Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kysymys Noppies-äitiysfarkuista??
30.08.2007 |
Teillä joilla kokemusta Noppiesin äitiysfarkuista, jotka jäävät masun alle, mutta joissa on sellanen " kangastuubi" masun päälle, niin ysyvätkö hyvin päällä?
Katselin tuolla Bebesin sivuilla kyseisiä farkkuja ja monissa oli juuri tuo vyötärömalli. Kauniita olivat, mutta vähän epäilyttää tuo ylhäällä pysyvyys...
Kommentit (5)
pysyivät, mitä kokoa tarvitset? Minulla olis yhdet myydä, käytin niitä vain muutaman kerran..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulisin, että M koko olis oikea... Minkä kokoiset sinulla olisi?
mulla taisi olla kyllä L tai XL.. ja noissa kyllä pitää olla sopiva koko, muuten ei pysy ylhäällä.
Mutta ei voi mitään! Kiva kuitenkin, kun tarjosit! =o)
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
farkkuosa jaa aika matalalle, periaatteessa samaan kohtaan mihin mun tavalliset farkutkin loppuu ja siita ylospain alkaa sellanen trikoinen osa, mika tulee reippaasti navan ylapuolelle ja ainakin naa farkut istuu tosi hyvin ja on mukavat paalla. Sellaisia en kylla enaa ostaiskaan missa sita farkkuosaa jatkuu navan paalle, ovat epamukavat eivatka ainakaan mulla istu hyvin ja valuvat paalta. Nykyaan melkein kaikissa aitiysfarkuissa on toi trikoinen masuosa, sen voi kaantaa vaikka kaksinkerroin, jos tuntuu etta tulee liian korkeelle.