Lue keskustelun säännöt.
Flunssa kuriin raskaana
31.08.2007 |
Heips, nyt kaikki raskaana olevalle sallitut flunssamyrkyt pinoon. Syksy tuli ja flunssa näköjään myös. Viime talvena olin flunssassa kuukausitokulla, niin että siitä tuli se " normaalitila" . Töissä pitäisi jaksaa eikä kiinnosta alkaa samaa niiskutusta uudestaan. Mitä ns. oikeita lääkkeitä saa käyttää olon helpottamiseen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paratabs ja panadol hot auttoivat ainakin mulla ja muista levätä sillä tauti vaan pitkittyy jos ei hoida itseään. Voi olla vaikeaa jos on lapsia ja työ mutta yritä järjestää itselles lepo.