+++TOUKOTUHISIJAT vko 36+++
Ajattelin, että jospa mekin siirtyisimme pikkuhiljaa vikkopinoihin, joten tässä ensimmäinen.
Kommentit (63)
Elikkäs testasin plussaa tuossa perjantaina. Laskettu aika tulee olemaan tuossa toukokuun alussa. En nimittäin muista tarkkaa päivää kun viimeksi alkoivat kuukautiset. Kolmatta lastamme odotan. Minä olen 28 ja mieheni 29vuotta.
Ensi viikolla olisi tarkoitus soittaa neuvolaan ja siitä se rumba sitten alkaa :)) Kovin on flunssainen olo minullakin... Lapset myös räkätaudissa. Syksy siis tullut :)
Laitan lisää kuulumisia myöhemmin ja pitää tuolla laskurilla tarkistaa nuo raskausviikot, olisko jotain 5??
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! Pian alkaa BB... Lapset nukkumaan niin mamma saa kattoo :)
Amaria rv5?
Nyt toissapäivästä lähtien sitten alkoi tämä melkein jatkuva paha olo. Ylös asti ei oo tullu mut etoo niin vietävästi. Nyt tänään se alkoi jo aamulla. muina päivinä ollut iltaisin. Pelkään koko ajan että töissä yrjöän, teen vielä sellaista työtä jossa se voi olla mahdollista varsinkin hajujen takia. Salmiakki on helpottanut oloa ja sitä vähän imeskelee. Sitäkään nyt ei saisi koko ajan olla syömässä... mut....
mutta päivä kerralla eteenpäin.
MussunMussun 5+5
Mä nyt taasen hyökin tänne kirjoittelemaan, vaikken ookkaa sen kummemmin itteäni tuonne esittelypinoon kirjannu... Mulla kun kuitenkin tämä aika istua koneella on melko harvinaista herkkua, niin kuitenkin olisin sellainen epäsäännöllisen säännöllinen palstailija. Mielelläni käyn muiden juttuja lukemassa ja omiakin kuulumisia kertoilemassa, jos ny jotain kerrottavaa yleensä on ;o) Eli paremminki tämmöinen taustapalstailija...
Tein sitte perjantaina uuden testin (keskiviikkonahan testasin hailakan, mutta selkeän plussan), ja nyt tuloksena oli vahva plussa. Eli uskottava se on. Vieläkin vaan vähän epätodellinen olo, ku pahemmin mitää oireita ei oo havaittavissa... Täytyy vain kovasti toivoa, että pieni pysyy matkassa mukana ja raskaus sujuisi normaalisti. La olis ton laskurin mukaan 11.5.
Neuvolasta on ollu täällä puhetta - mä en aatellu soitella aikaa ennenku vasta joskus kuukauden päästä. Mikäs kiire mulla. Kuopusta odottaessa soittelin joskus rv 10 ja pääsinki muutaman päivän varoajalla.
Ultrassa olen käynyt kolmen ensimmäisen raskauden aikana rv12-13 ja sit rv20-21 (ne ultrat, mitkä kunta " tarjoaa" ), enkä varmaankaan tässäkään raskaudessa mee muihin. Toisaalta, olen muuttanut edellisen raskauden jälkeen, ja nykyisessä asuinkunnassani on ultralaite ihan neuvolassakin, enkä tiedä, miten usein/paljon sitä käyttävät, että sinänsä voi olla toisin tällä kertaa. Tiedä häntä.
Äitiyspakkauksestakin on ollut keskustelua. Mä ajattelin kans ottaa pakkauksen. Olen ottanut kaikille kolmelle ja vaatteita on kyllä ihan riittävästi ja vähän enemmänki, ja ihan siistejä ja hyväkuntoisia, mutta jotenki sitä vaan haluaa " uudelle uutta" ... Ja ku se on niin ihana päästä penkomaan sitä pakkausta ja hypistelemään niitä kaikkia ihania juttuja sielä ;o)
Miehen kanssa ajateltiin pitää tämä raskaus " salassa" niin kauan, kunnes se näkyy päälle... Mihin todennäköisesti ei kauhean kauan mene - edellinen raskaus näky selvästi jo rv12 kieppeillä. Oon melko lyhyt ja pienikokoinen, joten mun on vaikea pitää masu piilossa kovinkaan pitkään. Todennäköisesti kukaan meidän läheisistä ei osaa edes ajatella meille lasta tulevankaan, meillä kun yhteensä noi 6 jo on!?!
Jooh, mäkin jo ehdin kolmannen jälkeen ajatella, että ne olis ny niinku tässä...vaan mieli voi muuttua ja elämä yleensäkkin. Olinhan mäki ajatellu, miten helpolla sitä jo ton nuorimmaisenkin kanssa pääsee, että eipä aiva heti haluaisi sitoa itteänsä taas pieneen, muttamuttamutta... Vannomatta paras! Ja tämä lapsonen on todella toivottu, mies on ihan onnessaan - toi mulle ison kimpun ruusuja sillon keskiviikkona, ku ilmoitin tekstarilla tästä iloisesta asiasta :o) Huoh. Elämä on ihanaa.
-KK-