^^SYYSsissit TOrstaina^^
No huomenta!!
Ei ole tosi että sitä ei enää osaa nukkua vaikka saisi!! Ärsyttää.. Sit päivällä sitä on niin poikki, tiedän sen.
Heräsin siinä viiden jälkeen kun esikko kömpi viereen. Sit sen jälkeen pyörin n. tunnin ja annoin periksi. Nyt olen tässä jo kohta tunnin kuluttanut aikaa ;))
ONNEA edealle tytöstä :)) Ihania vauvauutisia.
Toivottavasti VM saat tänään nyytin kainaloosi, tsemppiä tähän päivään!! :)
Kiitos kaikki jotka kehuitte vatsaani, tuntui hyvälle =)
JA nyt pääsin katsomaan ne kuvat irciin. Todellakin kaunis perhe sinulla rakkausvauva sekä pippurimammalla!!
Illalla vähän jomotteli menkkamaisesti, ei muuta. Tämä sissi varmasti pysyy visusti sinne pitkälle lokakuuhun masussa :)
Mitäs muuta.. Ei näin aamusta hirveästi järki kulje.. Aamu näyttäisi valkenevan pilvisenä, sopiihan se!!
Eilen soitin ne sokerirasitksen tulokset ja hyvät oli, jopa alhaiset!! Sekin huoli poissa.
Eilen kävin kaverilta hakemassa kassillisen vaatetta esikolle. Oli hyväkuntoisia ja edullisia :) Tänään sit tyhjentää hänen kaappia ja laittaa niitä kuopuksen kaappiin :) Tämä kakkonen kasvaa niin hurjaa vauhtia että on kohta samat vaatteet esikon kanssa käytössä!! Onneksi molemmat on tyttöjä ;)
Vuokrasiko joku sänkyä sielä Vaavista? Mä vuokrasin, tosin ei se vielä ole tullut. Se on tosi kätevä kun voi liikutella pitkin asuntoa. Oli se myös kakkosella ja tosi tyytyväinen olin!! Hintakin ihan kohdallaan =)
Pitäis lähteä keittään kahvia ja puuroa, alkaa nälkä oleen :)
Enpä taaskaan osannut muiden asioita kommentoida, anteeksi.. Ehkä sit myöhemmin päivällä!!
Jaksuja kaikille :)
Outs@
Kommentit (27)
Kommentoin minäkin tätä tyttö-poika keskustelua. Minusta on NIIIIN ärsyttävää, että ihmiset olettavat, että kaikki haluavat välttämättä molempia sukupuolia.
Jos esimerkiksi on jo kaksi tyttöä (niin kuin meillä) niin kolmas lapsi tehdään monien ihmisten mielestä suurinpiirtein vain sen takia, että jos nyt sattuisi tulemaan poika. ARG.
Minä olen sanonut kaikille kommentoijille, että " kolmatta tyttöä me kyllä lähdimme tekemään" , ihan vain siksi, että minua ottaa niin päähän tuo " no nyt on kyllä sitten jo pojan vuoro" -kommentointi, joka alkoi heti esikoistytön syntymän jälkeen.
Minusta kolmen tytön trio olisi ihan mahtava juttu, mutta mukavaahan se olisi tietysti myös kokeilla, onko pojan äitinä oleminen jotenkin erilaista kuin tyttöjen äitinä oleminen. Mutta niin tai näin, minusta on niin, että se lapsi tulee, jonka on tarkoitettu tulevan.
Kunhan tulis...=)
t. pikkuvarpunen ja poikanen rv 40+0 sekä isotsiskot -02 ja -04
voi luoja mitä pelleilyä!!!!!! Mulla käynnistettiin esikoinen pillereillä ja 2,5 päivää meni ennenkun alkoi tapahtua!!!!!!!!!
no, mä tuun huomenna käymään polilla 10.30... tosin oon varautunu kotiutukseen kun kerran suakin on noin pomputeltu...toivottavasti sulla supparit alkais piaan ja vihdoin saisit nyytin syliin.
OLEN HENGESSÄ MUKANA!!!!!!
Kavin eilen sitten omalla gynellani, kun niin sovittiin silloin 23.8. kaynnilla etta kun muuttohommat on valmiit kurkitaan hiukan alapaan tilannetta tarkemmin!
2 cm auki ja jo hyvinkin pehmea; kyseli sitten etta haluatko jo tanaan synnyttaa, etta ronkkii hiukan kovakouraisemmin? Mikapa tuossa; jalat on niin turvonneet etten enaa paase oikein kavelemaankaan ja vuokrakampassa on kaks kerrostakin... noh, hiukan yli 3 cm availi. Veikkaili siina sitten etta parin tunnin paasta vois lahtea sairaalaan pain, johon mina etten ilman suppareita lahde minnekaan! Varoitteli vaan liian myohaan lahdosta kun matkaakin sairaalaan on nyt enemman kuin ennen muista tytoista!
Kotiin mennessa suppaili varmaan 2 kertaa! Sitten oli nalka, soin ja menin paikkareille. Ja siina sitten kaikki. Koko illan soin kuitenkin, muttei valtavaa paineentunnetta lukuunottamatta mitaan synnytykseen viittaavaa. Kavin kylvyssa, kavelylla ja remppasin rappuja; ei mitaan kummallista. 21.30 soitti gynekin ihmeissaan etteiko todellakaan mitaan, kaski tanaan menna uudelleen ' avattavaksi' . Noh, josko illansuussa kavisi silla viela niin eikohan yolla tai huomenissa tulisi lahto meillakin pain maailmaa...
