Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaustesteistä

08.05.2006 |

Onkos kuin tarkka tällanen testi (Herkkyys 20mIU/mL hCG)? Kuin aikasten näyttää?

Enpäs ole koskaan vertaillu raskaustestejä ja ihan tietämätön olen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tänään kun soitin terveyskeskukseen että kaikki markkinoilla olevat testit on tosi herkkiä, mutta silti kannattaa testata vasta viikon päästä kun kuukautiset on jääneet pois.

Joissain testeissähän lukee että voi testata jo ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset on jääneet pois, mutta itse sain negatiivisen. Sen takia soitinkin terveyskeskukseen ja ne sanoi tosiaan että testaa viikon päästä uudestaan!

Yritä jaksaa odotella!

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse testasin sillä haamun kakkoselta jo saman päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa.

esikoiselta testasin surestickillä vai oliko se surestepillä haamun muutama päivä sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa, samana päivänä näytti vielä negaa. siinä tais olla tuo 20... miustaakseni.

noita aconin testejä saa nettikaupasta mistä itse niitä tilasin. oisoitteen saa varmaan googlettamalla. helppokäyttöinen testi, piti testata muistaaksnei aamupissasta ohjeen mukaan jotta saa mahd. varman tuloksen mut iotse testasin sen haamun ihan päivällä, tosin pidätin pissaa rakossa sen 4h.

mikäli toi sun testi näyttää miinusta niin sitten taas muutaman päivän päästä uusi testi, eiköhän se positiivinen sieltä tärähdä! peukkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla