Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOTUHISIJAT vko 36 +++TO+PE+++

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä tarkoittaa...

Pitihän sitä eilen sitten hakea se testi apteekista. Ylläriä muuten

oli että halvimmat testit ei olleet edes esillä?? Mutta kysymällä

sitten löytyi. Eikä ne tienneet yhtään mitään noista herkkyyksistä.

Ihan äimänä olivat kun niitä kyselin :-) ei ole kuulemma opetettu.

No aamulla aikaisin testasin ja ihan puhdas nega taas :-(

Tämä oli acon liuskatesti herkkyys 25 mIU/ml. Edelleen

siis odotettava mitä tässä oikein tapahtuu. Toisaalta on ihan

sellainen olo että on raskaana, toisaalta ei voi uskoa, kun

ei kerran mitään vieläkään näy testeissä...

Haaveilen kyllä edelleen plussasta, kun ei kerran tätiä näy!

72mama kp30/28

Vierailija
2/15 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Eli piinailen sitten todellakin viimeisenä varmaan :) Uskon, että olimme nyt aktiivisia oikeaan aikaan. Tunsin maanantaina oviksen, tai sitten se oli vain kasvukipua. Eilen särki myös alavatsaa ja tuli hädin tuskin silminnähtävän punertavaa valkovuotoa. Eipä ole ennen käynyt niin. Luin, että ovulaatioon voi liittyä pientä punertavaa vuotoa...lupaavaa...

Viimeksi kun plussasin niin alavatsakivut alkoivat heti oviksen jälkeen ja ne jatkuivat koko alkuraskauden ajan. Sellaista jomottelevaa kipua, aivan kuin nytkin.

Jännittää...saa nähdä, kuinka tässä käy :) Tsemppiä kaikille piinailijoille, pahoittelut pudonneille ja isot onnittelut plussanneille!

Kanelisokeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...unohdan aina...

Vierailija
4/15 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä tulin sanomaan hyvästit teille toukokuisille tänään kp42 ja täti tipahti kylään joten tästä hilpasen sitten yk 2:selle..siirryn tuonne kesäkuisiin sitten piinailemaan..joten minut voi poistaa listalta..toivon kovasti teille kaikille plussa tuulia<3 <3 toivottavasti kukaan teistä ei seuraa perässä..pidän peukkuja!! Kiittää ja kumartaa =) T: MiSa81

Vierailija
5/15 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa 4DPO ja ajatukset vain toivottavasti hyvin pian tapahtuvassa kiinnittymisessä :) Kun nyt muutama päivä menee, niin voi todeta, että tuntuiko kenties se kiinnittyminen, niinkuin viime kerralla. Oviksen jälkeisenä päivänä aloin sitä punkkua ottamaan ja otan edelleen. Taidan lopettaa sitten, kun pullo loppuu. Ei muuten, mutta tulee kalliiksi tämä kuumeilu, jos sitä kierron toisensa jälkeen kippailee, ovistestit ym päälle :)

Oviksen aikana oli tuntemuksia tuolla mahan vasemmalla puolella ja siellä semmoinen jomottelu tms välillä tuntuu edelleen. Sinnekö se vasemmalle puolelle sitten se pieni kiinnittyy? :) (Mä koitan aina vaan olla positiivinen, että niin tulee tapahtumaan)

Meillä oli oviksen jälkeen puuhailussa 3pv tauko :(, tänään sitten puuhailtiin varmuuden vuoksi. Viimeksi puuhailtiin ovispäivänä sunnuntaina. Noh, kyllä toivottavasti on simpat hengissä pysyneet sen muutaman päivän, mutta harmittaa silti noin pitkä väli. Eilen kovasti halusin, mutta mies tosi kiireinen töiden kanssa. Ei sitten ollut muutamaa minsaa aikaa ;)

Sitten mua harmittaa, kun kaikkein tärkeimpinä puuhailukertoina eli päivää ennen ovista ja itse ovispäivänä, mulla ei ollut mahdollisuutta maata paikallaan n. 30min. Vaan piti nousta aika piakkoin ylös, kun tyttö heräsi. Kaikkina muina kertoina sitten olenkin aika hyvin makoillut, argh. Ehkä se nyt ei sitten tuosta ole kiinni, mutta musta kyllä painovoiman on hyvä antaa auttaa.

