Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä avuksi kun lapset repii tapetteja ?
01.09.2007 |
Mä en ymmärrä mikä vimma niihin on iskenyt. Sen aloitti 4 vuotias ja sen huoneen seinien tapetista puuttuu jo melkein joka saumasta paloja. Eilen keksi 2 vuotias repäistä eteisen seinästä oikein ison siivun. Onneksi sain sen liimattua siististi takaisin. on koitettu puhua asiasta ja tietävät kyllä että niin ei saa tehdä.
Kohta menee hermot jos en saa tätä loppumaan. Onko muilla olu koskaan tällaista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kynät pois ja jäähyä, rangaistuksia, itse pesemään ja hinkkaamaan taideteoksiaan. Silti pitää yrittää välillä vielä. Lapset 2v ja 4v myös.
Tapetteja ei ole onneksi, ne olisivat aivan varmasti riekaleina. Verhotkin revitään aika ajoin aina alas. Kieltoja kun pitää aina uhmata välillä.