Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos Tinderissä mies sanoo, että häntä ahdistaa ravintolassa käynti?

24.02.2023 |

Mikä ajatus teille tulee tästä ekana mieleen:

Kerran viestittelin Tinderissä erään mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Kirjoitin, että sä vaikutat mukavalta ihmiseltä. Olisi kiva tavata sinut joskus ja käydä vaikka ravintolassa syömässä. Tähän mies vastasi, että minua ahdistaa ravintolassa istuminen, mutta voinko viedä sinut kävelylle tai kahville?

Minulle ainakin tulee tästä lauseesta ekana mieleen, että onpa kummallisia ongelmia ihmisillä. Että ravintolassa syöminen ahdistaa...? Se on kuitenkin yleensä ihmisten mielestä kivaa ja tuo vaihtelua arkeen, varsinkin jos käy hienossa ravintolassa. Ja lisäksi tulee mieleen, että onko hänellä muitakin ihan tavallisia juttuja, mitä hän ei voi tehdä, kun ahdistaa niin kovasti. Esimerkiksi, että hän ei voi kulkea julkisilla liikennevälineillä kun ahdistaa istua tuntikausia tuntemattomien ihmisten vieressä, ei voi käydä leffassa kun ahdistaa istua pimeässä salissa , uimahallissa ei voi käydä kun ahdistaa niin valtavasti olla lähes alastomana muiden ihmisten katseltavana...

Tosi rasittavaa olisi olla parisuhteessa tai ihan vaikka jos kaverina olisi tyyppi, josta pitäisi aina ottaa huomioon, että mitä ei voi tehdä, kun toista alkaa ahdistaa. Ja esimerkiksi matkoilla olisi hankalaa, kun ei voi syödä ravintolassa vaan pitää aina ostaa Take awayna ruuat hotellihuoneeseen tms.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: pankkitilin tilanne ei kestä ravintola-aterioiden tarjoamista.

2/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina jatkui siis siten, että sovittiin sitten treffit Espresso houseen. Mies otti ihan vaan pienen kaakaon. Hän oli ihan kiva, mutta vaikutti aika ujolta. Olisin halunnut tavata hänet uudelleen, mutta hän ei ollut samaa mieltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot idiootti!

Vierailija
4/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti on muitakin tavallisia tilanteita jotka ahdistavat. Toki varmuuden saa kysymällä.

Itse laittaisin vasemmalle ja etsisin normaalia seuraa.

Vierailija
5/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän olisi halunnut tavata sinut?

Vierailija
6/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oudolta ja sitten vielä tilannut kaakaon. Ei jatkoon.

Vierailija
7/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on varmaan kunnon mies. Voi olla parempaa tekemistä kuin lohnottaa valmiissa pöydissä pastaa jauhamassa. Tai sitten vähissä varoissa. Tutustuisin.

Vierailija
8/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.

Christiiina taas keksimässä uusia trollauksiaan. Katsokaa sen profiili, näkee mitä kirjoitellut, esittää milloin perheenäitiä milloin nuorta teiniä, pari kertaa vastaillut omiin trollailuihinsa muka-miehenäkin.

9/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: pankkitilin tilanne ei kestä ravintola-aterioiden tarjoamista.

Ei ollut kukaan puhunut tarjoamisesta. Ihan olisin itse maksanut ruokani ja kun sitten lopulta käytiinEspresso housessa, niin minä maksoin omat ostokseni (chai latte ja leivos). Mies otti pienen kaakaon. Ja tämä mies oli ammatiltaan lääkäri, eli ei varmasti ollut rahasta kiinni. Tai jos oli, niin sitten hänen oli pakko olla joku rahapeliriippuvainen, joka pelaa kaikki rahansa heti palkkapäivänä.

Ja lisäksi, se on aina hankala, jos valehteleee, koska sitten pitäisi muistaa mitä on valehdellut. Koska jos me oltaisiin jatkettu tapailua ja hän olisi joskus ehdottanut ihan spontaanisti, että käytäisiinkö lounaalla vaikka kiinalaisessa ravintolassa, niin silloinhan minä olisin hämilläni, koska hänhän oli aiemmin sanonut, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen.

Vierailija
10/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ekat treffit ei ole kiva sopia ravintolaa, syynä tosin ei mikään ahditus, vaan että joskus tavattava henkilö osoittautuu sellaiseksi, että kahvikupin juominenkin tekee tiukkaa.

Minkään ravintolassa ahdistujan kanssa en tod nök haluaisi edes tavata ensimmäistäkään kertaa.

11/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.

Christiiina taas keksimässä uusia trollauksiaan. Katsokaa sen profiili, näkee mitä kirjoitellut, esittää milloin perheenäitiä milloin nuorta teiniä, pari kertaa vastaillut omiin trollailuihinsa muka-miehenäkin.

En ole trolli. Tämä tarina on totta. En ole koskaan esittänyt ketään.

12/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot idiootti!

Kuinka niin? Onko sinusta normaalia, että ravintolassa syöminen tuntuu ahdistavalta ?

Vierailija
13/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni istumis ja tuijottelutreffit ei ole hyvä idea 1.treffeiksi.

Kävely tai jokin muu aktiviteetti on paljon rennompaa.

Aika tuomitsevia viestejä tässä ketjussa, vaati mieheltä varmasti rohkeutta myöntää, että asia ahdistaa.

Tämän perusteella miehen kannattaa aina valehdella.

Vierailija
14/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että mies etsii seuraa tinderissä eikä livenä?

Vierailija
15/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joillekkin ahdistavaa.

Mutta ihminen voi olla kultakimpale vaikkei tykkää ravintoloissa istuskella! 🌹

Vierailija
16/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkojia pelkää, vaikeaa on syödä yhdellä kädellä wc käynnin jälkeen. Varsinkin jos pari hammasta puuttuu.

Vierailija
17/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni istumis ja tuijottelutreffit ei ole hyvä idea 1.treffeiksi.

Kävely tai jokin muu aktiviteetti on paljon rennompaa.

Aika tuomitsevia viestejä tässä ketjussa, vaati mieheltä varmasti rohkeutta myöntää, että asia ahdistaa.

Tämän perusteella miehen kannattaa aina valehdella.

Kävellessä ei voi edes katsoa toista silmiin, eikä näe toisen ilmeitä. Kävelytreffejä ehdottavasta tulee mieleen sarjatreffailija jonka suurin pelko on että joutuu maksamaan naiselle 2 euron kahvin. Ei kiitos.

Kenenkään ei kannata valehdella, vaan etsiä seuraa joka sopii itselle. Ravintoloita pelkäävälle toinen samanlainen.

Vierailija
18/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.

Mitä väliä? Minusta ajatusleikit ovat ihan hauskoja. Ei minua kiinnosta tippaakaan onko aloitus totta vai keksitty. Eihän siitä voi koskaan olla varma.

Vierailija
19/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että joku asia ahdistaa on aika normaalia.

Tosi monia ahdistaa vaikka ajatus mennä uimahalliin. Riisuutua ja kävellä hallilla lähes puolialasti siellä kaikkien katsottavissa. Toisia taas ahdistaa tilanne, jossa pitää syödä tunteja jossain paikassa, etkä voi nousta ja jaloitella milloin haluat tai ehkä toisella on vähän rahaa ja hän ei tiedä maksatko oman osuutesi ja häntä ahdistaa riittääkö rahat ja otatko jotain kallista jne.

Itse ihmettelen tätä, ettei ne ilmaiset kävelyt kiinnosta useampia. Niissä kun ei ole kuin etuja. Voit olla niin kauan kun haluat. Voit valita itse reitin. Helppo puhua, kun kukaan ei kuuntele edes vahingossa. Kaikki ajankohdat sopivat, ei tarvitse miettiä aukioloaikoja. Kenenkään ei tarvitse miettiä kuka maksaa ja jääkö velaksi jotain ja jos väsyttää voi aina istua puiston penkille. Sen lisäksi näitä kävelytreffejä voi järjestää vaikka kuinka monta ilman stressiä.

Itse en ole mikään syömä ja juomatyyppi. Minusta se ei nyt ole kauhean kiva tapa viettää vapaa aikaa, olla aina tunkemassa suuhun jotain. Mielummin pyörä tai kävelyretki tai sitten ihan vaan puistossa istuminen.

Vierailija
20/72 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se, että joku asia ahdistaa on aika normaalia.

Tosi monia ahdistaa vaikka ajatus mennä uimahalliin. Riisuutua ja kävellä hallilla lähes puolialasti siellä kaikkien katsottavissa. Toisia taas ahdistaa tilanne, jossa pitää syödä tunteja jossain paikassa, etkä voi nousta ja jaloitella milloin haluat tai ehkä toisella on vähän rahaa ja hän ei tiedä maksatko oman osuutesi ja häntä ahdistaa riittääkö rahat ja otatko jotain kallista jne.

Itse ihmettelen tätä, ettei ne ilmaiset kävelyt kiinnosta useampia. Niissä kun ei ole kuin etuja. Voit olla niin kauan kun haluat. Voit valita itse reitin. Helppo puhua, kun kukaan ei kuuntele edes vahingossa. Kaikki ajankohdat sopivat, ei tarvitse miettiä aukioloaikoja. Kenenkään ei tarvitse miettiä kuka maksaa ja jääkö velaksi jotain ja jos väsyttää voi aina istua puiston penkille. Sen lisäksi näitä kävelytreffejä voi järjestää vaikka kuinka monta ilman stressiä.

Itse en ole mikään syömä ja juomatyyppi. Minusta se ei nyt ole kauhean kiva tapa viettää vapaa aikaa, olla aina tunkemassa suuhun jotain. Mielummin pyörä tai kävelyretki tai sitten ihan vaan puistossa istuminen.

Sehän on hyvä, että on olemassa kaltaisiasi kävelytreffien ystäviä. Jokaiselle jotain. Minä istun erittäin mielelläni tunkemassa suuhun jotain siellä ravintolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi