Lue keskustelun säännöt.
Tuli mieleeni tuosta aurinko laskee-kysymyksistä. Tämä on aikuisille.
24.08.2007 |
Vastatkaapa tähän 4v pojan mulle tekemään kysymykseen:
Miten se tuuli liikkuu eteenpäin, kun ei siinä ole moottoria?
Kommentit (3)
Kaloista en osaa sanoa. Voihan ihminenkin sukeltaa silmät auki. Ehkä se vesi ei ärsytä samalla lailla kalojen silmiä. Kauhulla odotan milloin meillä aletaan kyselemään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
korkeapaineen alueelta, jossa sitä on liikaa, koska siellä ilma painuu alaspäin.
Tuuli on siis ilmiö, joka pyrkii tasoittamaan paikkojen välistä ilmanpaine-eroa.
vaikka niillä on silmät auki?"