Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flagyl antibiootti, millaisia sivuoireita?

Vierailija
16.10.2012 |

Onko kukaan syönyt Flagylia? Määrättiin ensimmäistä kertaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti syödä Flagyl-kuuri. Kuurin jälkeen maha on ollut ihan sekaisin. Vatsaoireet ovat vieläkin menossa ja sitä on kestänyt vähintään viikon. Suolisto ei pysty toimimaan kunnolla, joten tulee ripuli aina kun syö jotain.

Maitohappobakteereita, piimää, viiliä, Molkosania, kauravelliä on syöty. Mikään ei ole vielä palauttanut suolistoa kuntoon viikon sisällä.

Olen ripuloinnin jälkeen tehnyt itselleni vesiperäruiskeen. Lisäsin veteen Molkosania, joka on maitoheraa ja rauhoittaa mahaa. Olen hoitoalan ammattilainen. Ulostuksen jälkeen maha rauhoittui, mutta mitään ei kärsisi syödä tai ripuli tulee takaisin. Joten sitten välttelin ruokia, jotka kehittävät kakkaa ja pidätyin mehuissa, piimässä yms. vetelissä syömisissä. Kahvi ei käy ollenkaan.

Hoitoalan ammattilaisena söit varmasti antibioottien yhteydessä myös Precosaa? Maitohappobakteerit eivät auta samalla tavalla kuin saccharomyces.

Vierailija
62/71 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Kohtutulehdukseen, ei muuta mutta nyt on psyykkinen sekavuus haluaisin vahingoittaa itseäni. En käytä alkoholia. Jotain peruuttamatonta ja pelkään hirveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointia tuli

Vierailija
64/71 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko se juuri tämä antibootti mutta muistaakseni jostain tuli paha ihottuma koko kehoon. Mutta muistan syöneeni joskus juuri tätä flagylia

Vierailija
65/71 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se antibiootti joka aiheuttaa helposti akillesjänteen menetyksen? 

Vierailija
66/71 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaginiittiin/BV flagyl 2x2000mg ensimmäisenä päivänä siis 5x400mg ja kolmantena päivänä sama. Toisena päivänä ei lääkettä. Vielä en osaa sanoa, miten on tehonnut

Etenkin aamulla tablettien ottamisen jälkeen outo maku/tunne suussa kun juon tai syön. Kutinaa jonkun verran alapäässä, mutta tätä oiretta oli jo ennen kuurin aloitusta, joten vaikea sanoa johtuuko siitä vai onko tulehduksen oireilua. Vähän semmonen normaali väsyneempi/voimattomampi olo ku normaalisti, mutta ei mitenkää radikaalisti.

Tänään tosiaan oon ottanut tuon viimeisen 5x400mg. Toivottavasti ei nyt ilmenis mitään sen kummempia sivuoireita ja tää tulehdus alkais helpottaa 🙃

Vierailija
67/71 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ruokahaluttomuus!

Vierailija
68/71 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin tätä lääkettä yhdessä erään toisen (en muista nimeä) lääkkeen kanssa kohtutulehdukseen, ja muistan että oli koko kuurin ajan ja jonkin aikaa myös sen loputtua paha maku suussa. Hajuvesiä ym. käytin kyllä normaalisti.

Otin eilen illalla ekan pillerin tästä kuurista ja vaikka pilleri on nielty ja päälle syöty yms, se maku puskee läpi. Maku on niin hirveä että turhaa mitään hyvää ruokaakaan on varmaan syödä, kahvikin kun maistuu lääkkeeltä. 

Luulin jo olevani vainoharhainen tän maun suhteen, kun kukaan muu ei ole kirjoittanut siitä!

Vierailija
69/71 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl ilman reseptiä - https://euhealth247.com/fi/drug/flagyl Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
70/71 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön tällä hetkellä Flagynolia (sekä jotain muuta lila valkoinen pieni paketti antibioottia) kohtutulehdukseen 3x/pvä, 3/10pvä menossa ja minulla on seuraavat oireet: pahoinvointi, ruokahaluttomuus, kova väsymys, pistely iholla koko kehossa, limaklöntit kurkussa, alapään kuivuminen ja ihon paloherkkyys jopa (mustien) housujen läpi, huimaus, kömpelyys, irtaantumisen tunne, hitaus päässä ja liikkeessä...

Edeltävänä iltana ennen kuurin alkua join kaksi lasia Sangriaa ja sain ensimmäisenä kuurin iltana antabus reaktion. Lievänä onneksi, mutta oksetti, hikoilin ja kylmin vuoron perään ja olin väsynyt, ahdistunut sekä itkuherkkä.

En tiedä uskaltaako tätä myrkkyä syödä kokonaisen kuurin. Onko kellään vastaavia oireita? Mikä avuksi?

Vanha ketju löytyi googlaamalla. Itselläni myös mm. huimaus, kömpelyys, hitaus päässä ja liikkeessä. Jos jollain on kokemusta, niin paraneeko nämä ajan kanssa kuurin loputtua?

Vierailija
71/71 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kefeksiini ja flagyl, juuri sain 7 pvän kuurin loppuun (3xvrk molempia). Ekat 3 päivää ei ollut mitään, mutta sitten alkoi hiipiä äklö olo ja paha maku suussa koko ajan. Pieniä näköhäiriöitä, huimausta ja tinnitusta lisänä, mutta ei haittaavan paljon. Precosaa plus maitohappobakteereja ottanut tässä lisänä. Jospa tämä äklötys pian tasaantuisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme