Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^SYYSsissit TOrstaina^^

06.09.2007 |

No huomenta!!

Ei ole tosi että sitä ei enää osaa nukkua vaikka saisi!! Ärsyttää.. Sit päivällä sitä on niin poikki, tiedän sen.

Heräsin siinä viiden jälkeen kun esikko kömpi viereen. Sit sen jälkeen pyörin n. tunnin ja annoin periksi. Nyt olen tässä jo kohta tunnin kuluttanut aikaa ;))

ONNEA edealle tytöstä :)) Ihania vauvauutisia.

Toivottavasti VM saat tänään nyytin kainaloosi, tsemppiä tähän päivään!! :)

Kiitos kaikki jotka kehuitte vatsaani, tuntui hyvälle =)

JA nyt pääsin katsomaan ne kuvat irciin. Todellakin kaunis perhe sinulla rakkausvauva sekä pippurimammalla!!

Illalla vähän jomotteli menkkamaisesti, ei muuta. Tämä sissi varmasti pysyy visusti sinne pitkälle lokakuuhun masussa :)

Mitäs muuta.. Ei näin aamusta hirveästi järki kulje.. Aamu näyttäisi valkenevan pilvisenä, sopiihan se!!

Eilen soitin ne sokerirasitksen tulokset ja hyvät oli, jopa alhaiset!! Sekin huoli poissa.

Eilen kävin kaverilta hakemassa kassillisen vaatetta esikolle. Oli hyväkuntoisia ja edullisia :) Tänään sit tyhjentää hänen kaappia ja laittaa niitä kuopuksen kaappiin :) Tämä kakkonen kasvaa niin hurjaa vauhtia että on kohta samat vaatteet esikon kanssa käytössä!! Onneksi molemmat on tyttöjä ;)

Vuokrasiko joku sänkyä sielä Vaavista? Mä vuokrasin, tosin ei se vielä ole tullut. Se on tosi kätevä kun voi liikutella pitkin asuntoa. Oli se myös kakkosella ja tosi tyytyväinen olin!! Hintakin ihan kohdallaan =)

Pitäis lähteä keittään kahvia ja puuroa, alkaa nälkä oleen :)

Enpä taaskaan osannut muiden asioita kommentoida, anteeksi.. Ehkä sit myöhemmin päivällä!!

Jaksuja kaikille :)

Outs@

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs@ se on sitten ollut jo aamuvirkkuna. Niin siinä sitten taitaa käydä loppua kohden, vaikka ei kaikille.

Täällä siis ehjänä. En päässyt yöllä lähteen. Yö meni todella huonosti, vaikka sitä niin kovaa jännitystä ei ollutkaan. No, jos sitä sitten joskus saisi nukkua.

Eilen pesin pyykit ja tiskit ja tein kaikenlaista pientä askarta kuitenkin. Tosin, en siivonnut sen paremmin, jätän sen homman isukille ja tytsylle. Tuli sitten mieleeni, että laitan kaikki kuntoon, kun kuitenkin jään laitokselle. Sunnuntaina en tehnyt sitten sillai, että olisi vastaava ajatus tullut mieleen. No, sen näkee sitten 9 jälkeen kuinka ämmän käy.

Mukavaa päivää!!

vm78 ja iiro 42 tasan

Vierailija
2/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11195181&p=&mpage=1&tmode…

Palaan myöhemmin kirjailemaan. Onnea Edealle!

apinaemo 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas aamutuimaan. VM:lle tsemppiä, voi kun seuraavan kerran pääsisit lukemaan näitä juttuja jo nyytti kainalossa.

Meillä talo hiljeni sen verran että esikoinen lähti eskariin ja mies töihin, kuopus vielä nukkuu. Tänään olis esikoisen kaverisynttärit, tosin tulee muutama muukin jo juhlimaan. Juustokakkua tartteis mennä tekemään ja muffinsseja. Huomenna miehellä on tyky-päivä ja on pois klo 9-20 ja viikonloppuna juhlitaan lisää pojan synttäreitä joten mulla olis seuraavaksi aikaa mennä synnärille vasta maanantaina ;)

Mä näin yöllä unta että supisti, tosin tais supistaa oikeastikin. Pikkukaveri illalla mylläsi oikein urakalla, onkin ollut muutaman päivän rauhallisesti, luulin jo että mennään synnyttämään kun yleensä vauvat rauhoittuvat kun synnytys lähenee.

