Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HORMONIKIERUKAN sivuvaikutuksista

Vierailija
24.08.2007 |

Mulla on ollut hormonikierukka nyt 1,5kk:tta.

Koko ajan tiputtaa tuhruvuotoa, rinnat ja varsinkin nännit on tosi arat, paino noussut 3kg, hiukset rasvoittuu nopeammin..

Onko muilla ollut vastaavaa? Miten pian tilanne normalisoituu? Ja varsinkin milloin turvotus loppuu?

Käyttäessäni e-pillereita, oli samanlaista vaivaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tiputtelua ensimmäiset 3kk.. joka päivä. Hiukset ovat myös alkaneet rasvoittua huomattavasti useammin kuin ennen.. Muuten ollut hyvä. Ei menkkoja ollenkaan eikä ole vaikuttanut seksielämään ainakaan negatiivisessa mielessä. Huoletonta;)

Vierailija
2/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi ehkäisyneuvolan hoitaja. Moni ei jaksa odottaa sitä puolta vuotta vaan käy otattamassa sitä ennen jo pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun mainitsit niin hokasin, että mulla myös rasvoittuu tukka huomattavasti nopeammin kuin ennen. Melkein joka päivä sais pestä, ennen pesin joka toinen tai kolmas päivä.

Tiputteluvuotoa on myös, tosin se ei mua häritse vähäisen määränsä takia. Muita oireita en tähän hätään keksi...

Miten muilla mielialat? Mulla oli viime viikolla ihan hillitöntä v***tusta muutaman päivän ajan, liittyiköhän varmaan tähän sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi