Lue keskustelun säännöt.
Äiskä-poncho ja Ergon vauva-lisäosa??
03.09.2007 |
Onko kenelläkään käytössä mainittuja tarvikeita. Onko ne " rahansa arvoisia" ? Haluaisin ne ostaa, mutta on kallis pukku, jos en niitä sitten käytäkään.
Kokemuksia??
Kiitos.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla