Lue keskustelun säännöt.
hitto, sorruin polttaan röökin yli kolmeen kuukauteen
Kommentit (3)
Eikä maistunu pahalle, vaan tosi hyvälle... t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kannata sitä kumminkaan jäädä märehtimään. Ruoto suoraksi ja katse taas eteenpäin. Tsemppiä!
t. se täydellinen av-mamma