Ei siis mitään muuta, kuin odottelua odottelua. Sori omaa napaa..

Seiskaseiska 4DPO, kp25/25-37, yk3 (mutta ensimmäinen tosissaan)

Vierailija
6/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että täti tuli eilen illalla. Ei ollut oikeastaan edes pettymys, kun mä niin vahvasti sen jo tiesin. Vähän on masentuneet fiilikset että tuleeko meille ikinä vauvaa. Kai sitä on pakko vaan uskoa että meillekin vielä joskus se nyytti suodaan.

++++++tuulia lopuille toukokuisille! Mikäs on been tilanne?

T: Annique kp 2/27-29, yk 7

Vierailija
7/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä muistatteko mutta siis keskiviikkoaamuna tein testin ja se näytti n10min päästä tosi ohutta punaista viivaa ja sen näki selvästi ja miehen kanssa oltiin jo ihan innoissaan etttä meille tulee pikkukakkonen,No päätin kuitenkin tänä aamuna vielä tehdä varmistus testin apteekin omalla millä tein myös keskivikkoaamuna....No nyt testiin ilmestyi noin 10-15 min sisällä todellinen haamujen haamu että kun miehen kanssa sitä tiirailtiin niin mies sanoi että just ja jsut tihrustamalla sen näkee....Eli olo on nyt todella omituinen että olenko raskaana vai en ja voiko hormoonia tosiaan olla niin vähän vielä??

Ja omasta mielstäni nyt on jo oireitakin vähän ilaantunut eli väsyttää tavallista enemmän ja eilen aamulla oli paha olo....Päätin nyt odottaa tiistaihin jolloin teen vielä yhden uuden testin silloin menkat ovat viikon myöhässä jolleivat sitä ennen ilmaannu....Ja jos testi on vielä epäselvä niin pyydän päästä verikokeisiin.....

Tulen sitten kertomaan miten kävi!

Terv.Sweet ja kp 37/32-35 yk 1

Vierailija
8/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on muutaman päivän myöhässä, joten tein aamulla aconin herkän raskaustestin. Negaahan se näytti, joten eiköhän se täti sieltä ilmesty ihan justiinsa. Saisi nyt sitten tulla, kun kerran on tullakseen, niin pääsisi taas yrittämään raskautumista uudemman kerran, kun normaalistikin on niin piinallisen pitkä kierto.

Taitaa olla vielä kierrot sekaisin pillereiden lopetuksen jäljiltä, kun ovat tavallista pidempiä. Mutta eiköhän se siitä tasaannu, vasta yrityskierto 3 alkamassa, joten pitäisi olla hermoilematta, mutta kun on vaan niin kärsimätön luonne. Taidanpa kokeilla seuraavaksi niitä ovistikkuja ja ehkäpä greippimehuakin.

Plussaonnea niille, jotka vielä täällä toukokuisissa piinailevat!

j4de kp 37/n.33-34, yk 2

Vierailija
9/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

J4de:Mulla vähän samat fiilikset. nyt on menossa yk3 pillereiden jälkeen.. ja tilasin netistä ovistikkuja ja pari herkkää r-tesriä. En ole koskaan ennen käyttänyt ovistikkuja joten on jännä nähdä milloin se ovis oikeesti (mahdollisesti) on.

Eilen alko menkkakivut ja olen tosi varma että kohta ne alkaa, en usko että olisin raskaana! väsyttää kylläkin aika paljon ja tänään on ollut kylmäkin... mutta taitaa vaan kroppa itse kehitellä raskaus oireita.

Pupuiltiin mahdolliseen ovis aikaan minkä jaksettiin n.2-3pv:n välein. ajattelin alku kierrosta että nyt pupuillaan koko viikko joka päivä mutta siinä sen taas näki, ku ei jaksa niin ei jaksa. On aika jännä tää mun vauva kuume kun välillä se laantuu ja nyt taas loppu kierrosta on kohonnut!

onkos muilla piinaviikkoisilla mitä fiiliksiä nyt menossa?