Mut nyt täytyy mennä leipomaan jos meinaa saada jotain valmiiksi asti.

Hauskaa päivää kaikille, nautitaan nyt näistä isoista mahoista vielä hetki :)

minttupipsa rv 39+

Vierailija
4/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edealle paljon onnea!

Ja vm, tsemppiä! Toivottavasti saat vauvan syliin ihan pian!

Lyhyesti sen verran, että meillä sama kuin Minttupipsalla. Ennestään on kaksi poikaa niin kaikki automaattisesti toivoo ja olettaa että me toivotaan tyttöä.. Mun mielestä se on tosi hassua. Koska niin kliseeltä kuin se kuullostaakin, sukupuoli on ihan yhdentekevä meille, pääasia että kaikki menisi loppuun asti hyvin ja vauva olisi terve!

Palaillaan myöhemmin paremmin! Nyt retkelle poikain kans! Ü

Fiia 36+

Vierailija
5/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se oon taustaillut pari päivää...ei oo uusia uutisia. Neuvolassa kävin eilen. Hemoglobiini 122 vaikka en oo rautaa syönyt kesän jälkeen. Nousee taas synnytyksen jälkeen lähelle 135. Verenpaineet ok ja kaikki muukin. Vauvan syke 120...joka oli hidas kun aina on ollut tähän asti 150...nukkui siis ilmeisesti.

Eipä muuta kuin mukavaa torstaita kaikille.

Risella rv 38+6

Vierailija
6/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskisuomen kelin puolesta, ei ollu muuten tarkotus masentaa.

Johan oli illalla sellanen olo jotta niinköhän tuli lähtö mutta ei, olo rauhottui kun sain unen päästä kiinni. Sisäreisistä repi ja selkä oli kuin tulessa, alavatsaa jomotti ja supistuksia tuli muutaman minuutin välein. Sitä kesti kolme-neljä tuntia mut tosiaan nukahdin ja tilanne meni ohi. Hieman epäuskoinen kyllä olinkin koska kaksi kertaa aiemmin on eka menny limatulppa ennenkuin mitään on tapahtunu, nyt sitä ei oo näkyny vaikka ällöttäviä limaeritteitä joka päivälle riittääkin. Toisaalta molemmat tyttöset on myös menneet muutaman päivän LA:n yli, ja nyt koossa " vasta" 38+6 joten uskon ettei aika ole ainakaan vielä viikkoon.... tänä aamuna nivuset on ollu extra-kipeet ja alavatsa painaa kipeesti ainakin tonnin. Ja tää väsymys on uskomatonta, ja vaikka kuinka haukottaa ja on nuutee olo niin uni ei kuitenkaan tule. Neuvolassa luvattiin mulle alle nelikiloinen, jotenkin en jaksa uskoo kun viimeisin painoi 4,7kg ja esikkokin 4.

Onko monisynnyttäjillä kokemusta: voiko synnytykset käynnistyä eri tavoilla? Eli jos on aiemmat synnytykset alkanu supistuksilla niin voiko sit alkaa vesien menolla? Vai onko kyseessä " taipumus" ? Kaksi synnytystä siis takana ja molemmissa vedet menny vasta operaatioiden seurauksena synnärillä.

Eipä sit voi muuta kuin toivotella leppoisia viimeisiä " raskaita päiviä" , muistakaa nukkua niin paljon kuin voitte, kohta se etuoikeus otetaan monelta meiltä pois....ja paljon onnea puolestani kaikille vauvautuneille!

t. tonttis kera saharan...loppusuoran kulkijat

Vierailija
7/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että luultavasti kuolo korjaa synnytyksen päätteeksi, mulla hemppa edelleen 102 vaikka oon popsinu kaks pakettia obsidania. Ehtiikö sitä korjata enää mitenkään?????? Mulla erittäin helposti vuotava kudostyyppi :o(

Vierailija
8/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin sitten eilisen riehumisen jälkeen ja ennen 9.. Jossain vaiheessa havahduin, kun mies katto vieressä BB:tä, mutta simahdin uudestaan..

Tänä aamuna sitten olin pirtsakkana pystyssä 7 jälkeen ja aloin heti pesemään pyykkiä.

Tonttis - Mulle neuvolasta on ohjeistettu että näin synnytyksen lähestyessä pitäs ottaa sitä rautaa 2/pv. Jotta sais edes vähän nouseen synnytystä ajatellen. Mulla on ollut hb koko raskauden 98-102.. Raudan syönnistä huolimatta..! Esikoiselta oli sama juttu, mutta alle 80 kävi välillä. Synnyttämään mennessä oli jotain 90 luokkaa ja aika heikko happi oli synnytyksen jälkeen pari päivää, vertakin menetin hieman tavallista enempi.

Toivottavasti saisin nyt nousemaan synnytykseen mennessä edes hitusen! Tänään onkin neuvola niin selviää tän hetkinen tilanne.

Saas nähä mitä tämä päivä tuo tullessaan.. Miehestäkään ei ole mihinkään flunssaisena (koti päivää kuitenkin viettää).

Palaillaan! Dumle rv 38 tasan

Vierailija
9/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy että vauvoja vaan syntyy ja täällä vielä mahan kanssa pyöritään, mutta....

Neuvolassa olin, esikoinen jäi isin kanssa kotiin (eilen nousi kuume ja nyt on sitten kipeänä, kuumetta ja todella veltto kitina-poika, huhhhhh, toivottavasti ei tarttuu minuun). Kaikki ok, paino laskenut -1,2 kiloa viikossa(???), hb hurjat 133 (viime karralla sitten mittausvirhe ja heitin jo tabut pois, olikin jo hankala se vessareissu, anteeksi), sf 32, vauva laskeutunut ja syke vaan 120 (nukkuiko?), paineet 119/70. Ei tekis enää mieli sinne mennä, mutta ensi viikolla taas neuvola.

Mies taas yllättäen tuli eilen töistä paketin kanssa. Heillä oli ollut ulkomaan vieraita ja minä sain lahjan?! (sellainen silkki-huivi, käsiin koristettu). Kyllä tulee todellakin joulun fiilis (ja me yleensä ei ostetta lahjoja toisille, joku isompi ostos vaan yhdessä koko perheelle). Kiva noin!

JOku pikku-lenkki pitäis tehdä, neuvolassakin olin autolla...

kewa 38+3

Vierailija
10/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Tänään on sitten pikkuvarpusen laskettu aika kaikkien ultrien mukaan. Mutta eipä tässä olotilassa ole ollut havaittavissa minkäänmoisia muutoksia. Vaikka en kyllä odottanutkaan, että olisi mitenkään ollut mahdollista, että ennen tätä päivää syntyisi. Mutta nyt alkaa kieltämättä jokainen päivä olla ikuisuuden mittainen...

Siivosin eilen koko talon, mutta ei siitä muuta seurannut kuin kipeä selkä.:/ Tänään isommat lapset ovat kotona, joten täytyy tästä lähteä katselemaan, mitä touhuavat. Ettei mene ihan koko eilinen työ hukkaan...;)

Jaksamisia.

Pikkuvarpunen ja poikanen rv 40+0

Vierailija
11/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun hässäkät suoritettu ja nyt hetki aikaa.

Tonttis, minä olen kolme synnyttänyt ja kaikki ovat lähteneet liikkeelle hieman eri tavalla; ekasta menivät vain yöllä vedet ja supparit alkoivat pikkuhiljaa sen jälkeen, toinen lähti suppareilla perinteisesti ja kalvot puhkaistiin synnytyksen loppuvaiheilla sairaalassa, ja kolmas sitten siitä väliltä, eli eka suppaili jo jonkin aikaa epäsäännöllisesti ja sitten vedet meni kotona ja sitten sairaalaan. Eli ei mulla ainakaan mitään sääntöä noissa. Ja limatulppaa olen muistaakseni havainnut vähän kaikissa jo kotona, osassa päiviä/viikon aikaisemmin ja osassa vasta juuri ennen sairaalaan lähtöä.

Mitähän vm:lle kuuluu? Taitaa olla jännät paikat, siis joko synnytys jo käynnissä tai sitten tylsempi vaihtoehto eli kotimatkalla taas. Odotellaan kuulumisia.

Täällä taas ihan hyvä yö takana, en valvoillut tunteja. Mies taas ihanasti hieroi selkää illalla, eli kai se rentoutti. Yöllä jonkin verran supisteli, mutta vielä sen verran hennosti, että nukahdin uudelleen. Aamun olen touhunnut lasten kanssa ja järkkäillyt kenkiä ja vaatteita kaapeissa. Kun on varastossa neljälle lapselle odottamassa vähän isoja vaatteita, saa olla aika hyvä logiikka, että kaikki löytyy. Ja tarttis olla melkein oma vaatehuone niille kamoille. Ottaisin ihan mielelläni ylimääräisen lämpimän varaston tuohon pihalle töröttämään! Mites muuten suurperheelliset?

Kukas kyseli raudasta? Ota vaikka yöllä ne raudat, niin ainakin imeytyvät! Mun yhdellä kaverilla imeytyivät vasta, kun otti c-vitamiiniporejuoman kanssa! Olis varmaan ihan hyvä saada tässä vaiheessa vielä nostettua hemppaa, kun sulla oli niin alhainen. Mulla on kans perinteisesti alhainen, mutta jotenkin hemppa lähtee tässä ennen synnytystä nousuun ja olen voinut lopettaa tabut. Nytkin se oli huimat 130, vaikka en ole vähään aikaan syönyt mitään.

Tänään pitäis jaksaa illalla ajella vielä tuonne Hesan keskustaan. Pari tuttua mammaa tästä lähteltä on lähdössä ulkomaankomennukselle perheineen ja viettää läksiäisiään. Olin alkuviikosta vielä epäileväinen, että vieläkö olen kasassa kotona tänään, mutta näköjään olen. =)

Oletteko muuten miettineet hyvää syntymäpäivää, siis numeroita? Huomenna tulis sotuun 070907, aika hyvä. No, mies siihen aamulla murjaisi että 110907 ajatellen että tulis tuollaine laskeva numerosarja, mutta sehän olis Amerikan tornien kaatumisen vuosipäivä, siis ei hyvä... Mutta tämä vaan tällaista ajanvietettä. =)

Pärjäilkää!

apinaemo 39+4

Vierailija
12/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs@ meillä oli kakkosen kanssa Vaavi sänky ja oli hyvä silloin. Nyt me eletään monessa tasossa ja en halunnut pyörillä kulkevaa sänkyä kannettavakseni. En tosin tiedä mihin lapsen lykkään aina nukkumaan kun olen eri kerroksessa. Haluaisin jonkun nukkumispaikan ainakin keittiö-olkkari kerrokseen. Siinähän sitä eniten ollaan. Meillä olisi kehto, mutta siihen saa valtavat liekut kun heiluttaa. Kakkonen nukkui siinä kunnes esikoinen keksi että täähän heiluu. Alkoi olla hengenvaarallista vauvalle se kyyti.

Meille " kaikki" toivoo ja povaa poikaa, kun on kaksi tyttöä jo ennestään. Olen ennenkin sanonut, että lapsen sukupuolessa ei ole kuin hyviä puolia. Tyttö tai poika olisi ihana. Eikös olisikin ihana sarja, jos olisi kolme tyttärtä tai jos olisi kaksi tyttöä ja sokerina pohjalla poika?

Pitäisi jaksaa tyttöjen kanssa kaupungille ostelemaan siistiä vaatetta. En jaksaisi millään. Meillä on erittäin vilkasta yöelämää. Nyt on isompikin lapsi alkanut heräillä. Kolme kertaa peittelin hänet ja pienempi itkee pahoja uniaan normaalit 4-5 kertaa. Sitten kun pääsee meidän viereen itkut loppuvat. Mukava ajatella, että vauva syö 3-4 kertaa yössä. Eli se siitä nukkumisesta.

Toivottavasti vm pääsee tänään tositoimiin. Tsemppiä hänelle.

terv peikkoäet ja turkulainen 36+4

Vierailija
13/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitikin vielä kommentoida. Tuo vaaterumba on lapsiperheessä ihan jatkuva. Aina saa olla lajittelemassa, pesemässä, parsimassa ja tarkastamassa, että onkohan sopivaa hyllyssä. Jos ei ole sitten metsästämään uutta, kuten meidän tänään pitäisi. Meilläkin on varastot täynnä pieneksi jääneitä odottamassa tätä kolmatta. Sitten jos syntyy poika sitten saa luopua aika monesta vaaleanpunaisesta.

Eli rättibisneksen pariin.

terv peikkoäet

Vierailija
14/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateisessa Espoossa väsyttää, kait tämä ilma tekee sen että tekisi mieli kaivautua takaisin vällyjen alle. Yön nukuin kuitenkin ihan hyvin, normaalit vessahyppelyt tietenkin. Jollakulla muulla on samantyylistä selkäsärkyä kuin minulla. Alaselästä tuonne sisäreisiin omituista kipua, ihan kuin paikat olisivat tulessa. Ja jos paikalleen jumahtaa niin sitten ei pääse ylös, yritän siis pysyä liikkeessä :) Olen parina iltana lojunut lämpötyynyn päällä ja se ilmeisesti jonkun verran auttaa sillä ainakin tänä aamuna pääsin ylös aika kivutta. Nyt on vaan tullut toinen ongelma, vessanpöntöltä en tahdo päästä kunnolla yöllä ylös. Alkaa viiltää vasemmalta puolelta mahaa, mitähän siihen vielä keksisi- nosturin? hih!

Tyttö lähti hoitoon ja siellä valokuvaukseen mekko kassissa. Nyt kun nuo silitysvermeet olisivat tuossa niin voisi kai vauvan petivaatteetkin silitellä paikalleen.

Lattiaa on pesemättä ja vahaamatta enää meidän parisängyn alta, tänään pitää se hoitaa pois jotenkin- en vaan tiedä vielä miten.

Ja illalla on sitten syksyn ensimmäinen koulupäivä. Lyllerrän sinne notkumaan muutamaksi tunniksi, poissa-oloista napsahtaa aina kirjatentti ja niitä poissa-oloja taitaapi tässä syksyllä tulla muutama ihan muutenkin. Päättötyötä vaille ylempi amk-tutkinto kuitenkin taskussa joten nämä loppujutut hoidetaan vaikka väkisin.

Toivokasta torstaita kaikille!

t: Typykkä ja Hermis (omien laskujen mukaan täysi-aikainen tänään- Jorvin mukaan vasta lauantaina) eikä elettäkään siitä että olisi tulossa ulos

Vierailija
15/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni enemmän ja vähemmän supistellessa. Aamulla kävin neuvolassa ja tehtiin sit sisätutkimus samalla supistuksen takia. Kanava oli melkein hävinny ja suu auki sormelle tai kahelle. Pää ja kalvot kuulemma tuntu hyvin sormille. Poju muutenkin laskeutunu jo. Ei kuulemma pää pahemmin liikkunu enää. Nyt vain käski lepäillä ja käydä jo iltapäivällä sairaalassa näytillä, jos ei rauhotu. Sain kotiin litalgin suppoja, jotta saisin nukuttua nyt päivällä vähäsen.

Nyt vain toivon et vauva syntyis pian. Ei tarvis enää ootella. Supistukset vähän rauhottunu, mut poltot jatkuu. Tais olla eilisestä vyöhyketerapiasta apua?! :) Niin ja verenpainekin oli noussu 110/80.

Mutta nyt menen ruuanlaittoon ja sit nukkuun hetkeksi. Palailen myöhemmin päivällä taas.

Uma81 + Vesli 38+6

Vierailija
16/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uma, sullahan tuntuu tapahtuvan, lähtö voi olla lähelläkin! Voimia ja koetahan lepäillä.

Typykkä, melkoinen olet, kun meinaat lasten ohella opiskella vielä. Mulla ei kyllä kävis mielessäkään. Mutta hatunnosto!

Täällä touhuilin aamupäivän sen verran hyvin, että nyt on aika vässykkä olo. Tekis mieli vaan makoilla sohvalle. Jospa laittais nuo lapsukaiset nukkumaan ja odottelis sitten esikoisen koulusta ja pötköttelis hänen kanssaan yhdessä!

Tuumasta toimeen,

apinaemo 39+4

Vierailija
17/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous odottaa joten nyt vaan ihan pikaisesti! Ja kissakin jostain syystä roikkuu olkapäällä joten kirjoitus ergonomia on huipussaan! =)

Viime yönä taisin tehdä ennätyksen ja juoksin noin 10 kertaa pissalla, supisteli ja selkää poltteli joten hienosti on levätty =D.. Tosin aamusta nukuin sit taas 8-11 välisen ajan kuin possu.

Umalle tsemppiä, sulla taitaa sit olla lähtö seuraavana, pidetään peukkuja! Kyllä sitä lähtöä jo ootellaan täälläkin vaikka vielä voi menna kuukausikin, plääh!

Suppareita kaikille ja muutenkin mukavaa päivää!

Colis ja Kihlis 38 tasan eli täysiaikaisena, vihdoin!!!

Vierailija
18/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin joukkoonne, olen seurannut teidän kirjoittelua koko raskauden ajan, mutta en ole sitten kirjoitellut. olen satakunnasta ja menossa synnyttämään poriin la on 17.9., ja itse täytän 30-v edeltävänä päivänä. minulla ja miehellä on entuudestaan 2- vuotias tytär. Raskaus sujunut ihan hyvin, vaikkakin supisteluja ollut kaun, pelättiin että vauva haluaisi liian aikaisin pois, mutta nyt kun saisi jo tulla tilanne rauhoittunut. onnea kaikille jotka ovat jo nyytin saaneet, kyllä me muutkin pian.

Vierailija
19/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Täällä taas! Kokonaisena! Huh! Ottaa kyllä pikkusen päähän. Itku tuli, kun polilta käveltiin autolle. Olin oikeasti niin valmistautunut siihen jäämiseen. Juoksuttavat sitten edes takasin, onko siinäkään sitten mitään järkeä! Anteeksi nyt vaan, mutta ottaa NIIN paljon hermoon...

Huomenna menen sitten aamulla siinä 9 pintaan suoraan osastolle ja käyrän jälkeen alotetaan pillereillä. Eikös niillä voi kestää vaikka kuinka kauan? Tipalla tulisi 3-4 tunnis ainakin niin terkkari meinasi, mutta nyt taitaa olla 3-4 vuorokautta :) Eli nämä pillerit on suun kautta otettavia.

Neidillä oli siskoni kanssa tyttöjen päivä. Isukki meni takaisin töihin ja itse menin hakemaan kirjastosta kirjaa, että olisi sitten luettavaa " muutamaksi" käynnistys päiväksi. Kotia kun tulin, niin neiti kysyi, että missä on iiro? Oli hirmusen pettynyt, kun näki mahan... Huomenna sitten iskä ja neiti saa heittää mamman sairalan pihaan ja sitten vain menoksi... Ainakin huomenna tietää, että kotiin kun seuraavan kerran tulee, niin syyskääryle on kainalossa. Mutta se vaan mietityttää, että kuinka kauan saa karvistellä ja odottaa. Kaippa sekin nyt jotain vaikuttaa, kun paikat on valmiiksi venuneet esikoisesta, että ei tarvi ihan alusta asti paukuttaa.

