Miksei suomalaiset jo tajua etta legginsit, pillifarkut ja ballerinat-tyyli on OUT!!! Lukisitte muotilehtia kuten Vogue niin tietaisitte, siella kasketaan heivaamaan legginsit ja
Kommentit (56)
Talla Briteissa ihmisilla on viela pillifarkkuja mut ei noita legginseja kovinkaan ja sit leveita farkkuja ja harlem-housuja nakee jo jonkun verran. Mutta ei taa mikaan trendimaailman edellakavija kylla ole.
Pillitkin näyttää olevan mukana. Ja monen monta tunikaa.
Tai minä en kyllä käytä, sillä ei ole rahaa uusia vaatevarastoa joka vuosi muodinmukaiseksi. eikä halujakaan. Millainen ihminen minä sitten olen!!???
voguen nettisaittia, jos siellä vaikka muoti muuttuu... kato pitää olla HERMOLLAAA! muuten turistit pitää junttina
On ne niin kamalan näköisiä vaatteita.
Vierailija:
Seuraisitte enemmän muotijulkaisuja niin tietäisitte mikä on in ja mikä out.
niitä vielä ensi kesänä. Joten repikää siitä dorkat.
mutta silti se pukeutuu kasari-tyylin farkkutakkiin, pillifarkkuihin ja ballerinoihin! :)
ettei heidän tarvitse epätoivoisena etsiä tietoa trendeistä vaan he pukevat päällemsä mitä ITSE haluavat. Muodit muuttuu, koska sillä tehdään rahaa, ja jotkut maksaa...
Ja joku muotiasiantuntija sanoi, että nyt on muodissa yksilöllisyys ja kaikki on sallittua :)
ja kaupoistakin niitä saa onneksi vielä ostettua, parissa ns muotikaupassa ei oo ees ollu pillifarkkuja...kai sekin kertoo jotain... ja balleriinojakin inhoon...joten sopii mulle et jää pois muodista, vaikka en välitäkään muodista, pidän päällä mistä tykkään.
nakyy seka ihmisten paalla, etta kaupoissa legginsseja ja pilleja ja ballerinoja... Ne on edelleen myynnissa kaiken muun uuden ohella. Eli ei oo out, vaikkei uusinta muotia ookkaan!
legginseja, pillejä ja ballerinoja.
Pitääkö niistäkin alkaa nyt maksamaan järjetöntä hintaa, koska joku on päättänyt tehdä käytännöllisistä alusvaatteista muotia???
Haukutaan suosituin pukeutumistyyli mutta ei sitten lainkaan kerrota, mikä todella olisi in... :)
vaikka ovat olleet muodissa ;D
Pilli/legginsmuoti sopii mahtavasti Suomeen, ei tarvii koko ajan itkeä kun puntit on läpimärät :D
Ja lue jotain muutakin kuin Voguee, tulee elämään vähän enemmän sisältöä. Kokeile vaikka sellaisia julkaisuja kuin Time tai National Geographic? Tai hui kauhistus, miten olis joku ihan oikea KIRJA?!
suomessa on muotia se, mikä suomessa on muotia ja ollaan ylpeitä siitä - vai nolo pitäis olla