Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flagyl antibiootti, millaisia sivuoireita?

Vierailija
16.10.2012 |

Onko kukaan syönyt Flagylia? Määrättiin ensimmäistä kertaa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl ja Kefexin suolipussinlehdukseen.

Parin viikon kuuri on jo loppusuoralla, mutta alkaa olla aika nihkeä olo. Väsymys ja yleispaska olo kokoajan. Unta voisi vetää lähes määrättömästi. Koitin lähteä pururadalle kävelylle, niin muutama sata metriä ja tuli sellanen fiilis, että mä voin kuolla tuonne puistoon -> käännyin kotiin. Unet olleet aika kirkkaita ja "voimakkaita", yleensä en muista niitä ollenkaan. Etova ja ällöttävä olo kokoajan.

Kefexin maistuu kamalalle. Flagyl ei miltään.

Mies, 40v.

Vierailija
42/71 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin Flagyl bakteerivaginoosiin, 7 vrk suositus mutta kestin 4 päivää: todella uupunut ja kuumeinen olo vaikka lämpöä ei ollut. Tuntui myös aiheuttavan närästystä. Sain myös paniikkikohtauksen kuurin aikana, ja olen saanut sellaisen vain kerran aikaisemmin elämässäni? 

Lääkäri sanoi että jos jaksaisin syödä 5 pvn vielä niin BV pysyisi ainakin kurissa.. hmm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2015.

Kuusi vuotta vanha.

Vierailija
44/71 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka aloitus on vanha? Tätä myrkkyä myydään edelleen

Vierailija
45/71 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuuri päällä.. Maha sekaisin ja ällö olo kokoajan.. Uloste oli todella tummaa..

Vierailija
46/71 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans PAHA antabusreaktio KOLME päivää kuurin loputtua, PUOLIKKAASTA viinilasista. Että sillai. Muuten ei muita sivuvaikutuksia.

Uskoisin että hiivaa ei tuu niin helposti jos laitat kookosöljyä emättimeen ja vältät sokeria/karkkeja pari viikkoa kuurista. Itse vältän hiivan tällä tavoin.

Vierailija
47/71 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Flagyl-kuurin suolistotulehdukseen kauan sitten. Olin ollut tosi kipeä jo pitkään, enkä muista tai pysty erottamaan, mikä oli lääkkeestä, mikä sairaudesta johtuvaa. Mutta nuori kun olin, piti kuurin jälkeen päästä heti juhlimaan. Seurauksena elämäni sekavin ja pelottavin humalatila. ☹️

Vierailija
48/71 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysynyt mahassa.

Vierailija
49/71 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa viidettä päivää flagyl kefeksi kuuri,alkuun maha oli sekaisin söin precosaa se helpotti.

Vierailija
50/71 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtutulehduksessa ristiselkä kipeä?

Vierailija
51/71 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menossa viidettä päivää flagyl kefeksi kuuri,alkuun maha oli sekaisin söin precosaa se helpotti.

Juuri söin minäkin 10 päivän kuurin divertikuliittiin. Väsytti armottomasti vatsa löysällä ja Precosa todella auttoi.

Vierailija
52/71 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paraikaa Flagyl + Kefexin- kuuria bakteerivaginoosiin. Vatsa on ollut hieman löysä, ei pahasti. Uupumus ja elämän nielevä ahdistus ovat ehkä pahimmat oireet. Tosin ne voivat johtua ihan muistakin asioista, en ole varma. Mahasta kyllä sanotaan että se on ihmisen toiset aivot, ja jos sen bakteerikanta saa niskaansa antibiootit, psyykkinen oireilu voi olla hyvinkin odotettavissa.

Vierailija
53/71 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tällä hetkellä Flagynolia (sekä jotain muuta lila valkoinen pieni paketti antibioottia) kohtutulehdukseen 3x/pvä, 3/10pvä menossa ja minulla on seuraavat oireet: pahoinvointi, ruokahaluttomuus, kova väsymys, pistely iholla koko kehossa, limaklöntit kurkussa, alapään kuivuminen ja ihon paloherkkyys jopa (mustien) housujen läpi, huimaus, kömpelyys, irtaantumisen tunne, hitaus päässä ja liikkeessä...

Edeltävänä iltana ennen kuurin alkua join kaksi lasia Sangriaa ja sain ensimmäisenä kuurin iltana antabus reaktion. Lievänä onneksi, mutta oksetti, hikoilin ja kylmin vuoron perään ja olin väsynyt, ahdistunut sekä itkuherkkä.

En tiedä uskaltaako tätä myrkkyä syödä kokonaisen kuurin. Onko kellään vastaavia oireita? Mikä avuksi?

Vierailija
54/71 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Flagyl-kuurin 3 päivä vasta menossa ja myös kauhea känninen tunne päässä ja huimaus. Vasemman puolen päänsärky.. Pelottavaa😱

Miten tätä voi syödä 10 päivää.. tosi kauhea olo:(

Vierailija
55/71 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä kun nappasin juuri ekan tabletin viikon kuurista. Saa nähdä miten käy :(

Vierailija
56/71 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syönyt flagylia bakteerivaginoosiin, niin mikä on ollut kuurin pituus, ja montako tablettia päivässä? 

Vierailija
57/71 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 pvä kuuri 6h välein tabletti, bv hoitoon. Mulla ollu oireina  järkyttävä maku suussa, varsinkin aamulla. Pääkipua, pahoinvointia ja huimausta ollu vähän. 

Vierailija
58/71 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää ennen kuuria joulu lögiä lasillinen ja kauheita painajaisia koko kuurin ajan. Kuurin jälkeen yksi saunakaljan ja kutiava ihottuma joka paikkaan. 

Vierailija
59/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti syödä Flagyl-kuuri. Kuurin jälkeen maha on ollut ihan sekaisin. Vatsaoireet ovat vieläkin menossa ja sitä on kestänyt vähintään viikon. Suolisto ei pysty toimimaan kunnolla, joten tulee ripuli aina kun syö jotain.

Maitohappobakteereita, piimää, viiliä, Molkosania, kauravelliä on syöty. Mikään ei ole vielä palauttanut suolistoa kuntoon viikon sisällä.

Olen ripuloinnin jälkeen tehnyt itselleni vesiperäruiskeen. Lisäsin veteen Molkosania, joka on maitoheraa ja rauhoittaa mahaa. Olen hoitoalan ammattilainen. Ulostuksen jälkeen maha rauhoittui, mutta mitään ei kärsisi syödä tai ripuli tulee takaisin. Joten sitten välttelin ruokia, jotka kehittävät kakkaa ja pidätyin mehuissa, piimässä yms. vetelissä syömisissä. Kahvi ei käy ollenkaan.

Vierailija
60/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai hiivaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme