Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kieltäydyin eilen antamasta lisää jälkiruokaa naapurin ylipainoiselle 6-vuotiaalle joka oli meillä syömässä.

Vierailija
30.08.2007 |

Tänään sitten soitti pojan äiti ja kysyi miksi olin pahoittanut hänen poikansa mielen. Poika oli kuulemma vaikuttanut illalla surulliselta ja kysyttäessä kertonut että hänen ystävänsä eli meidän poikamme äiti (eli minä) en ollut antanut hänelle jälkiruokaa koska hän on kuulemma lihava. En tietenkään sanonut hänelle mitään sellaista, sanoin vain että " etköhän nyt ole jo syönyt tarpeeksi makeaa" kun hän pyysi lisää jälkiruokaa. Pojan oma tulkinta on se että tämä johtui hänen kiloistaan... kyllähän se johtuikin, mutta en minä sitä hänelle sanonut!

Pojan äiti ei uskonut kun yritin kertoa hänelle miten asia todella oli ja hemostuksissani minulta lipsahti sitten lopulta että olisit kiitollinen etten suostunut lihottamaan lihavaa poikaasi yhtään enempää... tiedän, ei kovin fiksua ja koitin pyytää sitä heti perään anteeksi.

Nyt en vaan tiedä että miten naapurisopu tästä korjaantuisi. Ikävää on jo poikien äidit on turhaan riidoissa, kun pojat sattuvat olemaan hyviä ystäviä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään provoissa pitää pysyä hyvän maun rajoissa.

AP turhaan tuo oman tyhmyytensä tällä esiin.

Vierailija
82/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistumasta aterialle ollenkaan.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta tuo mitä tapahtui on ihan todellisesta elämästä, niin karulta kuin se kuulostaakin. Ja minulla itselläni on tilanteesta todella, todella kurja olo! Asiaa ei auta teidän ilkeät kommentit. ap

Vierailija
84/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään anna omielle enkä muille lapsille asioita, jos en katso tarpeelliseksi. Sanon, että tämä ei ole ravintola, jossa tilataan. Täällä syödään, mitä tarjotaan.

Vierailija
85/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän se on lapsen omien vanhempien (ja mahd tervhoitajan) tehtävä pistää syömiselle rajat, mutta silti..

Jos kerran menit jo syynkin lapsen äidille kertomaan, et varmaan voi kuin pyytää kaunnisti anteeksi ja pahoitella puuttumistasi toisten asioihin - turha enää valehdella mistään käytännöistä kun jo sanoit, että johtui lapsen lihavuudesta.

Ystävälläni on ylipainoinen poika ja voi hitto kuinka se on saanut kiloistaan kärsiä.

Vierailija
86/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä hetki miltä pojasta tuntuu! Häntä hävettää tapahtuma ja hän häpeää itseään. Itsetunto on olematon ja sen takaisin saaminen on todella hankalaa. Lapsena saadut henkiset arvet paranevat hitaasti, jos koskaan. Hän luultavasti miettii voiko enää tavata tätä ystäväänsä, jonka edessä häntä nöyryytettiin. HÄNELLÄ on paha olo!

Vierailija
87/87 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin olen joskus sanonu naapurin penskoille että no niin, nyt riitti, menkääs takas leikkimään... mutta siinäkin on monia tapoja tehdä tuo kieltäytyminen! Jos ap:n naapurin poika on loukkaantunut niin varmaankin ap on sanonut sen sitten jotenki ilkeästi...