Kolmikiloista veikkaili eilen, ettei tamakaan neito sitten sisaruksiaan ' kummoisempi' ole.
Eipa meilla muuta: yritan jotenkin saada tanne tietoa vauvasta; oma nettihan mulla on poikki!
Voikaa hyvin
-levinia ja hope rv 39+6? tai 38+5-
Eilen järkkäilin lastenvaatevarastoa yli puolen yön, nostelin siirtelin tein kaikkea mahdollista... eipä auttanut. Paitsi että tuli selkä kipeäksi :D Tänään ajattelin että jos kokeilisin saunaa. Jotain olen tuossa nytkin siivoillut pohjalle.
VM tsemppiä huomiseen koitokseen!!
APINAEMO meidän kakkoselle sopisi hyvin tuo 11/9 kun esikoinen syntyi tsunamiuutisten keskelle... !
Eipä mitään varsinaista asiaa täällä kerrottavana, siis. Hemoglobiini on alhainen mutta Obsidanit on silti jääneet. Hölmö minä. Olen ylipäänsä huono napsimaan mitään nappeja vaikka joskus syytä olisikin. Ei ole edes mikään periaatekysymys, ne vain tuppaavat jäämään syömättä.
Nuo poika vai tyttö -jutut ovat kyllä rasittavia. Meillä on esikoinen poika ja ultran perusteella nyt näyttäisi olevan tulossa tyttö (mitenkään 100% varmaahan se ei ole jos on vain ultrassa katsottu, tietty). Tavallaan tuntuu että olisi kiva jos tulisi toinen poika, kun ensimmäisen kanssa on niin mukavaa, kaikenlaista poikavaatetta kertynyt kaapit täyteen, jne. Mutta toisaalta tietty tyttö olisi kiva. Eli sama kuin kaikki ovat yllä kirjoittaneet, ihan oikeasti sillä ei ole meille niin väliä - mutta muita ihmisiä tuntuu kyllä kiinnostavan :D
Jaahas jos sitä taas pötkölleen... edelleen ihan turha miettiä 5 km tai ihan lyhyitäkään lenkkejä. Vointi muuten hyvä plus ok paitti nuo vihlaisut nivusissa + huonot yöunet.
Voikaahan paksusti - ja kantakaa kääröjä kotiin!!
t Joululahja rv 41+0
Paino noussut vähemmän kuin aikaisemmin. Nyt viikossa vain 600g. Juhlin sitä suklaapatukalla. Sf-mittakin lyhyempi puoli senttiä. Hb laskenut 103:sta 101:een vaikka popsin obsidania kahdesti päivässä. Mulla on kuulemma tosi söpö vauvamasu, mutta pinkeä että ne terkkarit ei oikein tiedä että miten päin se vauva on siellä kun ne mahaa painelee. Syke 148.
Eipä tässä muuta.
Olen taustaillu pinoja lukemassa niin monessa pätkässä etten muista kaikkea mitä tekisi mieli kommentoida.
No johan se on kumma ku vm pistävät kotiin eikä suostu käynnistää.Huomenna sitten.Mäkin olen kuullu että niillä pillereillä käynnistykset voi kestää kauaemmin.Mutta kai se on vähän lempeämpi tapa käynnistää.
Mulla on molemmat käynnistetty kalvojen puhkaisulla.
lyhyesti tämä synnytys: klo 9.30 kalvojen puhkaisu.Siitä synnytys saliin odottamaan omia supistuksia.(ei tippaa tms.)
klo11 ekat kipeät säännölliset supistukset.Klo 12.14 tyttö syntyi.
Ja nyt tyttö meinaa herää:)
Onnittelut vauvan saaneille ja voimia viime metreille kaikille!!!
Mun turvotus alkaa pikku hiljaa helpottaa,ei ole enää ku puoleen sääreen;) ei siis polveen saakka.Silti sandaalit on ainoat kengät jotka menee jalkaan.Odotan mielenkiinnolla sitä hetkeä ku kaikki turvotus on poissa että paljonko sitä oli kiloissa??! 15 kg tuli yhteensä josta vauva ja istukka pois jne plus nyt vähän turvotusta.5 kg olis lähtöpainoon.
Mutta ettei kukaan vaan luulis että mullahan on hyvä tilanne ni voin kertoa että 30 kg on siinäkin liikaa;)
mutta nyt herää pikku prinsessa.
Taustaileva AuringonTytär ja vauva
Ja Onnea matkaan Uma ja Vm. Näyttääpi siltä, että saadaan syyssissejä ihan lähipäivinä lisää maailmaan. Kiva juttu, vauva puolella jo teitä siis odotetaan. Kiva kuitenkin käydä kurkistamassa täällä aina välillä mitä tapahtuu.
Sen verran kommentoin tuota tyttö-poika vauva keskustelua, että meillekin monet totesivat, että te varmasti toivotte poikaa, kun entuudestaan on tyttöjä. Anoppi sanoi ihan suoraan, että haluaisi tulevan lapsemme olevan pojan, koska kaikki lastenlapset tyttöjä. Itse totesimme siihen, että meille on aivan sama kumpi tulee, yhtä tervetullut on ja yhtä oikealta tuntuu kumpi tahansa. Ja todellakin ihana sarja tyttöjä on nyt meillä täällä kotosalla. Mies tuossa eilen leukaili, että mitäs jos vielä yksi... :) Onneksi se oli vitsi...kai ?
Kaikille taas halauksia viime metreille oli se sitten päivästä tai kuukaudesta kiinni. Taustailen niin aktiivisesti kuin vain kykenen.
Haikarapolska kera ihanan neitosen