:D Jotain hauskaa oli siellä polilla. Siellä oli opiskelija poika. No, hän tuli sitten lekurin kanssa paikalle ja seurasi taustalla. Sisätutkimuksen kun lekuri teki, niin meinasin kysyä, että hiuksistako meinaat pois vetää, meinaan tuntu ainakin siltä. Lekuri sitten kysyi luvan, että saako opiskelija tehdä tutkimuksen. Annoin luvan... Poitsu oli reppana niin jännittynyt, että aivan käsi oli hiestä märkä, kun paineli sillai hellästi mahaa, tuskin siis sillä painelulla mitään edes mahassa tunsi. Asukki ei ainakaan tiennyt mitään. Tutkimusta tehdessä oli kans niin hellä kätinen, että mua kyllä alkoi pikkusen hymyilyttään. Olikohan koskaan naista nähnyt ilman housuja... :D Kauheeta naureskella toiselle, mutta nämä nyt ainakin tuli mieleen, kun siinä makas ja seuras poitsua... :D Anteeks, olenpa kauhea, kyllä sitä pitää jokaisen oppia...

Väsyttää ihan kauheesti, mutta en oikein tiedä, että menisinkö päikkäreille vai antaisinko olla. Jos nukun päikkärit, niin en nuku yöllä, jos taas en nuku, niin en kuitenkaan nuku yöllä, niin se kuitenkin menee. Taidan siis mennä kuitenkin pötköttään, kun isukki kotiutuu töistä... Hän onkin nyt sitten isyysvapaalla pe-ma, jos itse kotiudun ma, niin isukki menee töihin ti.

Huomenna siis en ainakaan iltasella tule kirjottelemaan ja seuraava onkin sitten tuo vauva puoli. Toki käyn kuitenkin täälläkin...

Katsotaan, voipi olla, että tulen aamulla kommentoimaan, kuinka yö on mennyt...

Ties vaikka maitohamsterin kanssa olisimme yhtäaikaa sitten osastolla kääryjemme kanssa... Tsemppiä maitohamsterille. Kyllä ne ainakin käynnistävät viikonlopun edellä...

vm78 ja masukki

Vierailija
20/27 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta ja maailmaa mullistavaa :)

- Paino 51kg (saldo 13kg) melkein kilo on tullut per/vko nyt lopussa

- Paineet 103/66 - samaa luokkaa aina

- Sf 31,5 - laskenut parisen senttiä, eli vauva laskeutunut hyvin. Pää kuitenkin heiluu vielä pikkasen.

- Hb 103 - Ei sentään laskusuunnassa..

- Lapsivesi normaali, syke 142, ei turvotuksia ja pissakin puhdas..

Umalla sentään oli oikein lupaava sisätutkimus-tulos :) Taidatkin olla seuraava jakaantuja! Nyt lepoa, lepoa että jaksat.

Nuo sukupuoli veikkaukset ja toivomukset on kyllä veikeä asia ;) Meille myös " kaikki" ennustavat poikaa. Ite sen koommin en ole havaintoja tehnyt, tyttö - tai poikaolosta. Raskaus kaikin puolin on ollut hyvin samanlainen kuin esikoisestakin, siis tytöstä.

Toinen veikeä asia on se että kaikki olettavat miehen haluavan ehdottomasti poikaa! Etenkin meidän kohdalla kun akkavalta vallitsee. Hämmästyvät sittn kun kuulevat että mies ehkä kuitenkin ennemmän on toivonut tyttöä :) Joo, " onhan se miehen saatava se poika" ..!!

Mulle itselle on myös ihan sama kumpi on! - Toisaalta tyttöihin on niin tottunut, että tällä hetkellä tytön kasvatus tuntuisi luontevammalta ;) Ja vielä jokunen kuukaus sitten tyttö ei hyväksynyt ollenkaan että äidin masussa olis poika - hän haluaa tytön! Sen vuoksi toivoin jossain vaiheessa enempi tyttöä.. Meinasi olla kunnon konfliktit tytön kanssa aiheesta.. Mutta nykyään asioita pohdittuaan on mieli muuttunut :) Eikä poikaa enää heitetä roskalavalle, niin kuin sanoi aluksi.

Olikohan muuta.. Joku uusi siellä ilmottautui, Tervetuloa mukaan :)

Dumle rv 38 tasan