Lue keskustelun säännöt.
G: Montako laitetta tv:ssasi on kiinni? Mitä niillä kaikilla tehdään?
Kommentit (2)
luulen että tiedät mitä niil tehdään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänluulen että tiedät mitä niil tehdään
Toinen digiboxi, jossa on kovalevy ja joka näyttää pelkät digikanavat, kun päädigiboximme vastaanottaa satelliitti- ja digiohjelmia.
Sitten siinä on tallentava kovalevyllinen DVD-soitin, joka on kytkettynä molempiin digiboxeihin, jotta voimme tallentaa myös satelliittiboxista ohjelmia.
Sitten on vielä kotiteatterikaiutinsysteemi, joka on tosin vanha 5. 1-systeemi.
Joskus oli vielä lisänä vanha VHS-systeemi, jolla siirsimme vanhat elokuvat kaseteilta DVD:lle.
Arvatkaa kuinka vaikeaa tuo koko kompleksi oli kytkeä kun telkkarissa on vain 2 scart-liitintä!!!!!