Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++TOUKOTUHISIJAT pe, la, su+++++++

31.08.2007 |

aloitin uuden pinon...

KORALLI: kitos paljon linkeistä! Pitää ruveta tekemään tuollaista käyrää, niin voipi pysyä ajan tasalla paremmin ja seuratakin lämpöjä.

tänään on kp36. Viime kierto kesti tämän 36 päivää¿eli jos samalla tavalla mennään, niin huomenna tulee täti¿ei oo mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Lämpöjä oon mitannut vasta viimeiset 5 päivää, ja on ollut joka päivä 36.8 aamulla. ehkä huomenna tai pian alkaa yk4. Olis nyt edes jotain tuntemuksia, muuta kuin palelu¿mutta luulenpa että se on vaan flunssanpoikasta, ehkä.

plutuna: onneksi olkoon plussasta!!! Hirmuisen paljon!!

fatmama: täytyy toivoa, että sun myöhässä oleva täti onkin vauva!! +++++säteitä!

minmax: onnea plussasta! Tarrasukkia mukaan!

No, niin¿jäljellä on vielä muutama toukokuisten peränpitäjä¿. kohta alkaa mulle olla ihan sama tämän kuukauden osalta kuinka käy¿kunhan vaan jotain tapahtuisi, eikä tarvitse odotella koko ajan tapahtuuko jotain vai ei.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, vaikka sadepäivä. Niin, en tietenkään aiemmin tarkottanu, että on ikävä lukea näitä juttuja, vaan että on ikävää, että sellasia vaikeuksia on :(

Palaan vielä parin viikon takaseen kirjakeskusteluun. Joku (oliko tupajumi) mainitsi toisenki kirjan, nimittäin Elämä ennen syntymää. Sehän oli loppuunmyyty kirjakaupoissa, mutta tuolta huutonetistä löytyy vähän eri hinnoilla myyjästä riippuen. Sain siis kirjan eilen käsiini :D On siis tullu tänään luettua, tai no, täytyy myöntää, että eilen jo illalla selailin ;) Siihen aiempaan kirjaan (Syntyy uusi elämä) verrattuna niitä ihania kuvia ei oo läheskään niin paljoa, mutta asiasisältöä vieläkin enemmän. Ilo on lukea. Noi siis on melko erilaiset kirjat toisiinsa verrrattuna, vaikka tietty samojaki asioita löytyy paljon.

Omaa napaa tässä sen verran, että ihmeellisen rauhallisesti on tää viikonloppu menny, siis piinailun kannalta. H-hetki on kuitenkin ihan jo oven takana kolkuttelemassa, täti voi tulla hyvinkin pian. No varmasti viimiestään tiistaina alan hermoilla :S Nyt en ees oo ihan perillä ees päivistäkään :D

Vierailija
22/29 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitki samaan aikaan kirjottamassa. Hitsi, ku se täti taas tuli sinne, toivottavasti tosiaan se gyne osais auttaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanoi tosta elämä ennen syntymää-kirjasta, kiitos sulle vinkistä. Ja ite sekoilin äsken ton toisen kirjan nimessä, se oli syntyy uusi ihminen, eikä elämä... sekoilen...

Vierailija
24/29 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt lukenut implantaation/kiinnittymisen ja ovulaation oireista ja nehän ovat lähes samankaltaisia! En ollut uskoa lukemaani. Joten hätiköidysti eilen pidin itseäni raskautuneena. Sori. Kiitos teille neuvoista, toitte osaksi tekin maanpinnalle. Minulle ainakin saa suoraan sanoa mielipiteitä jatkossakin, esim. juuri siitä, että miksi ette uskoisi minun olevan raskaana. En siitä pahastu, päinvastoin, se on avuksi!

Ihmetyttäähän se vieläkin, että näin järisyttäviä oireita minulle ovulaatio aiheuttaisi, kun en ole koskaan eläissäni ovulaatiota paljoa noteerannut. Minullahan on ollut synnytyksen jälkeen vasta 2 menkat ja jospa tämä oli nyt vasta ensimmäinen ovulaationi synnytyksen jälkeen ja ehkä sen vuoksi niin voimakas. (Toivottavasti ovu- ja myös PMS-oireeni eivät ole jatkossa tällaisia, minulla ei ole koskaan ollut MITÄÄN menkkoihin viittaavaa oireilua) Mahaan sattui eilen niin, että melkein menin makoilemaan. Mahaan sattuu edelleen vähän, muttei eilisenkaltaista suurta kipua. Lisäksi se tuhrutteluvuoto oli minulle aluksi selvä merkki, että nyt onnasi, mutta kun sitäkin voi olla ovulaation aikana, äsh.

Tämä ovulaatiojuttu on nyt vienyt voiton, sillä tein taas tänään aamupäivällä sen lähes positiivisen/positiivisen (ehkä minimaalisen aavistuksen vaaleampi se testiviiva, kuin kontrolliviiva) ja limat olivat tosi venyviä ja kohdunnupukka korkealla, tosi auki ja vielä pehmeäkin.

Olen tuntenut tuntemuksia mahan vasemmalla puolella, luulenpa, että sieltä lähdetään/on lähdetty liikkeelle.

Lisäksi vielä se huomattava alilämpö, josta heti luin netistäkin ja juuri ennen ovuahan sellainen pudotus voi olla. Lapsi on saatu nukkumaan, joten odottelen tässä, että hra suvaitsee käväistä luonani elokuvan mainoskatkolla! :) Romanttista! Mutta elokuva oli kerinnyt alkaa, kun nukuttamiset oli tehty ja en halua odottaa elokuvan loppuun, se voi olla tunneista tai minuuteista kiinni, että portit sulkeutuvat :)

Toisaalta harmittaa pudota eilisen raskautuneesta olotilasta, mutta toisaalta on hyvä mieli, koska tiedän nyt ovuloivani yleensäkin, se on jo suuri juttu se. Ja nyt kun nuo ovistikut tuntuvat löytävän sen hedelmällisen ajan puuhastella (ovatko sitten oikeassa, se on toinen juttu), niin se auttaa paljon jo asiaa, ei tarvitse sitten jatkossa puuhastella koko kuukautta. Mieluummin sitten vaikka yksi viikko joka päivä. Ihana saada edes jotain suuntaa, että koska ovu on, ihan hakuammuntaa ollut tähän asti ja sen vuoksi puuhailtu kauhean paljon. (Mutta toivottasti nyt ei tämän kierron jälkeen tarvitsekaan puuhailla) On ollut myös mukavaa oppia uutta omasta kehosta, koskaan ennen en ole limoja ja nupukoita tsekkaillut jne.

Minulla tämä kuumeilu on kyllä 10-kertainen ekaan kertaan verrattuna. Ihan pää sekaisin tästä, ajatukset vain tässä asiassa.

Tulipas pitkä selostus, mutta toivottavasti tulee itsekin näillä höpötyksillä autettua samassa tilanteessa olevaa, eihän sitä koskaan tiedä. Pidetäänhän toisemme ajantasalla!

(Missä se mies viipyy....!)

Vierailija
25/29 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kp 12/29 ja alavatsaa jomottelee lupaavasti, suorastaan särkee:)

Pitää kaapata mies illalla kainaloon...

Kiva kun kroppa vihdosta viimein toimii. Tässä on monta vuotta mennyt, että tähän on päästy. Ikinä, en ikinä enää sekoita kroppaani hormoneilla, niistä ei tule minulle kuin harmia!

Pitäkää peukut pystyssä, jotta meille saadaan toukokuun lopun vauveli...

Ikäeroa tulisi nuorimmaisen ja nelosen väliin reilut 1v 6kk. Ei mikään ihan kauhea ikäero...mutta lyhyemmästäkin on selvitty hengissä (1v 2kk) joten olisihan tuo jo luksusta :)

Kanelisokeri

Vierailija
26/29 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 11/30 joten peiton alla on touhuiltu useaankin otteeseen viikonlopun aikana :-P Vielä vaan lisää toimintaa niin eiköhän se siitä.... ainakin yritystä on ollut ja tulee olemaan.... ;)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, toivotaan plussia tälle viikolle moooonta....

Vierailija
27/29 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kyllä joka päivä käynyt vilkuilemassa teidän kuulumisia ja oli aikaa kirjottaa ku tyttö päiväunilla.....Vähän omaa napaa:Jänittää hirveästi huomenna pitäisi alkaa kuukautiset mut tietenkin toivo nettei ala:)Mitää raskaus oireita ei ole mutta ei kyllä ollut esikoisenkaan kanssa.Lauantaina tein huvikseni testin ja negaahan se näytti joten olen henkisesti varautunut että se ei plussaksi muutu ja nythän avsta 1yk joten ei senkään suhteen ole odotuksia.Viimeksi tärppäsi ekalla joten en mitenkään usko että nyt voisi.Ja mikä hassua niin ihan pelottaa jos niin käy(vaikka toivon tietenkin)!

No mutta poistunpa tästä nyt ja huomenna ilmottelen että kuinka käy....

Plussatuulia kaikille!

T:Sweet kp 33/32-35 yk1

Vierailija
28/29 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se täti sitten löysi tiensä Korallille. Pahoittelut =(. Mutta hyvä tietty ettei mennyt vaan tiputteluksi. Toivon oikein kovasti että testituloksista olisi apua!!!!

Seiskaseiska: Mulle tuli ovisoireet vasta esikoisen jälkeen, sitä ennen ihmettelin miten joku voi tuntea ovulaation =).

AnniHelen@ kp18/22-?

Vierailija
29/29 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten piinaillaan... Ovis on uskoakseni ollut. Koitan olla testaamatta ennen, kuin 14pv on kulunut, mutta katsotaan nyt, tuossa 4 Aconin 10-testiä odottaa :)

Tässä ehkä liikaa tietoa teille :) mutta voisitteko kertoa, koska uskoisitte minun ovuloineen? (Minä luulisin, että 02.09.?) Auttaisi minua tosi paljon jatkossa, jos tietäisin ovulaatiopäiväni.

-28.08. kp16/25-37 kohdunnupukka alkoi pehmeämään.

-29.08. kp17/25-37 ovistesti nega (Advanced, netistä, tarkkuus 25) Kohdunnupukka pehmeä.

-30.08. kp18/25-37 ovistesti tosi haamu. Kohdunnupukka pehmeä. Puuhaillessamme olin kuiva.

-31.08. kp19/25-37 ovistesti haamu. Viime yönä kuplintaa tms mahassa. Kerran pikkuisen vaaleanruskeaa tuhrutteluvuotoa pöksyissä. Nipistelyä mahassa. Mahdollisesti myös kipeä (tai kireät farkut syynä) Verenmaku suussa jonkin aikaa.

-01.09. kp20/25-37 ovistesti plussa. Mieletöntä kipua/kramppailua mahassa, sattui paljon. Jatkuvaa tunnetta mahassa. Maha tosi turvonnut ja mahdollisesti tavallista enemmän ilmaa. Kohdunnupukka tosi avonainen.

-02.09. kp21/25-37 ovistesti aamulla lähes plussa/plussa (pikkuriikkisen haaleampi, kuin kontrolliviiva) Ovistesti illalla nega. (mutta olin juonut aika paljon) Kohdunnupukka aamulla tosi avonainen, pehmeä ja korkealla. Illalla alemmalla, kiinteämpi jo, mutta edelleen paljon auki. Venyvää limaa aamulla, ehkä kananmunanvalkuisen tapaista? Illalla ei enää venyvää? Puuhaillessamme olin kuiva. Aamulämpö tavallisella kuumemittarilla piruuttaan mitattuani 35.8C, minulle huomattava alilämpö. (nousin yöllä monesti)

-03.09. kp22/25-37 ovistesti haamu. Aamulämpö 36.4C. (nousin yöllä monesti) Yrittäessämme puuhata olin kuiva. Kohdunnupukka pehmeähkö, paljon auki, matalammalla, kuin eilen illalla.

Puuhailtua tuli ainakin hyvin, kp8 alkaen jtp, sitten kp16, kp18, kp20, kp21 ja vielä olisin halunnut varmuuden vuoksi tänään kp22, mutta ei onnistunut. No, tuo saa riittää :)

Eli selvästi minulla on käynyt kanssa niin, että esikoisen jälkeen vasta olen alkanut tuntemaan ovulaation merkkejä. Toisaalta hyvä raskautumisen avuksi, toisaalta auts!

Kiitos! :)