Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävarainen vastaa kysymyksiin hetken

Vierailija
08.09.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaroonilaatikko, keitot, erilaiset kiusaukset ja perunaa sekä muusina, keitettynä, paistettuna, höyrytettynä,

sekä tietysti jauheliha.

-vähävarainen

Vierailija
2/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme vuokralla pääkaupunkiseudulla. Vuokra on 850e josta kela antaa asumistukena reilut 600e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu kokolailla hyvää jos ei jatkuvia rahahuolia lasketa. Kuitenkin kaikki olemme terveitä eikä tarvitse palella tai nähdä nälkää. Ja kyllä nautimme syysauringosta. Ulkoilemme paljon.

Vierailija
4/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä elellään aika tasapainoisesti ja kaikkea saadaan mitä todella tarvitaan. Meille on kehittynyt köyhäilyelämäntapa, eikä vähävaraisuus kovin paljon ärsytä. Paitsi joskus kun haluaisi ostaa jotain itselleen, eikä millään raaski.

Mites teillä? Onko vähävaraisuus ok vai jatkuvaa hampaidenkiristystä?

Vierailija
5/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totuttu elämään pienin menoin kun ei koskaan ole ollut hyviä tuloja. Hammasta kiristetään vain harvoin, pääasiassa ollaan tyytyväisiä. Toki joskus harmittaa kun ei voi esim. tilata lehtiä tai ostaa kalliimpia vaatevaihtoehtoja ja kaikissa isommissa ostoksissa pitää kytätä mainoksia ja alennusmyyntejä mutta pärjätään ja se on pääasia.

En esim. osaa kaivata kampaamopalveluja sillä eläissäni olen käynyt vain kerran kampaajalla. Uimahalliin kyllä tekisi mieli, mutta ei auta kuin odottaa kesää jolloin pääsee uimarannalle polskimaan ilman maksua.

Itse tekeminen on muodostunut mukavaksi puuhaksi ja esim. villavaatteet teenkin kaikille itse. Lapsetkin osaavat leipoa ja tietävät ruuanlaitosta enemmän kuin kaverinsa.