Piinaviikot: punaviini ym vinkit?
Eilen ilmeisesti ovuloin, joten nyt piinaillaan. Punaviiniä olen ajatellut nauttia vähän, lasin päivässä? (Saattaa auttaa kiinnittymisvaiheessa)
Tietääkö kukaan, mikä tekijä punaviinissä on " se" tekijä? Onko alkoholiton punaviini yhtä auttava, vai nimenomaan pitäisi olla hieman prosentteja verenkiertoa lisäämään? (Löytyy ainakin 8% viini)
Millaisena ajankohtana olette sitä nauttineet? (Mistä mihin?)
Kuinka paljon?
Onkos muita keinoja, jotka edesauttaisivat kiinnittymisvaihetta ja matkaa plussaa kohti muutenkin? :) Itse olen lukenut, että orgasmin välttö olisi yksi, mutta en ole varma.
Kommentit (13)
On kai sitä joku muukin joskus ottanut?... Tuntuu vaan hieman oudolta ottaa vinettoa tässä tilanteessa, niin olisi suorastaan helpottavaa kuulla, että miten sitä ovat muut ottaneet :)
Minä oon juonu ihan tavallista punaviiniä, paljonko niissä on prosentteja, 12%?
Max. 12cl illassa olen ottanut.
Kuinka pitkän aikaa sitä kantsii/uskaltaa juoda oletetun implaation ajankohtaan nähden?
Mitäs tuollainen 12cl tekee, kun vertaa pieneen Kartio-lasiin? (Anteeksi, laiska:)
Pähkäilenköhän liikaa tätä asiaa... :0
Sainkin jo tuon 12cl määrän selville :)
Mutta mites tosiaan se ottamisajankohta vielä? Kiitos paljon.
mun mielestä (ja mitä olen lukenut) alkoholia voi ottaa turvallisesti siihen asti kun tietää olevansa raskaana, varsinkin jos ei sitä nyt ihan kauhean paljon käytä. Ei sen pitäisi vaikuttaa negatiivisesti, mutta en mä silti oviksen jälkeen käytä muuta kuin punaviiniä, enkä sitäkään aina. Punaviini ja juusto sen kanssa nyt sattuu olemaan mulle herkuttelua, joten ihan mielelläni kyllä punkkua otan :) Mutta väkevämpiä en oviksen jälkeen ota, siitä oon ihan varalta pitänyt kiinni. Oon varmaan liian tarkka..
Ja minunkin mielestä se on aivan ok plussaan asti, miksei joskus sen jälkeenkin. Mutta nämähän on myös niitä asioita, joissa kukin tekee juuri oman mielensä mukaan. :)
Mutta ehkäpä sitten kun yritellään joskus tulevaisuudessa jos yritetään niin sitten täytyy tuotakin kokeilla, mikäs sen mukavampaa -> ensin lasillinen, pari punkkua ja vaikka hyviä juustoja sen kanssa ja sitten, hmmm... ;)
Taidan kuitenkin lopettaa, kun pullo loppuu. Muuten voisinkin jatkaa, mutta ajattelin, että käy pian kukkaron päälle tämä kuumeilu :) Kunpa nyt sitten auttaisi implantaation suhteen, sitä tässä odotellaan muutaman päivän sisällä :D
En tiedä, mikä lopulta tepsi, mutta tulin kahden vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi, kun viikko ovulaation jälkeen oltiin miehen kanssa pienellä kaupunkilomalla ja juotiin punaviiniä jopa keskellä päivää lounaalla ja toinen pullo illallisella. Sellainen kolmen päivän pikkuhiprakka ;)
Kun tälle mahassa olevalle otukselle aletaan toivoa sisarusta, meikä pitää punaviinipäiviä aina viikko oviksen jälkeen. Se loma taisikin olla viimeinen kerta, kun koskin alkoholiin ennen plussatestiä ja sen jälkeen olen tyytynyt pelkkään punaviinin tuoksun nuuhkimiseen.
Kiva tietää, ja onnittelut tietty! :)
Mähän aloitin ottamaan punkkua seuraavana päivänä oviksesta (viime maanantai) ja pullo loppui viime lauantaina, jolloin viimeiset siemaukset. Eli 6 päivänä otin. Vajaan viinilasillisen otin mietoa 8% punkkua joka ilta. Toivotaan nyt kovasti, että olisi auttanut :) (Olisin varmaan jatkanut, mutta taloudellisista syistä ajattelin jättää yhteen pulloon)
Alkoon. Nyt sit tiiänkin, että missä vaiheessa sitä voi nauttia.
Enpä oo ollu tuosta tietonenkaan. Häätyypä kokeilla. Ovis alkaa lähestyä...
Aloitin juuri juomaan 1/2 pientä lasillista 8% punkkua päivässä toivottavaan implantaatioon asti ja miksei päivä-pari ylikin. Luulisi tuon määrän riittävän, sekin tuntui jo lämmittävän. Kertokaahan nyt kuitenkin muutkin, miten te olette punkun kanssa toimineet? :)