Voiko olla ovista, vaikka ei ole oireita?
Mulla on nyt kp 16 ja ei ole oikein mitään ovis oireita. Mulla on kierto n. 30 päivää ja laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla huomenna kp 17. Mulla on mielestäni aina ollut selvät oireet, jotka alkavat limoilla. Mulla alkaa limat jo hyvissä ajoin ja kestävät monta päivää. Sitten alkaa alavatsa kivut, jotka myös kestävät useamman päivän ja sitten on ovis ja alavatsa kivut vielä jatkuvat muutaman päivän.
Mutta tässä kierrossa ei ole tullut vielä edes limoja kunnolla, nyt tulee vähän limaista vuotoa mutta ei läheskään niin paljon kuin yleensä. Alavatsa kivut on nyt alkaneet, mutta ei ole läheskään niin kipeät kuin yleensä.
Eli onko teillä tietoa mitä tämä voisi olla?
Eikö mulla ole nyt tässä kierrossa ovista ollenkaan?
Olen joskus ovista tikutellut ja viivat ovat tummuneet pikku hiljaa ja ovisviiva on tullut tummana sitten kun limoja on ollut useana päivänä ja alavatsakipuja on myös ollut useana päivänä.
Millaisia oireita muilla on ovisaikaa? Onko muilla samanlaisia oireita, kun mulla eli oireet kestää monta päivää ja oireet pahenee päivä päivältä. Vai olenko mää joku kummajainen. Kun yleensä kun lukee näitä juttuja, niin muilla ovisoireet kestää vaan yhden päivän ennen ovista.