Mariatar kp 26/28-31 yk3

Vierailija
10/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän yskän kourissa oon ollu jo 3. päivää ja odotan terkalle pääsyä. Ensin en meinannu saada mitään aikaa mut nyt pääsen johonkin pikatestiin et näkee onko tulehdusarvo koholla. 3 yötä oon jo nukkunu tosi huonosti ku ei tää hirvittävä yskä anna paljoa nukkua. Tänään vasta kuulin et viileä ja kostea ilma tekee hyvää eli olis pitäny nukkua viileimmässä huoneessa viime yö mut ku en tienny :-(

Aamulla heräsin puol 6 ja testasin negaa, mut epäilen et tais mennä testi pieleen ku yskänlääkkeestä on maha sekaisin eli 2-hädän yhteydessä ei välttämättä tullu tarpeeks näytettä tikkuun, olis pitäny ottaa purkkiin... Apteekin oma testi oli kyseessä ja kyl harmittaa. Aattelin kysyä terkalta pysyykö kattomaan verinäytteestä onko raskaana. Jos ei ni sitten apteekkiin...

Suzie kp33/?? (oletetusti 29-32) - eikä mitään tätimerkkejä :-O

Vierailija
11/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kuulu kummempia. Nyt 5DPO, silmät ja korvat tarkkana implantaation kanssa :) Ehkä kuvittelen, mutta ihan kuin hengästyisin helpommin, mietin sitä jo eilen ja tänään, kun työntelin lasta vaunuissa. Oli tosi väsyttävää. Harva se päivä niitä nyt työntelen, niin miten nyt kuntokaan olisi yhtäkkiä huonontunut. Tai sitten vaan on väsy ja energiat maassa tms.

Välillä lisäksi selässä tuntuu, mutta en tiedä, olisiko se kantamisista jne, kannoin eilen huonekaluja. Eilen oli mielettömästi ilmaa mahassa, kurisi kamalasti. Mutta sekin voi olla sen syytä, että vaihteeksi syön eri ruisleipää, jossa on hiivaa. Eli vaikeaa on oireiden bongailu, kun ne kaikki voivat olla seurausta jostain muusta. Blääh :) Eilen myös tunsin jomotusta vasemmassa nivuksessa, nytkin vähän. Se on jo aika hyvä juttu, ei semmoista ole koskaan. Kaikki mahajomotukseni ovat olleet oviksesta alkaen mahan vasemmalla puolella, tuntuu siellä tapahtuvan kaikki häppeningit :)

*Toivoo, että alkais nyt kunnolla jo oireilu!* Se tässä vaan mielessä on.

Meidän lapsi täyttää heinäkuussa 2008 3v. ja toivon sen vuoksi kovasti vauvan syntyvän sitä ennen, jotta voin jatkaa kotona lasten kanssa. Toukokuu olisi tosi hyvä siis :) Eli nappaisi nyt pian. Huoh.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! Koittakaahan silti kirjoitella kuulumisia tällaisille nettihirmuille, jotka viikonloppuisinkin kyttäävät uusia viestejä :D

Seiskaseiska kp26/27-37 (Pitkä kierto meneillään nyt..)

Vierailija
12/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrtsyygeli, ovisplussa!!!!! Hiemanko olen onnellinen että sain sikatumman viivan ot:hn \o/ lämmöt kyl on ihan takamuksellaan, tikkua uskon kyl, aiemmin en oo koskaan saanu näin vahvaa plussaa <3 Nyt pikaset ukon kans ja töihin yöksi.

Sain muutenkin uuden työn tänään virastovahtimestarina ;) Elämä hymyilee taas <3

Lastwish kp 16/25 yk8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
13/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se täti on taas löytänyt useamman luo :(

Ja negojakin oli tullut :( Tosin monet kovasti sanovat, että nega voi vielä muuttua plussaksi, jos ei menkkoja kerran näy. Eli tsempitän Suzieta, 72mamaa, j2detä ja maritar84:sta vielä :)

Sweety20: erityisesti täällä jännätään sun puolesta. Tuo nyt se selkeä plussa ketjuun! :)

Seiskaseiska: Tää oireiden bongailu on kyllä välillä Niin rasittavaa. Nyt olen kehittänyt itselleni muiden oireiden lisäksi jotain ihmeellistä rintojen kipuilua, jota ei ole ennen ollut. Tosin olen kuvitellut raskauden aiheuttaman rintojen aristamisen ihan erilaisen tuntuiseksi kuin tämän. Huoh, ei tästä ota millään selvää, mistä ihmeestä tällaista tulee vai onko vain oman pienen pään sisällä.

lastwish: Jee, onnittelut ovisplussalle! Mä olin kans tässä kuussa ihan fiiliksissä, kun sain ite ovisplussan. Heti tuli uskoa taas vauvahankkeeseen. :)

ON: Ainakaan vielä ei ole näkynyt vilaustakaan tädistä. Normaalien mahakivun ja pahoinvoinnin lisäksi on ollut jatkuvaa palelua, pyörryttämistä nopeasti ylös noustessa, jotain ihme rintakipua ja väsymystä. Toisaalta en usko olevani raskaana ja toisaalta toiveet ovat hirvittävän korkealla. Jos menkat sunnuntaina normaaliin tapaan alkavat, on v***tus kyllä varmasti kova. Voi, kun sen sijaan tulisikin se ihanainen plussa.

dharmian kp26/26-27

Vierailija
14/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt monella jännät paikat eli tuleeko täti vai plussaa... Tää on ihme juttu ku aattelin jo päivällä että aha, tuntuu ku täti olis tulossa, mut se tuntemus meni jo tunnin päästä ohi! Olin jo ihan valmistautunu siihen et voin pian siirtyä kesäkuisiin mut ei. Siis kertakaikkiaan ei pienintäkään merkkiä tädistä.

Kävin tänään terkalla ja lekurilla ku on yskittäny niin tajuttomasti ettei ikänä (sainkin antibioottia, tulehdusarvo koholla). Kysyin sit samalla et pääsiskö raskaustestiin. No, nyt on lähete eli labraan maanantaina. Mut enpä tietenkään jaksa odottaa sinne asti ;-) vaan kävin hakemassa uuden testin: Analyz Exact. Ikinä en oo koko testistä kuullu mut näyttää olevan aavistuksen herkempi kuin apteekin oma. Aattelin testata sunnuntai-aamuna, vaikka mies näytti pettyneeltä ku luuli et jo huomenna testaisin. Nyt en hätäile vaan odotan sunnuntaihin... Jos silloinkin negaa ni sit pääsen maanantaina labraan...

Tsemppiä kaikille testailuihin ja muuhunkin :)

Suzie kp33/??

Vierailija
15/15 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa olevia vielä jäljellä. Ovisaikaa ja piinailua.

Itse kuulun piinailijoihin, vaikka tuntuu, että peli on jo menetetty. Täti muistuttaa juilinnalla olemassa olostaan aina välillä. Nyt loppukierrossa on ollut uusi oire, aaltoileva lievä kuvotus. Kaikkea sitä tulee. Luin jostain, että tuo on kyllä ihan tätioirekin. Ja valkkista on ollut vähän kolmena päivänä, sekin on uutta.

En olisi vaan uskonut, että vieläkin voi tulla uusia oireita. Luulin, että kaikki mahdolliset oli jo osuneet mun kohdalle.

Mulle on tullut niin suuri epäusko onnistumiseen, että en edes intoile testauksesta. Minä, entinen testihullu siis... huoh...

Pahoittelut tädin yllättämille. Miten musta tuntuu, että toukokuisille on tullut kovin vähän niitä plussia? Niitä täytyy siis olla paljon, paljon varastossa ja kohta varmasti alkaa pompsahdella plussia sinne tänne =). Onnea kaikille, napatkaa nyt niitä plussapalloja kiinni!

AnniHelen@ kp 22/22-? dpo8 (kai) yk7