Mistä olette ostaneet IdaT:n vaatteita? Varsinkin netin kautta ostaneiden kokemukset kiinnostavat.
Ihastuin pariin IdaT:n tuotteeseen ja nyt haluaisin kuulla kokemuksia siitä, mistä olette niitä ostaneet ja kuinka toimitus on sujunut. Yksikään suomalaisista jälleenmyyjistä ei satu olemaan ihan lähellä ja heidän nettikaupoissaan ei ainakaan ole juuri niitä, mitä itse haluaisin ostaa. IdaT:n sivuilla näyttää myös olevan nettibutiikki, oletteko ostaneet suoraan sieltä ja miten on sujunut?
Minä haikailen lähinnä apina kurahousuja ja takkia meidän pikku apinalle ja noita valkoisia vauvanvaatteita.
Kommentit (12)
Ise olen tilannut nettiputiikista Suomesta eli www.anselmiina.fi. Siellä ovat edullisimpia ja touevat todellisilla postikuluilla. Siellä on ainakin myynnissä sitä ruskeaa sadeasua ja nuo valkoiset vaatteet on syksyn uutuuksia idaTn mallistossa, joten ei varmaankaan vielä ole saapunut suomalaisiin nettikauppoihin. Itse pyrin kanssa aina tilaamaan ensisijaisesti suomalaisista nettiputiikeista, ja sitten vasta Tanskasta jos ei tänne tule tiettyä tuotetta.
Ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Heillä tuotteet tulevat postikuluitta, joten varsinkin isompia satseja tilatessa, tuo kannattaa.
Ei moitteen sanaa kummastakaan kaupasta.
hannahto:
Ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Heillä tuotteet tulevat postikuluitta, joten varsinkin isompia satseja tilatessa, tuo kannattaa.
En ihan ymmärrä tuota logiikkaa. Yleensähän jos jonkin saa postikuluitta, niin postikulut ovat hinnassa mukana. Esim. Keltaisessa ketussa IdaT:n sarvikuonopaita maksaa 19 euroa. Anselmiinasta sen saa 15,40 eurolla. Jos Anselmiina veloittaa vain todelliset postikulut, niin Keltaisessa ketussa paita ei voi mielestäni millään kappalemäärällä tulla halvemmaksi. Sitä paitsi yli 55 euron tilaukset saa Anselmiinastakin postikuluitta. En kyllä nähnyt mainintaa noista todellisista postikuluista heidän sivuillaan, vaan tässä ketjussa jossain viestissä. Postiennakkomaksut yms. ovat sitten toinen asia ja niillä tilanne saattaa muuttua.
Keltainen kettu kyllä vaikuttaa mukavalta kaupalta, joten voisin hyvin sieltäkin tilata. Kaikkia kauppoja on ihan hyvä kannattaa tasapuolisesti.
anselmiinasta olen tilannut, ja itse sain 3 bodya jo postikuluitta koska neljättä minkä olisin halunnut ei ollut ja silloin summa olisi ylittänyt sen että saisi kuluitta, mutta sain silti nytkin, reilua palvelua, EDULLISINTA ja supernopeaa !
tietty jos anselmiinassa ei jotain olisi, tilaisin muualta, minulle vaan tuon 4-5e ero yhdessäkin bodyssa on todella hyvä ;)
Onko kukaaan muuten löytänyt kivoja limenvihreitä, turkooseja tai oransseja vauvan collegehousuja ??? Ruskeita on kaikkialla mutta noita muita värejä kaipailisin, lindeilläkin oli tänään t.sin ja tummanvihreää oikeastaan... :(
tuusis
Enpä ole noin tarkasti niitä laskenut, oli vain oletus. Minä kun tilasin tasan yhden potkupuvun neidille yökkäriksi, ja hyvin nopean vertailun jälkeen totesin että halvemmaksi tuli sieltä tilata. Kun toisessa vaihtoehdossa taisi tulla yli 3e postikuluja. Voi olla, että Anselmiinaa ei tullut edes katsottua.
Mutta hyvä kun korjasitte, niin ei kukaan tilaile minun väärien neuvojen mukaisesti :-).
Eli Anselmiinassa tuo potkari 17,20e ja Keltaisessa Ketussa 20e, eli jos Anselmiina ottaa postikuluja vain todelliset kulut (eli tod.näk. 1,40e), on kokonaissumma 18,60e. Eli säästöä 1,40e.
MUTTA! Anselmiinan nettisivuilla mainitaan toimituskuluiksi ennakkolaskullakin 3,6e, tällöin Keltainen Kettu jo halvempi. Ja tämähän on tieto, jonka kuluttaja saa vieraillessaan ko. firmojen sivuilla.
sisukkaalla myös hinta tuolle potkarille 20e (+3,9e toimituskuluja). IdaT:n nettisivuilla sama 149dk eli 20,5e forexin mukaan (+postikulut jotain, en jaksanut enää penkoa ;).
Käsittääkseni nettikauppojen on aika tarkkaan noudatettava suositushintoja ja ainakin ne tuotteet, mitä olen vertaillut keltaisessa ketussa tai sisukkaassa sekä jossain tanskalaisessa nettikaupassa, ovat olleet aivan saman hintaisia. Tuo anselmiina on lähinnä poikkeus. Näköjään seimessäkin tuo sama potkari on tasan 20e (+4e toimituskuluja)...En tiennytkään, että seimikin myy näitä.
että miksi joillain on sellaiset ja toisilla ei. Yksi vastasi että heidän on ollut pakko ottaa käyttöön joku kompromissimaksu koska toimittavat myös isompia tuotteita (kuten esim. laukkuja, leluja, ym.)eikä pelkkiä vaatteita, joiden postituskulut ovat paljon isommat kuin tuo 3,6-4 euroa. Tuo Anselmiina on kyllä vähän hämmentävä paljon halvempine hintoineen, mutta säästäähän siinä jo jos tilaa sieltä vaikka jo pari vaatetta kerralla, verrattuna Keltaiseen Kettuun. Itse olen tilannut Seimistä myös IdaT:tä, mutta käyttänyt useimmiten hyväkseni sitä että siellä on toimitus ilman kuluja yli 100 euron tilauksista, olemme aika usein tehneet kimpassa siskoni kanssa tilauksia jolloin tuo raja ylittyy helposti. Sisukasta olen myös käyttänyt usein, Keltaista Kettua ja Anselmiinaa sen sijaan en.
Anselmiina kyseli, Ipanallessa oli ainakin leggariteita kivan värisiä. Punaista ja vaaleaa turkoosin sinistä. Gollegehousut taisivat olla tytöille vaaleanpunaiset...osoite: www.ipanalle.fi
Muistaakseni postimaksutkaan ei olleet mitenkään mahdottomat. Paketti saapui kohtuullisen nopeasti. Toki suomesta on yleensä tullut vielä nopeammin ja itse suosin muutenkin ensisijaisesti noita suomalaisia. Meiltäkin löytyy tuo ruskea kura-asu ;) Tosin on kyllä aika hintava perinteiseksi kura-asuksi (ei siis ole mikään välikausiasu tai light rain set). Mutta hauska ;)