Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niklas Hagmanille pitäs kertoa, että imettävä äiti ehtii kyllä tehdä kotitöitäkin!!

Vierailija
07.09.2007 |

Perhe-lehden jutussa tuli kuva, että Niklas tekee kaikki, kun Pirittan pitää hoitaa ja imettää vauvaa. Siinäpä sitä on Pirittalla kädet täynnä töitä........ Sais sätkyn, kun joutus " normaaliksi äidiksi" (ei NHL-kiekko-mama) ja joutus hoiteleen kodin ja vauvan ja isommat lapset ja kaiken ihan ite!

Lehdessä oli joku hemmottelu-kysymys ja Piritta ei ole viime aikoina juuri Niklasta hemmotellu -intiimisti? Niklas sanoi, että piritta joutuu öisin valvomaan ja imettämään vauvaa ja hän saa nukkua, että se on hemmottelua -kunpa kaikki isit ottaisivat asian noin!! ;D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä menee treeneihin varmasti päivittäin sama mitä piritalla imettämiseen. Ja se ei ole raskasta ja tärkeää (perheen elintaso kuitenkin kiinni niken kunnosta)?? Hyvä että mies osallistuu, mutta miksi se on aina joko tai. Kai piritta JOTAIN voisi tehdä.?

Vierailija
22/27 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä jos on niin paljon mainostettu helppo lapsi, niin todellakin on aikaa tehdä muutakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Piritta puhui nimenomaan raha-asioista sanoessaan että ovat ihan tavallinen vauvaperhe. En tarkoittanut kommentillani olevani kateellinen, en kadehdi lätkävaimon osaa, en Usan taloa, en matkustelua, en 4000 eur posliineja. Tarkoitin vain sitä että se ei vastaa käsitystäni normaalista vauvaperheen arjesta.

Jos mä jostain olen kateellinen niin Piritan ihanasta aviomiehestä ja vauvasta. Itselläni ei ole vielä lapsia.

Vierailija
24/27 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on miehenä perinteisen tyylin jurpo, niin syöhön se naista lukea toisenlaisesta todellisuudesta!

Vierailija
25/27 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kurja lukea kuinka kateellisia ihmiset ovat onnelliselle ja aivan ihanalle perheelle... Meillä mies on aina hoitanut lapsia ja kotia siinä missä minäkin. Vihaan ylikaiken jos joku sanoo, että kyllä mies välillä AUTTAA...Siis miksi mies auttaa naista?? Vastuuhan pitäisi jakaa tasaisesti. Meillä mies valvoo0 yöllä hoitaen vauvaa siinä missä minäkin, itse asiassa lähes aina sillä hän saa nopeammin unen päästä kiinni.

Minusta on ihailtavaa kuinka kypsiltä ja onnellisilta tuo pariskunta vaikutti. Oli ihana lukea kuinka vilpittömän innoissaan Pirittakin lapsestaan oli ja kuinka tämä ihana lapsimaailma on imaissut hänetkin mukaansa. Itse aion myös jatkossakin nauttia lapsistani, enkä suinkaan alistua 50-luvun kotirouvan rooliin, jossa mies " auttelee" kotona silloin tällöin. Ehei, olen 2000-luvun äiti ja vaimo, en kotiorja:)

Vierailija
26/27 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla tavallaan. Jos he ovat noin onnellisia niin antaa olla.

Vierailija
27/27 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain on noin kaunis ja ihana vaimo ja suloinen poika niin pistää varmaan miehenkin tekemään osansa kotitöistä. Ihan varmasti ehtii Pirittakin tehdä kotitöitä NHL-kaudella. Nauttikoon edes kesällä. Ja Nikellä on varmasti ollut kotiapua esim. siivooja nyt kesälläkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi