteessa ja sitten aletaan julkisesti nöyryyttämään ja komentelemaan muiden läsnäollessa. Minä en ainakaan kuuntelisi keneltäkään tuollaista paskaa: " ole hiljaa ja mene nukkumaan" .

Totta puhuen Timoa pitäisi jonkun vetää turpaan ja kunnolla.

Vierailija
4/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ihmisiä, jotka puhuvat vaikkei niillä ole mitään asiaa. Lässytys on toinen, yhtä ällö tapa.

Mutta komppaan edellisiä että Timoa pitäis ravistella.

Vierailija
5/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hämeen suunnalta ja minulle on monesti sanottu mm. Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen seuduilla, että puhun kirjakielimäisesti. Johtunee ihan siitä, että ei tarttunut hämeestä mitään mainittavaa murretta matkaan. Siellä puhutaan kai lähinnä yleiskieltä. Näin sen ainakin muistaisin lapsuudestani. :D

Vierailija
6/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen hämeen suunnalta ja minulle on monesti sanottu mm. Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen seuduilla, että puhun kirjakielimäisesti. Johtunee ihan siitä, että ei tarttunut hämeestä mitään mainittavaa murretta matkaan. Siellä puhutaan kai lähinnä yleiskieltä. Näin sen ainakin muistaisin lapsuudestani. :D

Vierailija
7/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Timo hälle kertoi " romanttisesti" kirjakielellä iskemisstoorin.

Eikä Satu puhu puhtaasti kirjakieltä, aika kökköä tekstiä tulee.

Vierailija
8/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ja täällä ulkomaailmassa. Mä toivon että se pääsee pitkälle tossa kilpailussa.

Vierailija
9/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta näin parin viikon tiirailun perusteella vaikuttaa aikas vauhdikkaalta ja sellaselta tyypiltä, joka tekee ensin ja miettii vasta sitten. Ja välillä kyllä on tilannetaju vähän hukassa ja tekee aika suoria kysymyksiä eikä tajua, että joku voi niistä vaivaantua... Mutta tosiaan, en tunne tyyppiä, joten tämä " viiltävä analyysi" on ihan mun oma ensikäsitykseni hänestä!

jaajuu, timo on kyllä aika sikamainen :/

Vierailija
10/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa jo katsojatkin vaikkei asu talossa!! Eli tyhmä akka ja ärsyttävä nimenomaan, vaikken suosi Timonkaan käytöstä letkautella asioita.

Vierailija
11/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Timo letkauttelee asioita kun Satu ei TAJUU.

Vierailija
12/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jo ihastunut aivan liikaa olosuhteisiin nähden.

Vierailija
13/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan äänessä ja hösläämässä.

Vierailija
14/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään energisistä ihmisistä mut joku raja siinäkin...

Vierailija
15/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
16/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi koko ajan olla äänessä! Tunneälykin o-hoi! Ei osaa kyllä tiimiesimies opiskelija lukea ihmisiä. Ei sitten yhtään.

Ja jos halusi vain seksiä, niin olisi sitten sekstailujen ulkopuolella ihan vaan " cool" mutta ei. Roikkuu Timossa, silmät räpsyy hermona ja on vaan niin helevetin ärsyttävä.

Ei raukka ota ymmärtääkseen, jos Timo haluaa olla siitä vähän erossa.

Harmittaa, että Timo puhuu Sadusta vähän halveksuen. Kenenkään naisen ei tulisi sellaista sietää. Että se siitä hyvästä itsetunnosta.

Vierailija
17/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset on piruja läpi elämän, eikä niille mikään kostaudu :)

Vierailija
18/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu vähän naiivi ja räpyttelee silmiään ja puhuu kolmannessa persoonassa kirjakieltä. Timo tosi törkeä ja mitäänsanomaton...Timo ei voita BB:TÄ!!!!!!!!

Vierailija
19/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä satu

Vierailija
20/25 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et ihan OK kuunnella yölliseltä seksikumppanilta lausahduksia kuten " ole hiljaa" ja " mene nukkumaan" .

Räps, räps.