Flagyl antibiootti, millaisia sivuoireita?
Onko kukaan syönyt Flagylia? Määrättiin ensimmäistä kertaa.
Kommentit (71)
Itse jouduin syömään kolme flagyl+v-pen kuuria putkeen ja viimeisen jälkeen iski sitten emättimeen hiivatulehdus. Onneksi sai ihan helposti hoidettua pois lääkkeillä. Itsellä tämä kuuri ei vaikuttanut vatsaan mitenkään vaikka oli tosi vahva kombo.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2012 klo 21:25"]Missä kaikessa muussa on alkoholia? Onko muotovaahdoissa? Minulla on kampaaja huomenna, tarkoitus ottaa tummaan pohjaan vaaleita raitoja, onko hiusväreissä alkoholia? t. ap
[/quote]
Ihan hyvin voit mennä kampaajalle ja käyttää hajuvesiä ja vaikkapa käsidesiä. Jännästi itse selvisin ilman mitään oireita vaikka käsidesiä monta kertaa päivässä ja ammatiltani kampaaja. Jos jostain tulee huono-olo niin olet hetken ilman. Ei kannata maalailla tälläisiä idioottimaisia piruja seinille.
Se alkoholin varoaika on paketissa ihan liian lyhyt. Menin yhdestä pienestä punkkulasista ihan sekaisin useita päiviä varoajan mentyä!
Se alkoholin varoaika on paketissa ihan liian lyhyt. Menin yhdestä pienestä punkkulasista ihan sekaisin useita päiviä varoajan mentyä!
Söin kahden viikon kuurin, eikä tullut oikeastaan minkäänlaisia sivuoireita. Ainoastaan pissa haisi vähän oudolle. Otin myös muutaman lasin viiniä kuurin loppumista seuraavana päivänä, eikä tullut huonoa oloa. Olen näköjään päässyt helpolla kun vertaa muiden kokemuksiin!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:29"]Söin kahden viikon kuurin, eikä tullut oikeastaan minkäänlaisia sivuoireita. Ainoastaan pissa haisi vähän oudolle. Otin myös muutaman lasin viiniä kuurin loppumista seuraavana päivänä, eikä tullut huonoa oloa. Olen näköjään päässyt helpolla kun vertaa muiden kokemuksiin!
[/quote]AV-mammat on niin herkkiä
Miten mä muistelisin, että suositus onkin välttää alkoholia 3vrk kuurin jälkeen? Ei suinkaan vain 24 tuntia. Voin kyllä muistella väärinkin. Mulla ei tuosta tullut muistaakseni ihan älyttömiä oireita, vaikka aika hevoskuurin söinkin (flagyl + joku toinen antibiootti muistaakseni) ja 3x vrk. Vatsa tosin oli vähän sekaisin, mutta lääkkeiden otto ruuan kanssa + maitohappobakteerit helpottivat sitäkin. Töissä käytin kyllä käsidesiä, ei tullut mieleen että siitä voisi olla haittaa ja ei ainakaan mitään isompaa ollutkaan koska en muista erityisiä oireita siihen liittyen.
Minä kestän metronidazolia (Flagylin pääaine) korkeintaan viisi päivää. Muita antibiootteja en voi käyttää koska olen sairastanut clostridium difficilen, mikä on vaarallinen antibioottiripuli ja voi uusia jos käyttää vääriä antibiootteja... No kuitenkin, sivuoireet ovat joka kerta aivan helvetilliset:
Ikenien kipu ja jomotus, pahoinvointi, vatsa löysällä, huimaus ja epätodellinen olo, hyytävä ahdistus, lähes itsetuhoinen masennus, ruokahaluttomuus, "humauttava" väsymys ja päänsärky. Nämä omia kokemuksiani - olkaa onnellisia te jotka pääsette vähemmällä!
Minulta oli suoliston bakteerikanta kadonnut. Sen korjaaminen vaati pidemmän kuurin vahvoja maitohappobakteereita.
Mulla tuli Flagyl Comp kuurin (7 päivää) loppupuolella neurologisia oireita, eli paniikkihäiriön omaisia tuntemuksia, huimausta, näön "aaltoilua" ja sellaista ulkopuolisuuden tunnetta mitä on hankala selittää, mutta tietyllä tapaa vähän niinkuin olisin irtautunut ruumiistani. Nää loppui kun kuurikin loppui. Ja alkoholia join ekaa kertaa vuorokauden päästä, eli kun laitoin vikan puikon illalla, niin seuraavana iltana juhlissa join viiniä, ja ei tullut oireita.
Onnittelut, olette juuri posauttaneet mikrobejanne, siitä oireet :DD Niitähän riittää, mutta hyvä on tuokin alku, mitä olette raportoineet. Ei kun vahvaa B-vitamiinia mukaan ja glutamiinia, jos suolisto tuntuu hajoavan, niin olette matkalla parempaan :D
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, olette juuri posauttaneet mikrobejanne, siitä oireet :DD Niitähän riittää, mutta hyvä on tuokin alku, mitä olette raportoineet. Ei kun vahvaa B-vitamiinia mukaan ja glutamiinia, jos suolisto tuntuu hajoavan, niin olette matkalla parempaan :D
Katsos vaan, saatinhan me asiantuntijakin paikalle. En ymmärtänyt sanaakaan tästä sepustuksesta, mutta onneksi oli noita hymiöitäkin, niin tyhmä osaa edes katsoa kuvat.
Pari päivää ennen kuuria otettu terästetty jouluklögi aiheutti koko kuurin ajan painajaisia.
Minä join ykkösoluen kaksi päivää kuurin jälkeen, ja tuli kamala olo, ihan kuin anafylaktisessa shokissa
Tämä on muuten ykkösantibiootti keuhkoklamydian häädössä; siitä oireet. Tosin pitäisi ottaa 5x päivässä. Itse ottaisin tiamiinikuurin vielä päälle, sillä tuolla reaktiolla on taipumusta sekoittaa sokeriaineenvaihdunta tilapäisesti.
Söin tuota joskus vuosia sitten muistaakseni hammastulehdukseen, ja muistan vain yhden asian. Tuolloin olin menossa tärkeään työhaastatteluun, ja ensimmäisenä sinne päästyäni minun oli kaunistelematta kysyttävä haastattelijalta vessan sijaintia koska meinaa tulla housuun.
Joo siis järkyttävän ripulin aiheutti mulle :D
Flagyl 400 mg - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTcxMzI3NCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti
Missä kaikessa muussa on alkoholia? Onko muotovaahdoissa? Minulla on kampaaja huomenna, tarkoitus ottaa tummaan pohjaan vaaleita raitoja, onko hiusväreissä alkoholia? t. ap