Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadin outo reaktio raskausuutiseen...

Vierailija
05.09.2007 |

Tuolla BB-keskustelupalstalla kerrotaan, etä Tiina paljasti uutisen Kadille, joka ei edes onnitellut, eikä reagoinut mitenkään?!

Jos tämä paikkansa pitää, niin tukee kyllä mun jo valmiiksi saamaa käsitystä Kadista, suloinen ja iloinen päältä, täysin tyhjä sisältä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on monesti yllätys läheisille, joten ei ehkä osaa reagoida heti ihan niin kuin muut haluavat...

Vierailija
2/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiinnostunut asiasta. Totesi " kokemuksen" rintaäänellä, että sitten se makeanhimo on pahinta, no otat sitten sokeria :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän jos muita talolaisia vaikka v****ttaiskin tilanne. Oma mielipiteeni on, että Kadilla on sen verta sosiaalista älyä, että tajuaa Tiinan pelanneen koko tilanteen ja tienneen raskaudesta jo ennen taloon tuloa! Olen tästä 100% varma

Kadi ei jaksa ruveta näyttelemään mitään " oi kun ihanaa, anna mun kokeilla sun masuasukki juttuja!"

Pisteet Kadille, juoni-Tiina kotiin kasvamaan.

Vierailija
4/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet aplodit oli saanut, mutta kukaan ei onnitellut.

Henkilökohtaisesti luulisin sen johtuvan ihan siitä, että tuolla talossa nyt vaan on kaikki tuota lapsetonta mutta sitäkin lapsellisempaa bilettäjäporukkaa, jolla tällaiset asiat ja niihin suhtautuminen on ihan hakoteillä.

Vierailija
5/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut sitten kun asiaan saadaan varmuus!!!

Vierailija
6/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ruumiintoiminto, kuten paskantaminenkin. Ei kai kukaan onnittele suolen toiminnasta!? Ja sitä paitsi, loppujen lopuksi nämä henkilöt eivät tunne toisiaan. Tuskin tekään hyppisitte riemusta tai itkisitte onnesta, jos kuulisitte sellaisen henkilön raskaudesta, jonka olette tunteneet viikon.

Vierailija
7/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella että pliisu vastaan otto oli osittain sitä että jo aikaisemmin oli kertonut tosta, että saattaa olla raskaana. eli uutinen ei enää ollut mikään uutinen. plus että tosiaan, nuo muut ovat tuommoista biletysikäistä porukkaa, eivät tosiaan osaa oikein suhtautua, ei ole heille " ajankohtaista" . ehkä sekin hämmentää, että miten tää uutinen vaikuttaa peliin: ajetaanko tuleva äiti ulos talaosta ja toisaalta, haluaako yleisö pitää hänet talossa loppuun asti.

Vierailija
8/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä jäi ymmärtämättä aloituksessa?

Raskaus ON varma.

Vierailija
9/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raskaus on monesti yllätys läheisille, joten ei ehkä osaa reagoida heti ihan niin kuin muut haluavat...

Vierailija
10/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän senkin, jos ei onnittele innokkaasti, koska Tiina ei kai ole näyttänyt TOIVONEENSA raskautta, minusta aika happaman oloisesti kommentoi, että VOIN OLLA RASKAANA. Ja Kadi saattaa myös ajatella, että ei kai kukaan nyt haluisi olla raskaana BB-talossa, jossa biletys tuo kivaa vaihtelua olemiseen.

Ja nro 12, raskaustesti on nyt siis tehty ja se on positiivinen.

Vierailija
11/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on sun ihan omaa omituisuutta sitten, harva sua ymmärtää.

Vierailija
12/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ihminen ja paska kuitenkin ihan eri asioita! Taas jokun älyn jättiläinen paikalla...

Vierailija
13/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mille " läheisille" ? Ei kai sentään BB-asukkeja lueta " läheisiksi"

Vierailija
14/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

13, jos sulle lapsi ja paska on rinnastettavissa keskenään,

niin se on sun ihan omaa omituisuutta sitten, harva sua ymmärtää.

13

Vierailija
15/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovathan ihminen ja paska kuitenkin ihan eri asioita! Taas jokun älyn jättiläinen paikalla...

Vierailija
16/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta saa onnitella. Olin joskus nuorempana onnitellut jotakuta, joka oli menossa parin viikon kuluttua naimisiin ja tämä hätääntyi, että ei saa onnitella, ettei tuo huonoa onnea. Jotenkin olin varmaan mielessäni samaistanut tämän, että ei saa onnitella ennen kuin lapsi syntynyt, ettei tule huonoa onnea raskauteen. Nyt olen onneksi ollut jo pitkään viisaampi.

Vierailija
17/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa, että kiva tai ihana juttu, onko raskaus pitkällä, miten olet voinut, jne.

Vierailija
18/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan normaalit käytöstavat tuntuvat olevan vielä hakusessa.

Vierailija
19/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen sijaan normaalit käytöstavat tuntuvat olevan vielä hakusessa.

Vierailija
20/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö onnittelu ole hiukan ennenaikaista? Itselläni on 3 lasta mutta vähintään 4 muuta krt olen ollut alkuraskaudessa, en todellakaan uskaltaisi tuossa vaiheessa onnitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi